Capitolul 2

567 44 5
                                    

Mi-am facut bagajele si inainte de a pleca l-am imbratisat lung pe Johnnie dandu-i un sarut mic pe obraz.Nu stiam daca ma voi mai intalni cu el.Johnnie fusese singurul care m-a inteles cand am avut nevoie.

Am urcat in masina unde ma uitam mereu dupaJohnnie.Plangea si el. Nu era  un planset in hohote dar ii vedeam lacrimile cum i se scrug pe obrajii lui palizi.

Chri:Poate il vei mai revedea.

Eu:Asa sper si eu dar e putin probabil...Mai are de stat doar o luna in aceasta "carcera" ca sa zis asa...E ultima luna in care se mai poate bucura si el  bucura de o masa calda si un acoperis deasupra capului.Va ajunge un cersetor ca multi altii...incepusem sa plang iar.

Sam:Nu spune asta.Va fii bine.

In scurt timp ajungem in fata unei vile cu etaj.Era modesta si frumoasa.Chris intra in casa primul.Urla:(nu era un urlet nervos )

Chris: Am ajuns! Vino sa cunosti pe cineva!

Eu:Ma scuzati ca sunt indiscreta dar pe cine ati strigat?

Chris:Andy,fiul nostru...aaa...am uitat sa-ti spunem de el.Nu-ti face griji.E de treaba.Nu mai fii asa de politicoasa.Comporta-te ca si cum as fii cel mai bun prieten al tau.

Eu:Asa voi face spun dand din cap.

In timp ce eu ma descaltam coboara un baiat dragut cam de 23-25 de ani cu ochii albastrii ca oceanele.Parul ii era ciufulit dar intr-un mod dragut.Avea un piercing in buza si unul in nas.Era imbracat intr-o pereche de blugi rupti si un tricou lasand sa i se vada mainile bine lucrate si pline de tatuaje.Veni la mine si imi spune cu o voce prietenoasa si angelica:

Andy:Hey! Salut! Sunt Andy,incantat de cunostinta.

Eu:hey! Spun eu nesigura cu o voce pierita.Se uita la mine dar nu zicea nimic.Imi facu semn sa ma asez pe canapea langa el.Privesc in jur si vad un living mare in stil gotic.Tot mobilierul era lacuit si ingrijit..

Andy:Cred ca esti cam timida.

Eu:Nu... nu sunt timida....doar comunic mai greu cu persoanele noi...nu ma intelege gresit.

Andy: Pai asta inseamna sa fii timida,imi spuse zambind si uitandu-se in ochii mei.Hai sa incercam din nou.Hei,sunt Andy.

Eu:Giulia,imi pare bine.

Andy:Ce nume frumos...

Eu:Mersi...cred.Spun eu lasand capul in pamant.

Andy:Cati ani ai?intreba curios

Eu:15 si jumate.

Multe alte intrebari de genul au inceput sa curga.Incercam sa raspund cat  mai sincer.

Ii zambesc scurt.Sam ne-a chemat la masa.Era plina de bunatati.Friptura,clatite si multe altele umpleau masa.Am facut o fata de uimire.Andy se uita la mine observand asta.

Andy:De ce esti mirata?intreba el muscand dintr-o bucata de carne.

Eu:De obicei nu am parte de astfel de lucruri...spun rusinata lasand capul in pamant.

Dupa ce am mancat bine Andy m-a condus intr-o camera de la etaj.Usa era alba simpla.Cand am deschis usa am vazut o camera incapatoare numai pentru mine.Un pat mare de 2 persoane gri aproape in mijlocul camerei.Peretii erau albi cu multe tablouri motivationale.O masuta statea intr-un colt cu multe produse scumpe pe ea.M-am uitat la Andy mirata.Zambea.

Eu:Multumesc...spun bagand capul in pamant.

Vine la mine si maimbratiseaza.I-am raspuns usor la imbratisare.Ii simteam respiratia pe crestetul capului meu.Era dragut.

Andy:Eu te las sa te schimbi...spuse incet

Eu:Bine. 

M-am schimbat intr-o preche de pantaloni scurti negrii si un tricou albastru deschis cu o oita alba pe el.Ceasul de pe perete arata ora 11:30.Adorm in patul pufos cu gandul la Johnnie.

..........................................................

Deci asta este prima carte scrisa asa ca nu stiu daca ma descurc bine.Astept pareri in comentarii.Sper sa va placa.

Peace and love ♡♧

Doar iubire-Andy Biersack fanfiction *In curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum