18. díl

748 84 4
                                    

"Chci si promluvit o Jiminovi." sklonil se ke mě a opřel si čelo o to mé.

"P-roč?" zakoktal jsem se.

"Omlouvám se za ten včerejšek. Nechtěl jsem ho líbat. Problém byl, že začal on." řekl.

"Hobi...prosím..." chtěl jsem odejít, ale on mě chytil za ruku.

"Zlatíčko...dávej si na něj pozor. Není takový jak se zdá. Věř mi...znám ho dlouho." řekl a dal mi ruku na vlasy, se kterými si hrál.

"To není pravda. Mýlíš se." ruku jsem mu sundal.

"No jo, já zapomněl. Náš maknae ho zná určitě lépe, že? Zná ho dýl než my všichni tady." sykl.

"Hoseoku...znám Jimina...věřím mu." do očí se mi nahrnuly slzy.

"Ale prosím tě...vážně dojemný.
Jednou pochopíš Jeone, že Jiminovi jde jen o jedno. A až to dostane...bude hledat další a mladší." zamračil se.

"Nech toho. Jimin určitě není takový." po tvářích mi stékaly slzy.

Vzal jsem si své věci a s tichými vzlyky doběhl do pokoje, kde Jimin naštěstí nebyl. Hodil jsem tašku na postel a rychle jsem šel do koupelny. Vlezl jsem si do vany a napustil jí horkou vodou. Pak jsem se rozbrečel úplně.

"Kookie...lásko...co se děje?" přišel za mnou Jimin a moje slzy slíbal.

"Nebuď smutný...já tě takhle vidět nechci." pohladil mě po vlasech.

"Jiminie...že bys mě neopustil?" vzlykl jsem.

"Lásko...jak tě to napadlo?!" vyjekl Jimin a objal mě.

"Ty jsi moje všechno, koťátko." políbil mě na rty a začal jimi pomalu pohybovat.

Já mu omotal ruce kolem krku a přitáhl si ho blíž k sobě.

"Miluji tě a to, že bych tě opustil, to se nestane." řekl a stoupl si.

Pak odešel a já nechápavě hleděl na místo, kde ještě před chvílí stál.

"Zapomněl jsi si oblečení ty trdlo." zasmál se Jimin a položil mi ho na topení.

"Aha....děkuji." pousmál jsem se.

"Není za co." mrkl na mě a dal mi pudu na čelo.

"Jdu se Sugou do studia, tak se vrátíme po jedný, jo?" pohladil mě po vlasech.

"Uhm." kývl jsem a Jimin pomalu odešel.

Po chvíli jsem se osušil a oblékl se.
Sedl jsem si na postel a přemýšlel nad kravinami.

"Kookie, maknae...můžu na chvíli?" zaklepal na dveře Hobi.

"Co chceš Hoseoku?" povzdychl jsem si.

"Já...chci se omluvit." řekl a sedl si na postel.

"Je mi to líto." přiblížil se.

"Odpouštím ti. Jen to už prosím neříkej." objal jsem ho kolem krku.

"Neboj. Nebudu." objetí ti opětoval.

"Mám tě rád Hobísku." přitulil jsem se k němu.

"Já tebe taky Kookiesku." pohladil mě po zádech a přitom mi rukou zajel pod tričko.

"H-hobi...co to děláš?" odtáhl jsem se.

"Hmm...od Taeho ti to nevadí a ode mě jo?" trochu se zamračil.

"Ne, jen...překvapilo mě to." řekl jsem a položil si hlavu na keho rameno.

Proč se tu sakra objímám s někým, kdo mi chtěl přebrat Jimina?

"Kluci, oběd." zakřičel Jin a s Hoseokem jsme šli dolů.

"Co je dobrýho?" zeptal jsem se zvědavě Jina.

"Sladkokyselé kuře." řekl Jin a poslední talíř položil na stůl.

"Děkuji Jinnie." líbl jsem ho na tvář a sedl jsem si.

Najednou přišel Jimin a třískl s dveřmi.
Vešel do kuchyně cel rozzuřený.

"Co se děje?" zeptal se zvědavě TaeHyung.

"Ten debil Min Yoongi mi shodil dolů ego." vyjekl Jimin.

"Ale zlato..." měl jsem co dělat abych se kvůli téhle kravině nerozesmál.

"Nic to není. Pro mě vždycky budeš můj Park Jimin." políbil jsem ho na tvář.

"To je hezké Kookie, ale já chci své ego zpět." zaťal ruce v pěst.

"Ale Jimine...je to pravda." přišel sem i Yoongi.

"Kluci...koukejte se prvně najíst. Studený už to pak není tak dobrý." řekl Jin a oba si vysloužili pohlavek.

"Ano mami." řekli oba se skloněnou hlavou a šli si sednout ke stolu.

Já si sedl vedle Jimina, jako vždy, a snědl jsem své jídlo. Chvíli jsme si po obědě všichni povídali a Jimin mě hladil po stehně. Každým pohlazením byl blíž k mému rozkroku.
Ruku jsem mu chytil a propletl si s ním prsty, aby toho nechal. Ale to by nesměl použít i svou drujou ruku.

"Po chvíli přijď." naznačil jsem Jiminovi a stoupl si.

"Kluci, jdu do pokoje. Trochu mi není dobře." řekl jsem klukům.

"Vidíš Jine. To je to kuře. Já mu říkal, aby ho tolik nehltal." řekl Rap Monster a hned na mě začal hrabat, jestli mi něco není.

"Mone...jen si chci lehnout, jo? Nic mi není." řekl jsem a šel do pokoje.

Po pár minutách jsem sylšel zaklepání.

"Kookie...nemohl jsem to vydržet. Promiň, ale....ty máš tak úžasné tělo..." zašeptal Jimin a pohladil mě po stehně.

"Jinine..." ruku jsem mu chytil.

"Copak? Vždyť už jsme spolu jednou spali lásko. Nebude tě to teď tolik bolet." řekl s jistotou Jimin.

"Tak....dobře." nejistě jsem kývl a omotal jsem mu ruce kolem krku.

Jimin se usmál a sklonil se ke mě. Přivlastnil si mé rty a pomalu se přesouval níž k mému krčku, který obohatil svou další značkou.

Vyhrnul mi tričko a slíbal moje břiško i hruď.

"Sorry zlato...to si můžeš dodělat sám." řekl a pomalu byl na odchodu.

"No to si děláš srandu, že jo?" vyjekl jsem.

"Ale vůbec ne koťátko moje." mrkl na mě a odešel.

Annyeong ARMYs! :)

Tak zde je další díl. Je dost krátký, já vím, ale nic moc mě nenapadalo. Asi jste mezi Kookem a Hoseokem čekali něco víc co?

Tss...ani náhodou XD

Snad se vám díl líbil aspoň trochu. Občas by mě zajímalo, kdo tyhle shity čte...jo....asi jen já...no....to nevadí. Stává se. Vím, že to je příběh na...dvě věci, ale to nevadí...proč se sakra opakuju???? XD

No ni, asi už jsem dost unavená, tak dobrou noc lidi ;)

Votujte a komentujte gomawo ;)

Saranghae :*

Saranghae :*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Facebook Love /JiKook CZ FF/ ✔Where stories live. Discover now