Capitolul 11

368 24 5
                                    

In primul rand as vrea sa va multumesc pentru toate incurajarile din capitolul precedent.Am plans ca o proasta cand am vazut ca oamenii ma rugau din tot sufletul sa continui ce am inceput aici,pe Wattpad.Nu in ultimul rand am facut 500 de vizionari la carte ceea ce pentru mine e un lucru wow.As vrea sa va imbratisez pe fiecare in parte daca as putea.Va iubesc mult <3
*la media e Natalia*

Giulia POV
Cineva ma zgaltie si nu ma lasa dracu sa dorm.Am deschis ochii si era Natalia.
Eu:Ce cauti aici?Sau mai bine zis de unde stii unde stau?
Natalia:Meh...GPS.
Eu:Esti nebuna...
Natalia:Stiam.Nu mai trebuia sa zici,spune razand.Macar recunoaste.
Usa de la camera se deschide.Am dat de dracu'.Era Andy.
Andy:Bu...se oprii cand o vazu pe Natalia.Cine-i fata?Cum ai intrat?
Eu:E-e N-nattalia,spun eu tremurand de frica.
Natalia:OMFG!De ce nu mi-ai zis ca Andy Biersack e fratele tau vitreg?!
Eu:Nu credeam ca e asa important.Andy...te rog nu ma bate...
Andy:Da-ti peste gura ca sa nu-ti dau eu.Cum sa te bat femeie?Ai innebunit?Nu-s ca delicventii aia de la orfelinat.Si Natalia,poti sa intrii pe usa ca un om normal daca nu te superi.
Natalia s-a facut rosie ca racul si doar a dat din cap in semn ca a inteles.Dupa ce Andy a plecat a sarit pe mine la propriu.
Eu:Ho nebuno ca ma doare piciorul de nu mai pot.
Natalia:Asa iti trebuie daca nu mi-ai zis de Andy.M-am facut de cacao in fata idolului meu.
Eu:Lasa ca iti trece.Acuma te poti da jos de pe mine?
Natalia:Ok.
Se da jos in sfarsit jos de pe mine si ma pupa pe frunte.
Natalia:Cred ca ar trebui sa plec...
Eu:Ok dar de data asta pe usa te rog.
Natalia:Esti nebuna?Vrei sa lesin daca il vad din nou pe Andy?
Eu:Hai ma ca nu-i chiar asa de speșăl.Recunosc ca arata bine cu tatuajele lui,piercingurile...buzele alea carnoase si fine la atingere...Ah!
Natalia:Stai stai stai!De unde stii ca ia fine la atingere?Sa nu-mi spui ca...
Eu:Mda...M-a sarutat.Jucam adevar si provocare cu baietii.El nu-si mai aduce aminte nimic ca era beat crita.

Andy POV
Vreau sa merg in camera la mine dar cand trec pe langa dormitorul Giuliei aud o discutie interesanta asa ca ma opresc sa ascult.Stiu ca nu-i frumos sa ascult pe la usi dar is al naibii de curios.
"Mda...M-a sarutat.Jucam adevar si provocare cu baietii.El nu-si mai aduce aminte nimic ca era beat crita",o aud pe Giulia.
Nu-mi vine sa cred.Acum inteleg de ce m-a evitat toata duminica.

Natalia POV
Ies din camera Giuliei luându-mi ramas bun de la ea.Din pacate Andy era pe hol cand am iesit.Simteam cum obrajii mi se fac rosii ca focul.
Andy:Vrei sa te conduc?
Eu:Nu...Ma des...Nu apuc sa termin ca m-am impiediacat de ultima treapta.Asteptam contactul cu pamanti dar acesta nu mai aparea.Andy ma prinsese.OMG!Acum ma si atingea.Ce putea fi mai bine pe ziua de azi?
Eu:M-mersi.
Andy:Pentru nimic.

Andy POV
Telefonul meu suna si raspund somnoros.Era tata.
Convorbire telefonica
Tata:Alo,Andy!Ce faci?
Andy:Nimic interesant.
Tata:Noi ajungem cam in 3 ore.Poti sa vii sa ne iei cu masina de la aeroport?
Eu:Sigur.Voi fi acolo.
Convorbire telefonica terminata

Giulia POV
Telefonul imi vibreaza semn ca am primit un mesaj.Era un numar nou.
Anonimul:Ce faci?
Eu:Cine esti?
Anonimul:Dominik.
Eu:De unde ai numarul meu.Nu-mi amintesc sa ti-l fi dat.
Dominik:Sursele mele.Eu ma intrebam daca nu vrei sa mergem la un suc maine dupa ore.
Eu:Nu stiu,Dominik.Ai vazut ca Andy nu prea e de acord cu tine...Si nici nu vreau sa-l mint.Ar trebui sa-i fiu recunoscatoare ca are grija de mine ca ochii din cap.Oricum il voi intreba.
Dominik:Ok...Ne vedem maine la scoala :*

Da,stiu e scurt.
La media e o melodie pentru iubitorii de metalcore.Sunt niste romani care fac o treaba foarte buna din punctul meu de vedere.
(in caz ca nu merge poza de la media)


Doar iubire-Andy Biersack fanfiction *In curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum