Capitolul 1

1.4K 26 0
                                    

 Heii, mă numesc Anne și sunt nouă pe aici, am 14 ani, îmi place Justin Bieber și m-am gândit să scriu o poveste despre el. Îi mulțumesc Georgianei că m-a ajutat la titlu! So, sper să vă placă! Aștept păreri!

Intrăm în club și observăm doi băieți atât de frumoși care ne făceau ochi dulci. Ne așezăm cu grijă la barul din club și ne comandăm amândouă un pahar de whiskey. Și încă unul și încă unul, până când acei băieți drăguți se apropie de noi. Facem cunoștiință:

- Sierra  - Benjamin ; Sierra - Justin 

- Yasemin - Benjamin ; Yasemin - Justin 

- ”Voi sunteți renumiții''Justin'' și ''Benjamin''?” întreb eu râzând.

- ”Da, noi suntem. În carne și oase pentru voi.”

Benjamin o ia cu grijă pe Yasemin și o conduce la o altă masă apropiată și vorbesc cât vorbesc, după care el o duce acasă, în timp ce eu rămân singură cu Justin care intră în vorbă cu mine. Eram beată, atât eu cât și Yasemin.

- ”Ești ok?”

- ”Da, sunt. Mulțumesc.”

- ”Vrei să te duc acasă?”

- ”Nu, o să mă duc singură. Nu vreau să mă vadă mama în starea asta.”

- ”Te duc până la colțul casei tale.”

- ”De unde știi unde stau? M-ai urmărit?”

- ”Știu multe despre tine. Să zicem că da. Eu și Benjamin vă urmărim de ceva timp.”

- ”Ce știi mai exact?”

- ”Tot. Unde mergi la școală, pe ce stradă locuiești, cu cine locuiești, câți ani ai, cum te cheamă... Te-am uimit?”

- ”Să știi că da. Dar, totuși, de ce ne-ați urmărit?”

- ”Pentru că vă placem. Tu ești fata pe care mi-o doresc.”

- ”Dar, eu nu te cunosc ... Și nu pot spune același lucru despre tine.”

- ”O să avem timp să ne cunoaștem. Hai la mine în noaptea asta, dacă vrei.”

- ”Vin, dar cu o singură condiție. Mâine dimineață la ora 7 mă duci acasă. I-am spus mamei că sunt la Yasemin. Promite-mi!”

- ”Promit!”

Mă ia în brațe și ieșim din club. Mă pune cu grijă în mașină pe locul din dreapta, apoi închide ușa și se așează la volan. Conduce ușor până la casa în care locuiește împreună cu un prieten. E mai degrabă o vilă uriașă cu vreo 10 camere și 2 etaje din câte văd din mașină. Mă ia din nou în brațe ca un adevărat gentelman și mă duce într-o cameră de la etajul 2. Mă așează pe patul lui roșu ca focul și ... îmi spune să aștept 2 minute să bea ceva, bineînțeles nu înainte de a mă întreba dacă vreau să îl aștept aici sau dacă vreau să beau și eu ceva. I-am spus că îl aștept aici și că nu vreau nimic.

După 30 de secunde aud clanța de la uşă. E Benjamin.

- ”Tu ce cauți aici?” îl intreb eu.

- ”Tu ce cauți aici?!” mă întreabă el. ”Eu aici locuiesc.”

- ”Aaaa, deci tu ești acel prieten care locuiește cu Justin.”

- ”Da, eu sunt.”

- ”E și Yasemin aici?”

- ”Da, am adus-o aici pentru că nu se putea duce acasă în starea în care se află ... Presupun că din același motiv te-a adus și Justin aici...”

- ”Daaaaa. Nu voiam ca mama să mă vadă așa.”

- ”De ce ați băut atât de mult?”

- ”Voiam să ne facem remarcate. V-am văzut din prima. Eu pe Justin și Yasemin pe tine. Trebuia cumva să vă facem să intrați în vorbă cu noi, nu ?”

