6. 'adoptovaný' JungKook

1.2K 120 32
                                    

V minulém díle:

JungKook se pomalu otočil za sebe a také zůstal stát. Oběma chlapcům se rozbušilo srdce. Poprvé se vidí naživo. Konečně. JungKook ani nedoufal, že ho vůbec uvidí a natož, že bude bydlet u něj. 

A to byl den, kdy se jejich pohledy poprvé střetly....

Rudovlásek přistoupil k mladšímu a bříšky prstů mu přejel po té jeho tvářičce.

"JungKookie..." usmál se rudovlásek a hnědovlasý chlapec stydlivě sklopil pohled na zem.

"Podívej se na mě." šeptl starší a sevřel JungKookovu bradu mezi dvěma prsty.

Hnědovlásek na něj nejistě pohlédl. Rudovlásek mladšího chlapce pohladil po tváři a jako porcelánovou panenku ho objal.

"Nemohl jsem se tě dočkat." špitl rudovlásek.

"Já taky ne." přitiskl si staršího k sobě.

"Tak už se polibte." řekl zasněně Jin.

"Ne. Počkáme s tím." pohladil starší mladšího po vlasech.

"Tak Kookie...Jimin má společnej pokoj s Jinem. Chceš aby tam Jin byl?" zeptal se ho růžovlasý chlapec a omotal nejstaršímu chlapcovi ruku kolem ramen.

"No...chtěl bych mít s Jiminem trochu soukromí. Jestli to tedy nebude vadit." řekl s nejistotou hnědovlasý.

"Samozřejmě, to se zařídí." usmál se na něj nejstarší chlapec.

Hnědovlásek kývl a rudovlásek si skousl spodní ret.

"Tak...ukážu ti náš pokoj." usmál se na něj starší chlapec a pomohl mu s kufry do pokoje.

"Ti jsou vážně sladcí." usmál se Hoseok a druhý nejmladší ho lehce bouchnul do rameme.

"Tak JungKookie...vítej v našem pokoji." otevřel rudovlásek dveře od jejich pokoje a nechal mladšího vejít.

Hnědovlásek se usmál a rozhlédl se.

"Ta postel..." zadrhl se JungKook.

"Ano. Budeme v ní spát oba." omotal mu starší ruku kolem pasu.

"Ale...bude tu problém..." řekl hnědovlásek.

"Jaký zlato?" zeptal se ho zvědavě rudovlásek.

"No, já...nikdy předtím jsem s klukem neležel v jedné posteli." špitl mladší.

"Se mnou si zvykneš rychle." pošeptal mu rudovlasý svůdně do ucha.

Rudovlásek si mladšího vzal do náručí a jako největší poklad ho položil do postele.

"Tak si jdeme zvykat..." usmál se rudovlásek a lehl si vedle mladšího.

Mladší se otočil na bok čelem k němu a rudovlásek si ho přitáhl blíž k sobě. Starší ho pohladil po tváři a dal mu pusu na čelo.

"Jen se vyspinkej." špitl starší a mladší,díky jeho dotekům, dřív usnul.

***

"Ahh....Jimi-ne..." zamumlal hnědovlásek ze spaní a rudovlásek se usmál.

"Copak se ti asi zdá zlato?" zeptal se pro sebe starší a pohladil mladšího po vlasech.

"Jsi tak sladký..." zašeptal Jimin.

"Tvé okouzlující oči, tvůj roztomilý nosík, tvoje krásné tvářičky, tvůj zářivý usměv na dokonalých rtech..." řekl si pro sebe rudovlásek.

Facebook Love /JiKook CZ FF/ ✔Where stories live. Discover now