Düşündüyüm kimi de oldu onlar üçün coxda maraqlı olmadı bu normal haldı çünki herkesin icinde öz dünyası var ve oz dünyasında yasayir..
Dersler yene hemiseki kimi kecdi amma budefe Azerbaycan dili müəlliminin maraqlı heyat ehvalatina qulaq asdiq
O muharibe dovrunde yaşadığı cetinliklerden,dövrün problemlerinden,insanların hemin vaxt nece cetinlikle yaşadığından behs etdi.
İndi dusunurukde hal hazırda hersey cox asandi herseyin bir caresi var ama ovaxt hecde hersey asan deyildi..
O öz muellimlerinden behs etdi..Onların xasiyetinden ve indiye kimi yadimdadiki hemise deyirdiki:
-biz evvel ele bilirdikki mellimlerimiz yemek falan yemirler,Yeni onlardan o derecede cekinirdik.
Amma indiki dövrün uşaqları mellimlere çay içir rahat dialoq qura bilir qorxmur cekinmir sözünü deye bilir haqsızlığa qarşı çixa bilirler.
Bu bir terefden meni sevindirir neye gore çünki onlar yavas yavas heyati başa dusurler ve heyatda öz ayaqları uzerinde durmağa başlayırlar ama eleleride varki bu behane altında muellime qarsi hormetsizlik edirler.
Bax ele o uşaqlar meni narahat edir..
Nədə olmasa onlar Azerbaycanin bizim geleceyimizdir..
Heqiqetende onun dedikleri çox doğru fikirler idi..
En yadda qalan sozlerinden biride o idiki o hemise deyirdi:
-Sizin pis mellimdi dedikleriniz herzaman yadınızda qalacaq amma sizi sığallayan size xos davranan muellimleri unudacaqsiniz..
Bunun sebebi belkede insanın etdiyi yaxşılıqları unutmasidir..Yox ele mence esl sebeb budur.
Ders bitdi ve yene eve telesirdim çünki kursa gecikirdim.15deqiweye men hem yemek yemeli,hem de hazırlaşıb kursa getmeli idim..
Terslikden evde heckim yox idi tez soyuducunu açıb biraz nezer yetirdim..
Aha ne var ne varr aha yumurta ela ve pomidor indi tam oldu.tez bişirim bunun üçün hardasa 7-8deqiqe vaxtim var idi..
Yemək yeyende birden fikrim kecmise getdi..
Evvel yemek bisire bilmirdim ve dersden gelende qardaşımın dersden gelmesini gozleyirdimki gelib tez mene yemek bişirsin hemin vaxtlarda günorta vaxtı derse gedirdim qardasim ise seher anamda isde olduğundan mecburi qardasimi gozleyirdim..Eh o gunler kiçik seylerden insan xosbext olurdu..
YOU ARE READING
Heyat Adli Kicik Bir Oyun
RomanceBir oğlanın normal gorunen həyatı sonradan elebir oyuna cevrilirki geriyə baxıb nə baş verdiyini düşünəcək...