/Sziasztok! Neharagudjatok, hogy eddig nem volt rész de sok volt a tanulni való és erre a fejezetre több ötletem is volt, de idáig az összeset leírtam majd megsemmísítettem XD
De itt van az a változat amelyikkel sikeresen megbékéltem és a leírása után nem nyomtam meg a DELETE gombot. ;)
Remélem tetszeni fog! ^-^/A reggeli napfénytől Toma morcosan húzta magára a takrót. Nyűglődve dobálta magát a takaró alatt, mint valami retardált hernyó.
Hirtelen kipattant az ágyból a magára tekert ágyneművel és körbenézett.
Niconál volt. Ebben már száz százalékig biztos volt, de abban már kevésbé, mit is műveltek tegnap.
Leamputálta magáról a paplant majd kikecmergett a konyhába ahol az asztal megterítve állt.
A pult mögül nagy csörömpölést hallott, majd Nico lépett az étkezőbe kezében kettő, palacsintával megrakott tányérral a kezében.
-Jó reggelt cica!-köszönt az ében hajú vidáman míg lerakta a tányérokat majd szerelméhez sétált és egy lágy csókkal üdvözölte.
-Reggelt....-motyogta Toma fáradtan.
-Gyere ülj le. Pont most lettem kész a reggelivel!Nico vidám volt és pörgött ezerrel.
Azért lássuk be, hogy már tíz óra elmúlt...
Habár Toma olyan volt mint egy zombi és kicsit úgy is nézett ki.Nyűgösen ült le Nicoval az asztalhoz és nemtörődöm stílusban összefogta hossszú kócos haját, hogy ne zavarja őt az evésben.
Mikor meglátta mi van a tányérján elmosolyodott és némi vér szökött az arcába.
Ugyan is a tányéron kettő hatalmas szív alakú palacsinta feküdt fagyival és epersziruppal eláztatva és erdei gyümölcsökkel megszórva.
Toma szeme csillogott a látványtól. Megfogta villáját és azonnal neki esett a palacsintáknak. Nico nagyokat kuncogott rajta míg lassan ő is befalta az adagját.
Miután végeztek palacsintáikkal Nico a fürdőbe ment Toma pedig visszadőlt az ágyba és magára húzta a takarót. Nem egy élettel teli srác az már tuti.
Nico közben elkészült és meglepődve látta, hogy szerelme úgy fekszik az ágyban mint aki élni sem akar. Meg kell hagyni még ezt is sexynek találta tőle.
Oda settenkedett mellé majd megfogta a bokáját és kihúzta őt a takaró alól.
-Hé!
-Este kell aludni, cicám~
-Neked talán igen...de ez a szabály rám nem vonatkoziiik!
-Nem? Akkor majd én teszek róla!-jelentette ki Nico majd elkezdte leráncigálni barátjáról a pólóját.
-Hé mit csinálsz?! Hagyjál!-Toma ellenkezni próbált de Nico nem nagyon engedett.-Egyedül is menni fog!-jelentette ki majd fogta magát és menekülőre fogva a dolgot beszaladt a fürdőbe.-Ha lehet siess mert terveim vannak mára!!! És időben kell odaérnünk...-kiabált utána. Toma csak egy sor hülye megjegyzéssel díjjazta Nico mondandóját.
Nico nevetéstől fulladozva dőlt hanyatt az ágyban.-Hihetetlen vagy néha....-suttogta és tisztában volt vele, hogy Toma hallja amit mond.
YOU ARE READING
Demonic Angels
FantasyAz iskola nem a legjobb hely a világon... Hát még ha egy olyan iskolába jársz ahol arra képeznek ki, hogy természet feletti lényekre(főként vámpírokra) "vadássz". Toma Kirigaya is egy ilyen iskolába jár ám életét sötét titkok szövik be, amik ha kitu...