Giulia POV
Dominik saruta al dracului de bine.M-am simtit ciudat...Era de abia al doilea sarut din viata mea si cred ca vor mai urma.Eu si Dominik am decis ca vom fi un cuplu pe ascuns Deci in public ne comportam ca niste simplii prieteni si cand suntem singuri recuperam timpul pierdut.Nu vreau sa-mi imaginez ce scandal ar face Andy daca ar afla.
Dominik:Deci acum suntem impreuna...
Eu:Dap.
Dominik:Ma bucur foarte mult pentru asta!
Eu: Dominik,vreau sa stii ca esti primul meu iubit si nu stiu cum sa-mi arat afectiunea...spun eu rusinata.
Dominik:Te voi invata sa iubesti,spune el apropiindu-se de mine si sarutandu-ma scurt.
Zambesc si il iau in brate.Era atat de bine dar claxonul masinii lui Andy se auzi,a ajuns.
Eu:Eu am plecat.
Dominik:Ok,sa ai grija de tine
Am iesit pe usa si Andy ma astepta.
Andy:Cum a fost?
Eu:Super.
Andy:De ce ai vopsea pe fata?
Eu:Poveste lunga.Ne-am batut cu vopsea.
Andy:Creativ.
Cand am ajuns acasa am urcat direct in camera mea ca sa fac o baie.Aveam vopsea pana si in par.Sa vezi ce iti dau eu tie,Dominik.Incep sa tin la el foarte mult.
Dupa cam doua ore am iesit si eu din baie.Mi-am verificat telefonul si aveam un mesaj de la Dominik.
Hai sa ne vedem pe Skype.Deja imi e dor de tine :*
Ok dar o sa dureze ceva ca nu am aplicatia instalata :)
Mi-am instalat aplicatia rapid si am vorbit cu Dominik pana tarziu,de fapt pana cand m-a chemat mama la masa.
Mama:Pofta buna,Giulia!
Eu:Mersi mami.Putem vorbi ceva dupa masa?
Mama:Sigur.
Nu,nu vroiam sa-i zic de Dominik.
Dupa ce am terminat de mancat am spalat vasele ca o fata cuminte ce nu sunt.
Mama:Deci despre ce vroiam sa vorbim?spune mama in timp ce urcam scarile.
Eu:Vroiam doar sa-ti multumesc ca m-ai luat din orfelinatul ala.Ma tratezi ca pe propiul tau copil...Sper ca nu va deranjeaza ca vorbesc la persoana a 3 a.
Mama:Doamne fereste Giulia.La fel vorbeste si Andy cu mine.De ce nu ai putea si tu sa vorbesti asa?
Eu:Te iubesc mami!
Mama:Si eu pui mic.
Andy:Deci pe mine nu ma iubesti.Lasa ca vezi tu.
Eu:Tu cand ai mai intrat?
Andy:De vreo doua minute stau aici.Deci nu ma iubesti...
Eu:Vino incoa.
L-am imbratisat strans si am cazut amandoi in pat,el peste mine.Pozitie cam indecenta ce sa zic...Eu ma uitam la el si el la mine.
Andy:Hai sa mergem sa ne plimbam.
Eu:Dar e intuneric afara.
Andy:Nu se intampla nimic.Esti cu mine.
Eu:Nu de asta...Cand s-a intamplat faza aia cu Boris eram afara si era noaptea...
Andy:Iti promit ca nu se intampla nimic.In legatura cu Botis...Nu vrei sa vezi un psiholog?
Eu:Am mers,Andy...La psihologul de la orfelinat...
Andy:Toti cei de la orfelinatul ala sunt niste prosti.E spre binele tau.
Eu:Hai sa discutam maine despre asta te rog.
Andy:Ok.Mai gandeste-te.
Eu:Ma poti lasa sa ma imbrac?
Andy:Si daca stau aici ce?Din nou,nu e ceve ce nu am mai vazut.
