Boj

49 10 4
                                    

Z ďalekej tmy na nás hľadeli desiatky zlostne sa tváriacich červených očí. " Lux maximus!" Vykríkla Amelia. Väzenie osvetlilo svetlo. Uvideli sme veľké gorily, tie, čo ťahali Xardennin koč.

Vo väzení bolo 20 ciel a pri každej stála tá gorila. Zároveň tam všade poletovali havrany a vrany. Gorily zafuneli. "Ééé...Amelia? Máme taký...ehm...malý problém. Je tu asi 20 obrovských goríl!" Posledné 2 slová som vykríkla.

Gorily sa na nás otočili a zlostne si nás premeriavali. "Pssst!" Sykla Amelia. "Musíme ich zabiť." "Amelia, uvedomuješ si že ich je tu 20?!" Skríkla som znovu. Amelia si priložila prst k ústam. Gorily zavrčali a dupli nohou. Jedna sa už rozbehla, no hrubá kovová reťaz ju stiahla späť.

"Videla si to?" Spýtala som sa natešene. Amelia prikývla. "Fajn. Tak tých sa zatiaľ báť nemusíme. Zrazu sa dvere za nami pootvorili a na zemi sa objavil tenký pásik svetla. Vyplašene sme sa obzreli.

Vo dverách sa objavila najprv iba noha a potom aj celý strážca, taký ako bol pred palácom. "Emeriganto! " Vykríkla som. Strážcu kúzlo zasiahlo priamo do hrude. Ihneď padol na zem.

"Dicaverus!" Napadlo Amelii a strážcu zviazalo hrubé lano a nemohol sa ani pohnúť. No mňa napadlo ešte niečo. "Constipation! "Vyhŕkla som. Strážcovi sa zapchali ústa. Amelia na mňa prekvapene pozrela. "Doplnkové hodiny u profesorky Melsonovej, " pošepla som jej. Ona chápavo prikývla.

Potom som však s hrôzou zistila, že na svojom pleci cítim niečí dych. Pomaly som sa obrátila-Amelia urobila to isté-a uvidela som pred sebou jednu z goríl. Amelia hlasno preglgla.

"Hahahahahah!" Rozosmiala som sa hlasno. Vedela som, že je na reťazi. Gorila na mňa pozrela tupým výrazom. Potom sa však postavila na zadné nohy a začala si rukami bubnovať po bruchu. My sme pomedzi jej nohy preliezli a boli sme za ňou.

"Načo to robíme Ami? Je predsa na reťazi, "pošepla som jej do ucha. Ona ukázala predo mňa. Tam ležala na zemi pretrhnutá reťaz. Potichu som zhíkla. Gorila sa so zarevaním otočila na nás. "Constipation! " Skúšala Amelia.

Nefungovalo to. Povraz síce gorilu spútal ale tá sa z neho hneď vyslobodila. "Stupefaciunt!" Zvreskla som. Kúzlo zasiahlo gorilu priamo do srdca. Zatackala sa a omráčená so zadunením spadla na zem.

No, trochu kratšia časť. Ale sľubujem že nabudúce bude dlhšia. Mám ešte na vás otázku: Mám tento príbeh ešte natiahnuť alebo ho mám už ukončiť? Potom by som prípadne urobila 2. časť. Napíšte do komentu. :D

Ďakujem

Havrany a vranyWhere stories live. Discover now