3 BÖLÜM

178 21 22
                                    

Nefes alışlarımı bir kenara bırakıp yavaşca gözlerimi araladıgımda karşimda az önceki kızın abisi vardı.Bana yaklaşarak konuşmaya başlamıştı, her sözcügündeki nefesi yüzüme vuruyordu ve bu benim durduk yere kalbimin daha hızlı atmasını saglamıştı "bana bak kücük kız bir daha kardeşime zarar verirsen seni gebertirim " agzımdaki elini hızla cekerek onu kendimden itmiştim."Bana bak beni gebertmek o kadar kolay degil ama sen dikkatli olsan iyi edersin belanin nerden gelicegi belli olmaz" bana gözlerini acarak "senin belan geldi " tehditkar bir sesle"hadi ya!!" ona öyle davranmam , karşilık vermem onda bir şok etkisi yakalamış okucakti ki donuk gozleriyle sürekli bana bakiyordu "hayırdir ilk defa mı sana lof sokuldu " iyice damarına vurdugumdan eliyle bogazimi sıkarak duvara bastırmaya başladı sırf gıcık olsun diye acı icinde gülerken onun ise bu olay daha da sinirletmişti şuanda bogazimin morardigindan ise adim gibi emindim daha fazla bogazımı sıkmasına izin vermiyerek hızla bileklerinden tutup ters cevirip " sana demiştim benim canımi kolay yakamassın diye dikkat et de zarar verirken kendini unutma"sözümle elini bırakmıstım o ise bana cok tuhaf bakıyordu "Ne bakiyorsun be?" "psikolajik sorunların var senin sana aciyorum"sinirlenmiştim kimsenin bana acımaya hakki yoktu kimse bana acıyamazdı!."kimse bana acıyamaz tamam mı lan!!" Berk denen cocuk bana daha da yaklaşarak acı bir kahkaha attı ." Ben sana aciyorum ama , cünkü sen zavallinin tekisin !!" daha fazla dayanamayıp Berk denen pisligin yüzüne tokat atmıştım, tokatımla beraber baş parmagını dudagına bastırdıgında ise dudagının patladıgını fark ettim gerci bu benim hic umrumda degildi ben onu uyarmıştım, bana bulaşma demişim"bana acima dedim bana acıyanların sonu bu olur Berk şahsı!"

"iyi kendini kandırmaya devam et ve kardeşimden de uzak dur yoksa gene karşilaşiriz ki bunu ikimizde istemeyiz degil mi?" Berk'in dibine girerek "seni görmedigim günler şukür namazı kılıcam "
Berk'te sırıtıp "iyi" diyip beni bırakmişti bende onun arkasından bakıcak degildim arkamı döndügüm sırada bileklerimdeki sızıyla arkama döndüm " Of ne var gene "
Sırıtarak "seni o kadar cabuk bırakmam" sinirden gözlerimi acarak "kaşıniyorsun sen ama" gözlerimden bir şey anlamali ki " ha yok Hande 'den özür diliyeceksin" salaga bak sen kimsin ben hayatta öyle bir salaklik yapmam sadece aklimi kurcalayan Ela'ydi okulu muhtemelen bitmişti ve şuanda gelmedigimden korku icinde agliyordu ve hepsi bu hödük yüzündendi
"Bana bak sen onu aklından cıkar ben hayatta öyle birşey yapmam " Berk ilk gözlerini acip sırıttı sonra ise gözlerini devirip kucagına aldı olayın sokundayken agzından ne cikıyorsa sadece yüksek sesle bagırmıştım kucagnda olmam ise bedenimde ki sıcaklıgı artırmıstı ve bu beni cok rahatsız ediyordu boynumdaki nefesi ise bambaşkaydı ama arızalık hislerimi öldürecek kadar güclü degildi en azından şimdilik
"Cüşşşş!!, hayvan, öküz,salak ,hödük bana bak seni öldürmemem icin bir neden söyle!!!".   Yavaşca arabaya bindirip "Cünkü cok yakışıklıyım" "lan bana bak egolarını sana yediririm acelen var zaten benim."
"Tamam işte özür diledikten sonra bırakırım senide zaten araban hurda degil mi?". "Bana bak arabama hurda deme senden daha pahalı" "HADİ YA!!"

15 DK SONRA

Kampüse geldigimizde dagilmak üzereydiler en arkada ise Deniz veya Hande denen kız hangisi daha kötüydü? Şu kızdan özür dilemek mi yoksa Ela'nın aglamasına,korkmasına ragmen okuldan alamamak mı?
Düşüncelerimden biran önce kurtulmak icin okulun cıkışında Deniz denen kızı aramışti en sonunda geldiginde şasirmıştım sebebi ise yanımda abim vardi benim abim ya benim farkında olmasamda şu anda Berk 'in elini tutuyordum soguk elleri ellerime degişini hic farketmemem tuhaf olsada abimi başla kızla görmek beni delirtmişti tamam abime abi diye doya doya diyemedim ama onun başla kızla görmek icimde bir şeyleri tetikliyordu abi kardeş ilişkisi gibi.
Hala elini bırakmamıştım yavaş adımlarla bize yaklaştıklarında Berk'in elini daha da sıkmaya başlamıştım bu şeklimizi Tolga da fark etmişti ki o yüündeki koca gülmesi birden gitmişti iş ise benim aleyhimeydi.Deniz'e baktıgımda ise o da aynı tepkiyi vermişti Berk ise olayın hem şokunda hemde arada sırada elimi canımı yanıcakmışcasına sıkıyordu elimi hemen kurtararak arkama bakmadan gitmeye başladım sinirlenmek ve sacma hareketler yapmak gitmem icin kendimce fazla bir nedendi ,zaten biraz daha dayanmaya calışsaydim dolmuş gözlerimdeki yaşlari tutamıya bilirdim cok korkuyordum Allah kahretsinki ailemden kalan abimide kaybetmekten onu benden almalarından cok korkuyordum hızla düşüncelerimden uzaklaşarak Ela'yı almaya gitmiştim şu kücük kız zaten hayatta kalmam icin gösterilen tek nedendi .

ISLAK ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin