Keyifli okumalar ...
Aslında ,şöyle geçmişe dönüp bir baktığmda hayatımda beni en çok mutlu eden sahne hala aynı .
İlk adımımı atığım zaman bu küçük bir, iki yaşındaki çocuğun ilk adımıydı.
O koca cüssemle yere yıkıldığım anı hatırlıyorum . ve o an bir şey farketmiştim o gün aslında hayatımın en mutlu günüyken bi de en mutsuz ve hüzün karışık mutuluğumdu .Ve o zamanlar başıma gelen bir çok olay olmuştu ama benim gizemini hala çözemediğim bir olay vardı.
Bugün hala düşünüyorum ve bir cevap bulamıyorum .
Bu olay ameliyat olduğum sıralarda gerçekleşti .Yeni ameliyattan çıkmıştım . yarı uyanık ama hala halisülasyon ya da rüya benzeri bir şey görüyordum .
İnsanın kanını dolduran tiz bir çığlık duydum .ses uzaktan gelmesine rağmen insanın içine işliyordu .
Göz kapaklarım beton dökülmüşçesine ağır açamıyorum . bütün uğraşlarım boşuna .
Bu çığlık bir kıza aitti . sanki etinden et koparıyorlar gibi bir çığlık daha işittim.
Kollarım sanki benim değillermiş gibiydi kaldıramaya çalışıyorum ama kaldıramıyorum .
Bu sesi daha önce hiç duymamıştım .
Ses , giderek daha yakınıma geliyordu .Birşeyler mırıldanıyor beynimi en derinine kadar zorluyorum o sesi duymak için fakat ne dediği belirsiz .
Belki de sadece bir halisülasyon ,ya da beynimde kendi kendime türettiğim bir sesti bu tuhaftı hemde fazlasıyla ...
" Yankı ,buraya bakar mısın kızım?"
Annemin bana seslenmesiyle ona doğru döndüm . Bugün tekrar deneyecektik başaracağıma inanıyorum her insan gibi bende yürümek,koşmak ,zıplamak ,oyun oynamak istiyorum .eve geç gelince annemin bana kızmasını istiyorum.
Arkadaşlarımla eğlenmeyi bu isteklerimin tümü bir hedefime bağlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek
Teen FictionHayat ,herkesi farklı noktalardan sınar zorlar. Kaybetmek, istemediklerimiz aslında çoktan kaybettiğimizdi . Değerini bilmediğimiz birçok şeyin aslında ne kadar değerli olduğunu hayat bana tek tek öğretti . Acıta acıta , belki bata çıka yürüdüm bu y...