Giulia POV
Andy:Giulia,grabeste-te!O sa intarzii la scoala!
Vocea lui Andy rasuna in toata casa.Sa ma lase dracu sa mai dorm.Nu-i vina mea ca am stat pana la 12 noaptea sa-mi fac temele.
Ma grabesc sa deschid geamul ca sa aerisesc dar cum sunt eu apucata am dat cu pumnul in cactusul de pe pervaz.
Eu:Ahhh!Tip eu de durere.De cand am eu un cactus in camera?!
Ma durea mana de nu mai puteam.Cred ca aveam vreo 5 spini infipti adanc in piele.
Andy intra val vartej in camera.
Andy:Ce dracu?
Eu:Am incercat sa deschid geamul...spun eu deja lasand lacrimile sa cada in voie pe obraji.
Andy parasi camera pentru cateva minute iar eu intre timp ma uitam neputincioasa la mana care se umfla vazand cu ochii.S-a intors cu o penseta.
Eu:Nu te apropia de mine cu chestia aia!
Andy:Ok.Atunci hai la spital daca nu vrei.
Andy stia ca am fobie de spital si tot ce tine de medicina.
Am cedat si l-am lasat sa-mi scoata spinii aia afurisiti.I-am si tras doua palme dupa cap de durere.
Andy:E deja tarziu...O sa o sun eu pe diriginta sa-i spun ca nu poti sa vii azi la scoala.
Eu:Umm...Ok.Esti cel mai tare frate din lume.
Andy:Stiam deja asta.
Eu:Vai dar cat de modest esti.
Andy:Stiu,asta o mostenesc de la bunicul meu .
Eu:As vrea sa-l cunosc.
Andy:Nu mai poti...E mort de cativa ani buni.
Eu:Oh...
Andy:Daca vrei ii putem face o vizita bunicii.
Nu apuc sa ii raspund ca imi suna telefonul.Era Dominik.
Convorbire telefonica:
Dominik:Hei Giulia,ce faci?
Eu:Bine...Tu nu trebuia sa fii in ora?
Dominik:Nee...Nu am avut chef.Oricum mai sunt cateva zile pana la vacanta.Nici tu nu cred ca ai chef avand in vedere ca mi-ai raspuns.
Eu:Din greseala am mi-au intrat cativa spini de cactus in mana si de asta nu vin azi.
Dominik:Aha...spune dezamagit.Ma gandeam ca poate vii pe la mine.
Nu cred ca ma lasa Andy...il uraste...Dar merita incercat.
M-am intors catre el cu o fata de catelus plouat.
Eu:Andy,spun eu mieunat.
Andy:Da?
Eu:Ma lasi sa merg pana la Dominik acasa?spun eu mai mieunat decat prima data.
Andy:Nu stiu,Giulia...
Eu:Te looggg...
Andy:Bine bine.Daca afla mama am belit-o amandoi.
L-am imbratisat strans pe Andy si dupa l-am sunat pe Dominik sa-i spun ca vin.El a zis ca imi trimite adresa intr-un mesaj.Dominik POV
Omg!Nu-mi vine sa cred ca Giulia va veni la mine acasa.Ok,Dominik calmeaza-te.E doar o fata.Ba nu e doar o fata.E persoana pe care o iubesc.E persoana la care am ajuns sa tin mai mult decat la mine insumi.Faza e ca nu stiu daca sentimentul e reciproc.Mai mult ca sigur nu va accepta sa fie iubita mea din cauza lui Andy ala.Sincer nu-l credeam atat de protector.In lumina reflectoarelor pare ca nu ii pasa de nimeni si de nimic(Da,stiu Andy se poarta foarte frumos cu fanii dar asta e in capul lui Dominik).
Tre sa ma pregatesc.De fapt nu eu sa ma pregatesc.Fata asta mi-a furat mintile total.Azi dimineata era sa-mi pun zahar in loc de sara peste salata(am vrut sa spun peste oua dar suna prea pervers).Mda...mai nou mananc salata ca nu vreau sa se puna slanina.
Ok,deci revenind pe pamant.Mi-am adus aminte de o chestie pe care vroiam sa o fac de mult.Sa ma joc cu vopseaua putin.Acum o puteam face cu Giulia si asta ar fi si mai amuzant.
Ma duc in magazie sa caut vopselele.Le-am pus in niste boluri mai ciudate cu grija.
Telefonul imi suna in draci.Era Giulia.Inseamna ca a ajuns.Giulia POV
Am ajuns acasa la Dominik.Avea o curte imensa.Casa era de asemenea.Andy pleca in treaba lui.Dominik ma lua in brate.
Eu:Hei Dominik!
Dominik:Hei si tie.Am o idee.Vino cu mine.
Dominik ma lua de mana si ma conduce in spatele casei unde erau o groaza de boluri cu vopsele.Ce mai are de gand si Dominik?
Ma trezesc murdarita de Dominik.
Eu:Asta e razboi pe viata si pe moarte.
M-am enervat si efectiv i-am turnat toata vopseaua albastra in cap.
Era hilar.Ma trezesc luata pe sus.Din instinct mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui.Isi apropie capul de al meu.
Dominik:Nu stiu daca sentimentul e reciproc dar...
Ma saruta cu foarte multa grija.I-am raspuns la sarut de indata.Adevarul era ca si eu simteam acelasi lucru fata de el.Vroiam sa-i simt acele buze carnoase.Intre timp ma lasa jos si acum mainile lui poposeau pe talia mea.
Intr-un final ne despartim din sarut respirand sacadat.
Dominik:Te iubesc Giulia!Te iubesc!
Eu:Si eu,Dominik!Deci cum vi se pare capitolul?Credeti ca am grabit lucrurile intre Giulia si Dominik?
Astept parerile voastre in comentarii.
Cred ca ati observat ca postez cam o data pe saptamana ceea ce nu e prea bine.Vreau sa termin cartea pana la sfarsitul vacantei.Voi incerca sa postez si eu mai des.Cam doua chiar trei capitole pe saptamana.Hai,gata cu palavrageala.
Sper sa va placa:*
Peace and love <3
CITEȘTI
Doar iubire-Andy Biersack fanfiction *In curs de editare*
Fiksi PenggemarGiulia,o fata de 15 ani este adoptata de parintii faimosului Andy Biersack.La inceput Andy o iubeste si o ocroteste ca pe o sora mai mica insa ajunge surprins sa-si dea seama ca are sentimente mult mai aprinse fata de ea. Oare si Giulia simte aceles...