-Oculos Experminato Faqetto !
Ma feresc de vraja apropindu-ma de tanarul vrajitorul.El se uita la mine uimit eu zambindu-i dulce.
Imi scot pumnalul injunghiindul in umar in picior apoi in piept.
Aud pasi din spatele meu intorcandu-ma.
-Exterminate gulk wader... Ii dau un picior in burta celeilate vrajitoare, intrerupandu-i vraja cazand la pamant.Iau trupul fetei si-l arunc in focul urias din fata conacului ,repetand procesul pana nu mai ramasese nimeni in casa.
Oftez .Ma asez pe iarba de langa foc.Cerul era inorat prevestind o furtuna.Grabita Imi scot lista mototolita din buzunar uitandu-ma sa vad ce mi-a ramas pana sa pot merge acasa.Conacul Hifollo.Bifat.
Cofetaria Fithe.Bifat
Clubul de noapte Miffi.Clubul Miffi!Atat mi-a ramas! Ma ridic indepartandu-ma de conac.
Avusesem parte de o zi ingrozitoare si parca interminabila.Intai cearta cu Chase , atacul varcolaciilor.Singura parte buna a zilei de azi a fost macelaritul creaturilor astea supranaturale care ne-au invadat lumea. Acum zece ani , creaturile supranaturale ni s-au aratat noua , oamenilor. Noi , ca niste creduli i-am crezut cand au zis ca isi doresc pace si ca nu au sa ne raneasca. In ziua de azi , un deceniu mai tarziu de atunci , rasa umana a disparut.Sau cel putin asa cred acesti monstri. Singurele fiinte umane ramase sunt eu , Jane , Skyler si Thomas.Un numar ridicol de mic si considerand ce actiuni riscante realizam , ma mir ca mai traim si in ziua de azi.Chiar daca suntem decat patru suntem stiuti de intreaga lume a supranaturalului si doriti morti cat de repede posibil.
Noi suntem Rebeliunea. Distrugem locuintele si insasi monstrii care au indaznit sa ne ia planeta noastra.
In timp ce Jane ,Skyler si Thomas s-au obisnuit cu noul stil de viata , eu m-am inchis in mine. Eram o fata glumeata , mereu cu zambetul pe buze ,gata de orice aventura ,insa cand aceasta apocalipsa a inceput si am vazut cu ochii mei cum mama mea a fost ucisa cu sange rece de un vampir , am simtit nevoia de razbunare si inca simt asta. Desi aveam doar sase ani incepusem sa ma atrenez cu fratele meu Aiden.La sapte ani deja eram un asasin cu abilitati si reflexe extraordinare. La varsta de zece ani ma intalnisem cu Jane , Skyler si Thomas si ii antrenam sa se apere si sa lupte contra acelor monstri.Acum la saisprezece ani sunt temuta in toata lumea supranaturalului.
Prietenii mei insa nu se lasa mai prejos si ei fiind la fel de temuti ca mine. Ma opresc si-mi scot arcul. Ma simteam urmărită. Verific sa nu fie nicio creatură supranaturală în jurul meu-Ai grija!
O durere acuta imi cuprinde corbor.Inchid ochii doborata. Cateva secunde mai tarziu aud o voce ragusita:
-Ma bucur sa te am aici , Rose...imi sopti vocea la ureche.Nu au mai fost oameni de atat de mult timp aici...E frumos sa stii ca mai ai companie...Ca nu esti uitat... Iti pot citi mintea Rose.
Stiu ca te intrebi cine sunt si de ce esti aici...Eu sunt...Nu esti pregatita sa-mi stii numele...Vei intelege....Pentru un moment spune-mi , eu sunt mentorul tau .Aici ajungi odata ce moartea te atinge pe chip si incearca sa decida daca sa te lase sa traiesti sau sa-ti termine viitorul...Presimt ca o sa ne revedem curand , spuse 'mentorul meu' inainte sa fiu trasa afara din camera neagra prin cosmosul colorat.
Incercarea mea zadarnica sa ma intorc in incaperea neagra esueaza. Eram trasa spre lumina , de o forta invizibila.Cu cat ma apropiam puteam auzi voci , dar nu orice voci.Voci cunoscute.Vocile prieteniilor mei.Deschid ochii secunde mai tarziu si imi zaresc prietenii privindu-ma ingrijorati.Zambesc in sinea mea gandindu-ma la faptul ca le-a pasat.Ca le-a pasat indeajuns de mult incat sa aiba grija de mine.Imi pun masca , masca mea de indiferenta si continui teatrul.
-Ce s-a intamplat ? imi ridic zidurile indiferentei inapoi , lasand indiferenta sa-si faca simtita prezenta. Sinteam atat de multe , imi doream sa intreb atat de multe dar nu o faceam.Nu risc sa las sentimentele sa iasa dupa atatia ani in care am incercat sa-i inchid in celula inimii mele.Nu vroiam sa mai simt nimic. Nu vreau sa incep sa iubesc din nou. Nu pot lasa sa se intample asta. Undeva , printr-o capatura au reusit sa intre Jane , Thomas , Skyler si desigur fratii sai : Aiden si Chase.
-O vrajitoare a incercat sa te atace.Si te-a impins intr-un copac ... Ti-ai rupt cateva coaste , un picior si o mana... Cred ca va trebui sa anulam plecarea in America , spuse Chase jenat.
-Nu!tip disperata.Nu putem sa mai stam aici!Vrajitoarele deja stiu ca suntem undeva in padurea asta nu putem risca sa fim gasiti!Pregatiti bagajele! Plecam maine in zori.zic hotarata.Ei dau din cap afirmativ parasind camera , lasandu-ma singura.Imi pun capul pe perna si incet , incet cad prada somnului.
**
Zori diminetii ne gasesc pregating ultimele lucruri inainte de plecarea noastra.Aiden era deja in forma sa de varcolac , iar Chase incarca bagajele.
Thomas ma ajuta sa stau pe picioare , eu neputand sa-mi folosesc jumatate din corp.Cand totul e gata, Skyler il ia pe Lucky in brate , bulldogul meu francez , eu nefiind in stare sa realizem aceasta actiune.Chase vine langa mine si ma ia in stil de mireasa , restul urcandu-se pe spatele lui Aiden inchesuindu-se din cauza bagajelor.
Indrasnesc sa imi mai intorc odata privirea spre vechea casa in care imi petrecusem copilaria. Casa darapamata in care aveai senzatia ca urma sa cada acoperisul pe tine.Casa care tinea atatea amintiri frumoase.Ca prima trasformare a lui Aiden.
-Si pe aici vom continua raid....nu apuc sa-mi termin fraza deaoarece aud un raget feroce venind de la parter.
Aiden... Cobor la parter insotita de Tommy , Jane si Chase.Zgomotul persista si devenea din ce in ce mai feroce.Imaginea pe care o vad cand ajung la parter este dea dreptul infioratoare. Aiden urla de durere in timp ce corpul sau devenea mai mare si mai paros. Rezultatul fusese vazut cateva minutr mai tarziu.In fata noastra statea un varcolac rosiatic ,care nu parea prea fericit sa ne vada .
Incepu sa se indrepte spre noi.Dupa privirea sa parea sa ne considere un desert.Imi intorc privirea spre Chase si decidem din priviri sa-l prindem.Chase il inconjuara folosindu-se de super-viteza sa de vampir in timp ce eu , fug in camera mea de unde iau niste sfori. Thomas ia una si ii inconjura gatul cu ea , Jane ii inconjuara picioarele din spate ce sfora sa.Cand vine randul meu , sfoara ii prinde picoara din fata strans doborand fiara la pamant.Desi nu parea mare lucru , fiara nu fusese prea cooperanta.Extenuati oftam toti simultan.
De la etaj se aud niste pasi coborand.Vedem o Skyler inca jumatae cu adormita parul ciufulit inca in pijamale
-S-a intamplat ceva interesant cat timp am lipsit?
-Rose! Plecam , acum nu?
-Da ,spun inca ametita de la amintirea puternica. Sunt luată pe sus de Chase și prietenii mei îmi așteaptă semnalul.
-Spre America!
---------
Hey!Aceasta este noua mea carte!Sper sa va placa!Nu uitati sa-mi spuneti parerile voastre!
Kisses,
Rose out*
CITEȘTI
Finish them&Go
Lupi mannari"Mi-ati distrus lumea mea ,acum eu o distrug pe-a voastra."-Rosie Horgan --- In anul 2015 fiintele supranaturale s-au decis sa se arate oamenilor. La inceput oamenii au fost socati ,dar i-au acceptat in societate.Un deceniu mai tarziu lumea era deja...