Eu:Iesi te rog...
Andy:Avem pe cineva rusinos aici.
Eu:Nu-s rusinoasa.
Andy:Si daca nu esti rusinoasa de ce nu te poti schimba de fata cu mine?Suntem frati,ce naiba?
Eu:Pentru ultima data,nu-s rusinoasa.Se numeste imtimitate.Iesi pana nu iti mai fac un corn de unicorn in varful capului.
Andy:Gata boss!Ma predau.
Eu:Asa ziceam si eu,spun zambind victorioasa.
Intr-un final a plecat si m-a lasat sa ma schimb,dar cand sa-mi iau tricoul usa camerei se deschide.
Andy:Sa te imbraci gros.E frig afara.
Eu:Iesi o data afara!Mi-am dat seama ca e frig.Nu-s copac.
Andy:Faptul e consumat.Apropo,frumoasa dantela.Roz...E costum cu chilotii?
Eu:Hai sa mergem o data,cedez eu.
Am iesit afara.Chiar era frig.Mai frig decat m-am asteptat.Andy imi pune gluga pe cap.Era un hanorac cu urechi de panda.
Andy:Hai in centru.Nu e departe.Sa ne luam cate o inghetata.E foarte buna acolo.
Eu:Iti bati joc de mine?Inghetata pe vremea asta?
Andy:Bine.Ciocolata calda.Da eu tot inghetata imi iau.
Eu:Cum vrei tu...
Am pornit spre centru.Intre timp amintirile cu Boris imi invadau mintea.Am inchis ochii si am incercat sa ma gandesc la altceva.Oare cand o sa trec si eu peste asta?
Andy:Am ajuns.
Mi-a dat ciocolata calda si am inceput sa beau.Ma incalzea de minune.Andy isi savura inchetata cu aroma de menta.
Am pornit inapoi spre casa.Ne-am intalnit cu CC.
CC:Ce faci pitic?
Eu:De ce toata lumea imi spune pitic?Am 1,60.
Andy:Un metru si o flegma corecteaza Andy.
Eu:Tu sa taci ca si asa m-ai enervat azi.
CC:De ce?Ce a mai facut?
Eu:Eh...
Andy:Sa stii ca are suti...nu apuca sa continue ca ii astup gura zambind catre CC.
Eu:Cred ca si-a uitat bunele maniere acasa.Lasa ca vede el cand ajungem acasa.
CC:Bravo Giulia.Pune-l la punct.
Andy:Te comporti ca mama,spune uitandu-se urat la mine.
Eu:Nu ma impresionezi cu privirea aia.
CC:Eu v-am lasat.Deja am inghetat.
Eu:Pa CC!
CC:Ne mai vedem noi.
Am pornit cu Andy catre casa.Radea ca o gazela.Pun pariu ca daca ii aratam si un deget radea,mai ales daca era ala din mijloc.
Intr-un final am ajuns acasa si l-am dus in camera lui.Oare ce or fi pus aia in inghetata?Cred ca de asta spunea ca e foarte buna.
Am adormit si eu dar nu in patul meu.Andy a tinut neaparat sa dorm cu el.M-a luat in brate ca pe un ursulet si am adormit pentru putin timp ca dupa am fost trezita de sforaitul lui care era tot de gazela(nu intrebati de unde stiu ca e de gazela:]).Capitol nou brotoceii mei.Se pare ca asa o sa va numesc de acum in colo.Porecla mea e brotocel/broto deci...
Sper sa va placa :]
CITEȘTI
Doar iubire-Andy Biersack fanfiction *In curs de editare*
Hayran KurguGiulia,o fata de 15 ani este adoptata de parintii faimosului Andy Biersack.La inceput Andy o iubeste si o ocroteste ca pe o sora mai mica insa ajunge surprins sa-si dea seama ca are sentimente mult mai aprinse fata de ea. Oare si Giulia simte aceles...