10. Bazén

1K 99 18
                                    

"Tak....co dnes budeme dělat?" Zeptal se druhý nejmladší člen růžovlasého.

"No co by? Budeme se doma válet a....dělat si co chcem." Pokrčil růžovlásek rameny a položil si hlavu na rameno nejstaršího.

"Co to zase děláš? Jsem snad teplej??" vyjekl nejstarší hoch.

"Ne...ale já jo." Řekl a přitáhl si hnědovlasého k sobě.

Už se chystal mu na krku znovu udělat svou značku, ale Jin ho odstrčil.

"Už ne." Řekl a šel od růžovláska dál.

"Nezapomeň, že jsi můj." Mrkl na něj leader a JungKook s Jiminem se vypařili do svého pokoje.

"Taaak...co chceš dělat?" Zeptal se hnědovláska Jimin, který si lehl na postel.

"Nic." Pokrčil Maknae rameny a lehl si vedle rudovláska.

"Tak moc chci vědět, jak chutnají tvé rty..." Zašeptal starší a palcem přejel po hnědovláskově spodním rtu.

"Chci je ochutnat." Špitl rudovlasý a opřel si čelo o to jeho.

Mladší cítil jeho horký dech na své tváři. Toužil po tom. Chtěl, aby to udělal. Mladší se k němu nakláněl, aby ho políbil, ale starší ho zastavil.

"Jimine...týráš mě... Nech mě aspoň jednou tě políbit." Špitl mladší.

"Ne. Musí to být výjimečné." Řekl rozhodnutě starší.

"To je utrpení." Zaskučel mladší.

"To je relaita zlato." Řekl mu rudovlásek.

"Ale krutá realita." Našpulil rtíky mladší.

"Bože lásko..." zasmál se rudovlásek. "...Jsi k sežrání." Štípl ho do tvářičky a vstal z postele.

"Co budeme teda dělat?" zeptal se mladší.

"Převleč se do plavek lásko. Jde se do bazénu." Řekl rudovlásek a svlékl si tílko.

Hnědovlásek vstal a šel ke skříni, u které stál rudovlásek.

"Problém je v tom, že...nemám plavky." Řekl hnědovlásek a jeho tváře nabraly lehký odstín červené.

"A s tím jsem taky počítal, takže...můžeš jít v boxerkách...nebo...." rudovlásek se ďábelsky ušklíbl. "...můžeš jít klidně nahej." Řekl hnědovláskovi.

"No...jdu si bro boxerky." Řekl mladší.

"A opravdu víš, že je budeš chtít? Mě to vadit nebude." Usmál se rudovlásek.

"Ano, jsem si jistý." Usmál se mladší a lípl mu pusu na tvář.

Hnědovlásek si šel převléct boxerky, jelikož měl na sobě bílé a JungKookův kamarád by krásně vynikl.
Oblékl si černé boxerky a přes to si natáhl bílé rtiko dlouhé po stehna.

"Kookie...to nebudeš potřebovat, věř mi." Řekl mu rudovlásek, ale mladší chlapec trval na svém.

Rudovlásek ho chytil za ruku a vyšli na zahradu. Uprostřed byl velký bazén a Jimin do něj hned skočil. Mladší přišel ke kraji a nedůvěryhodně se díval na vodu.
"Copak?" Usmál se starší.

"Bojím se." Špitl mladší.

"Ale prosím tě..." Připlaval k němu blíž.

Chlapec si sedl na břeh a staršího chlapce něco napadlo. Vzal mladšího chlapce kolen boků a opatrně mu pomohl do vody.

Facebook Love /JiKook CZ FF/ ✔Where stories live. Discover now