Bizim gurup 12-D yanı sayısal selinler ise 12-A yani sözel de okuyorlardı. Sınıflara girdikten sonra kantine inip su almaya gittim bugün herkes sivildi ve iğrenç. Kızlar götü başı açık geziyorlar ve erkekler yani benim türlerim abaza gibi bakıyorlardı. Selinde açık giyinen kızlardan ve beni gerçekten sınır ediyor. Neyse suyu içe içe sınıfa çıkıyordum ki şu yeni gelen kıza çarptım. Maalesef ki su üzerine döküldü.
-Ohaaa ohaaa
-Pardon ama yürürken önüne bak küçük
-Pardonda su oturarak içilir ve sen bana çarptın öküzcük.
Öküzcük hemde bana allahım okulun ilk günü böyle şeyler bana yaşatma.
-Sana diyorummmm!!!!
-Ne yapmamı bekliyosun küçük?
-Sen gel bakalım benle.
Bu kız tam mal bence kolumu çekiştire çekiştire beni aşşağa yani bodrum kata indirdi. Hayır yeni geldi ve burayı daha doğrusu buraları nerden biliyor hayret sonunda durduğunda bana doğru döndü ve
-Üstünde ki ceketi alalım.
--Pardon küçük beni hem buraya getir bide yetmedi ceketimimi alacaksın. Kızsın diye birşey demiyorum git başına bela alma küçük şeytan.!
-Belanın kendisi burada öküzcük ve hemen ceketi alıyım hasta olacam.
-Sen manyak veya şizofren misin yok yanı hala cek...... dememe kalmadan dudaklarımda yumuşak bir baskı hissettim. Küçük beni öpüyordu ben ise şaşkınlık içinde öylece bekliyorum. Duduklarını fazla uzaklaştırmadan karşılık vermemi istedi ve geri yapıştı ama onu geri itmemle sendeli şaşkındı galiba böyle bi tepki beklemiyordu ama benim sevgilim var o kadar irenç bir insan değilim yani.
-Vavvv beni karşılıksız bırakan ilk erkek ovvvvv bayılmak üzereyim.
-Bana bak küçük bi daha bana yaklaşma benim sevgilim var benden uzak dur anladın mı küçük şeytan.
Gerçekten bu kız adamı sinir eder mal mal gülüyor salak amk salak.
-Tamam yakışıklı ama sana söylüyorum benden kurtuluşun yok! Hala ıslağım ve ceketi vermersen kız arkadaşına herşeyi anlatırım öküzcük.
-Al bela al.
dedim ve ceketi üstüne fırlattım.
-Thank you. Bu arada adım Ebrar TAŞKIN.
Oralı bile olmadan oradan hemen çıktım. Salak bide beni tehdit ediyor aman. Sınıfa hoca girmişti hemen özür dileyip sırama geçtim.
Buğra nerde kaldın gibi sorular sordu ama geçiştirdim. Sınıfın kapısının çalınması ile kafamı o tarafa çevirdim ve hayır bunun burada ne işi var...........
Ebrar
İçeri girmemle bütün gözler üzerindeydi ve o öküzcük te burada aslında yakışıklı bir çocuk okula gelmeden önce araştırmamda dersleri ve okuldaki başarıda iyi bir yerdeydi ama inek ama yakışıklı ahhh Ebrar ne saçmalıyon sen neyse hiç birşey demeden en arkaya geçtim önümde öküzcük oturuyordu ve şaşkınlığı hala gitmemişti hocanın sesiyle kendime geldim
-Evet kendini tanıt bize
-Ben Ebrar TAŞKIN. Bu okulun sahibi memnun oldum" dedim ve yerime oturdum fısıldaşmalar başlamıştı bile hoca tamam diyip sustu eeee tabi karşında okulun sahibi var. Önümde oturan çocuk arkasını bana döndü ve
-Ben Buğra" dedi elini sıktım ve
-Bende Ebrar
dedim bizim öküzcük ise kendi kendine mırıldanıyordu yanlış anlamadıysam tabiki de anlamadım şöyle dedi
"KÜÇÜK ŞEYTAN"