- ”Da, și ati reușit, dar...”

Se aude din nou clanța ușii. E Justin. Are doar o pereche de pantaloni scurti pe el.. I se vede abdomenul atât de bine lucrat...

- ”Eu vă las singuri, merg și eu la Yasemin. Distracțieeeeeeeee !”

- ”Mai repedeeeeeee!” spune cu nerăbdare Justin. ”Scuze că te-am pus să aștepți aici și scuze și pentru Benjamin.” 

- ”Nu-i nimic.”

- ”Vrei să faci un duș?” 

- ”Da, aș vrea. Sunt destul de amețită și poate îmi mai revin puțin...”. 

- ”Ok. Poftim prosopul și un halat curat!”

- ”Mulțumesc.”

Baia lui era verde. Presupun că e culoarea lui preferată. Îmi fac duș după care ies din cabina de duș verde și îmi iau halatul după care ies din baie

- ”Ți-am pregătit un tricou cu care să dormi.” 

- ”Mulțumesc. Dar partea de jos ?”

- ”Poți dormi în lenjeria intimă. Sper că nu te deranjează , dar așa dorm și eu...”

- ”Mmmm, nu.”

- ”E ok atunci, dacă ai nevoie de ceva să mă anunți. Mă duc și eu să fac un duș.”

Iși ia prosopul și halatul și intră în baie. În acest timp eu mă îmbrac în tricoul pe care mi l-a dat și mă grabesc ca nu tocmai atunci când sunt goală să intre el. Mă bucur că tricoul îmi este larg și lung pentru că purtam bikini. Miroase a parfumul lui. E perfect. Aștept să vină... . Aud cum apasă ușor pe clanța ușii așa cum numai el știe. Când îl văd rămân puțin șocată :

- ”Wow , ce bine arăți!”

- ”Nu mai bine ca tine!”

- ”Ohh , mă flatezi.”

Se așează lângă mine pe pat, se apropie gingaș de mine și îmi șoptește la ureche:

- ”Te plac !”

- ”Mi-aș dori să pot spune și eu asta, dar nu te cunosc ... Adică doar din auzite , știu că ai 18 ani ...”

- ”Păi... Ce vrei să știi despre mine?”

 - ”Nu știu. Vreau să mă convingi că tot ce spune lumea nu este adevărat. Vreau să mă convingi că mă iubești cu adevărat, că poți și vrei să ai grijă de mine, nu doar să mă folosești.”

- ”Să te plac e puțin spus, te ador cu toată ființa mea. Ești tot ceea ce mi-am dorit vreodată de la viață. Te-am urmărit mult timp tocmai pentru a avea grijă de tine. Nu vreau să te folosesc. Cu celelalte fete a fost altceva, cu tine, e ceva special. E ceva ce nu am mai simțit niciodată. Nu trebuie să bagi în seamă vorbele goale ale lumii, ei vorbesc, altceva nu știu să facă. Trebuie doar să încerci să mă cunoști și o să îți dai seama de adevărata mea personalitate.”

- ”Ohhh, ești atât de drăguț Pot spune că pentru moment, m-ai convins. Când vorbesc cu tine parcă simt ceva, doar pentru tine.”

- ”Ador persoanele sincere și tu ești una dintre ele, cea mai importantă persoană din viața mea.”  

- ”Ohh, sper ca și tu să devii cea mai importantă persoană din viața mea.”

- ”Vrei să te uimesc?”

- ”Da, sunt curioasă. Îmi plac surprizele.”

Stăteam întinși. Se ridică și scoate ceva din sertarul biroului lui. Îl ascunde, apoi revine și începe să mă sărute pe gât. Săruturile lui îmi transmit ceva nemaipomenit, mă simt protejată și iubită. Ce-și mai poate dori o persoană? Oare ce o fi acel lucru pe care îl ascunde și când are de gând să mi-l dea?

Dragoste ruptă din rai. (Justin Bieber FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum