#7 A diary |lashton|

131 13 2
                                    

Írónőnk: Btchtheexitisthatway

Történet linkje: https://www.wattpad.com/story/64527086-a-diary-cashton

Fülszöveg:

"Ashton Irwin. Mindenki szerette, pedig senkinek sem volt rá különösebb indoka. Nem volt a suli nagymenője, de lúzer sem volt. Átlagosnak mondanám. Szőkésbarna, göndör haja és gyönyörű, 'soha-nem-tudod-megmondani-milyen-színű' szeme minden lányt elvarázsolt. Előszeretettel hordott izomtrikót, ami jócskán kiemelte adottságait. Persze a nőnemű egyedek mindig ájuldoztak a látványtól. Testnevelésen is gyakran flangált póló nélkül.(...)"

***

Téma

Homoszexualitás.

Egy elég komoly dolog.

***

Történet/tartalom

Főszereplő fiúnk reménytelenül szerelmes... egy másik fiúba, akiért viszont a fél iskola odavan. Főszereplőnket családja kitagadja, a tanulásban sem igazán jeleskedik, és ,,mássága" miatt sokszor kerül a középpontba, mondhatni céltábla lesz a rossznyelveknek. Sokszor bántják, de ez kezdi hidegen hagyni, mikor ráeszmél: beleszeretett a göndör, zöld szemű, gödröcskés osztálytársába.

***

Szereplők

Újabb fájvszósz fanfic.

Luke, aki már elég hosszú ideje bele van esve Ashtonba, és akit a családja kitagadott, csak mert más a szexuális beállítottsága.

Ashton, akit heteroként ismerünk meg, de a történet során nagyit fordul vele a világ, és homoszexuális lesz.

Néha még Michael is feltűnik, de ő csak úgy, hogy ,,leteszed oszt' ott van". Nem sok vizet zavar (legalábbis eddig).

***

Szövegkép, fogalmazás

Nincs mibe belekötnöm. És ez fáj.

***

Pontozás

Ez egy teljesen letisztult, egyszerű kis történet, apróbb csavarokkal. Nem volt mibe belekötnöm, szóval igen. 

Ilyenkor utálom megírni a kritikákat, mert nem lesz hosszú, mint pl. a legelső kritikám. (Pedig az is egy nagyon jó kis sztori)

NE ÍRJATOK ILYEN JÓL.

Ez a történet tetszett. Éppen ezért három unikornist kapsz a háromból.

Látod?

Maximális.

Mehetsz ünnepelni.

Csók.

Your Dxx.

Criticism by DDonde viven las historias. Descúbrelo ahora