Capitolul 21

364 30 4
                                    

Giulia POV
Andy:Am asteptat prea mult asta.
Nu...nu pot sa-i fac asta lui Dominik.Dar totusi simt ceva si pentru Andy.Nu vreau sa ma gandesc cum s-ar simti daca ar afla ca il insel cu fratele meu vitreg.
Eu:Nu,Andy...Nu pot sa fac asta...
Andy:E ok...spune si se retrage.Te inteleg...
Eu:Andy,te rog...nu pot sa-i fac asta lui Dominik si nici tu Julietei.
Andy:Giulia...nu pune problema asa.
Eu:Andy,intelege-ma ca nu pot!
Andy:Dar te iubesc!
M-am ridicat imediat si am fugit in camera mea.
Andy:Giulia!
Nu il bag in sema si incui usa.De ce mi se intampla mie asta?Imi iau telefonul cu gandul de a asculta muzica dar aveam 10 apeluri nepreluate pe care nu le-am putut ignora.Era Natalia.Uitasem cu totul.Trebuia sa o astept pe ea si pe Chris la gara.Au venit dintr-un schimb de experienta organizat de scoala.
Ma imbrac cu ceva gros si ies din casa.Urc intr-un taxi si pornesc spre gara.Trenul trebuia sa ajunga in 5 minute asa ca ma asez pe un scaun.Atentia imi fu atrasa de o claie de par ravasit,rosu.Era Dominik.Ce cauta aici?Nu strica daca aflu.Incerc pe cat posibil sa nu ma vada.E ok pana acum.Cred ca asteapta pe cineva.
Trenul in care ar trebui teoretic sa fie Natalia si Chris ajunge la prima linie asa ca ma ridic.
Il vad intr-un final pe Chris care imi face din mana.
Eu:Chris!Ce dor mi-a fost de tine!
Chris:Si mie!spune zambindu-mi cald.
Natalia:Am crezut ca nu mai vii.
Eu:Am vazut apelurile la timp...
Ma intristez cand imi aduc aminte de faza cu Andy.Imi intorc capul catre locul unde ar trebui sa fie Dominik.Era tot acolo dar saruta o fata pe o obraz si apoi o imbratisa.Fata avea par albastru lung si un septum la fel ca Dominik.
Nu-mi venea sa cred.De ce imi face una ca asta?Cu ce l-am deranjat?
Lacrimile incearca sa cada pe obrajii mei rosii dar nu le las.Nu aici...
Eu:Eu zic sa mergem...
Natalia:Haide.
Eu:Deci voi doi sunteti...
Chris:Impreuna?
Eu:Da.
Natalia:De vreo 2 luni.
Chris o lua in brate si o saruta scurt.
Eu:Dau in diabet!
Natalia:Dar tu si Dominik?
Eu:Hai sa vorbim alta data despre asta,ok?
Natalia:Sigur.
Chris:Vreti sa mergem sa bem ceva clad?Eu unul am inchetat de frig.
Eu si Natalia:Si noi la fel.
Chris:Stiu un loc nu prea departe.
Pornim la drum eu gandindu-ma numai la faza cu Dominik.Nu gaseam motivul sa faca asta.
Natalia:Pamantul catre Giulia!Am ajuns.
Eu:Ah..ok
Am intrat intr-un local destul de dragut.Ne-am asezat toti trei la masa si am comandat ciocolata calda.
Chiar sunt fericita pentru Natalia.Merita dragostea lui Chris din plin.
Terminam in scurt timp de baut si pornim fiecare spre casa lui.Era deja seara dar totusi am decis sa merg pe jos.Poate imi mai pun in ordine gandurile.
Cred ca pana la urma o sa accept sa fiu cu Andy.Nu am nimic de pierdut.Macar el tine la mine,nu ca Dominik care ma inseala pe la colturi.Nu il credeam in stare.Nu pot sa concep asa ceva.Sa ma trateze ca pe ultima carpa.Am lasat pana la urma lacrimile sa cada in voie.Nu ma vedea nimeni.
Deodata ma impiedic de ceva.Era un stalpusor.(stiti voi,aia mici si galbeni de pe trotuar)Cine l-a pus aici?
Esti ok?aud o voce in spatele meu.
Eu:Cred ca da.
Acea persoana imi dadu mana ca sa ma ridic.Era o fata bruneta,cu ochi caprui.Era machiata destul de strident dar parea de treaba.Ramane de vazut daca ma insel sau nu.
Eu:Mersi.Eu sunt Giulia.
Eve,imi pare bine.Stai stai stai.De ce plangi?
Uitasem de lacrimile care nu incetau sa cada.Ma sterg la ochi repede.
Eu:Probleme peste probleme.
Eve:Iubit?Parinti?Prieteni?
Eu:Prima varianta.
Eve:Hm...si as putea sa te ajut cumva?
Eu:Nu,adica nu cred...
Eve:Dar ce s-a intamplat mai exact?Poti sa-mi spui?
Eu:M-a inselat.Adica nu stiu exact daca a facut asta.Doar l-am vazut la gara imbratisand si pupand o fata.
Eve:Ah...
Eu:Mda...il iubeam.
Eve:Da dar totusi nu-l poti acuza pe nedrept.
Eu:Nu m-am gandit si la asta.
Eve:Cred ca te pot ajuta.
Eu:Cum?
Eve:Vezi tu,Giulia...Eu nu ma ocup cu lucruri prea curate dar te pot ajuta.
Eu:Ce vrei sa zici?
Eve:Dansez la bara...uneori fac lucruri necugetate cu unii.Intelegi tu.
Eu:Oh...Si cum m-ai putea ajuta pe mine cu asta.
Eve:Simplu.Il aduci intr-o seara in club sau unde iti voi spune eu si sa-i vedem reactia cand ii fac avansuri.Trebuie sa te comporti complet normal.Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Ca si cum nu ai vazut nimic.
Eu:Cred ca o sa accept,dar...nu cum pot sa te rasplatesc?Adica iti bati capul pentru mine si eu nu-ti dau nimic la schimb...
Eve:Nu-mi trebuie nimic in schimb.Si asa viata mea e prea monotona.Facem schimb de numere de telefon si tinem legatura ok?
Eu:Ok.
I-am dat numarul de telefon si am pornit spre casa.Chiar sunt curioasa cum ar reactiona Dominik.M-am saturat sa fiu buna cu toti.Nu ma ajuta cu nimic asta.Trebuie sa stie si latura mea mai rea.Nu pe acea Giulia care nu ar omori nici o furnica.

Capitol noi brotocei!Sper sa va placa.Ideea mi-a venit pe parcurs deci cred ca e una buna.Aproape totul hotarasc pe parcurs si a fost ok pana acum.Lasati parerea in comentarii.
Peace and love:*

Doar iubire-Andy Biersack fanfiction *In curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum