"Hele, Tae, přestaň mi nabalovat přítele." přišel za kluky rudovlásek.
"Ale...Jimínek nám žárlí." zasmál se Hoseok a omotal Jiminovi ruku kolem pasu.
"Jo, žárlím." řekl a dal JungKookovi pusu na tvář.
"Neboj. Všichni tady víme, že Kookie je tvůj." zasmál se Tae.
"No to bych ti radil." zabil ho Jimin pohledem, ale zase se hned začal mazlit s Kookem.
"Tvoje změny nálad už mě pěkně serou." řekl Hoseok a rudovlásek nafoukl tvářičky.
Růžovlásek si sedl na okraj bazénu a podíval se na kluky.
"Kluci, neobjednáme si třeba pizzu?" zeptal se znuděně Rap Monster.
"Ale...Moni má hladík?" zeptal se ho zvědavě nejstarší chlapec.
Růžovlásek ohnul spodní ret a smutně pokýval hlavou.
"A nemá chuť Moni na..." chlapec se k mladšímu přiblížil co nejvíc mohl. "...něco jinýho?" šeptl blízko u růžovláskova obličeje.
Rap Monster jen pokýval hlavou a hned se přisál na hnědovláskovi rty. Jin spolupracoval a Mon mu vnikl jazykem do pusy.
"Kluci....nechte toho." řekl jim druhý nejmladší člen.
"Ale...Taemu se to nelíbí?" ušklíbl se hnědovlásek.
"A ani mě." přidal se zelenovlásek.
"No jo furt." zavrčel Mon.
"A navíc...leader jsem tu já." řekl a s těmito slovy zmizel v kuchyni.
"A objednej tu pizzu." zakřičel za ním Hoseok a kluci se jeho výrazu zasmáli.
Rap Monster vyhověl J-hopeovu přání a pak se růžovlásek šel převléct, aby mohl jít tancovat. Pustil si pomalou hudbu a začal. Jeho pohyby byly opravdu ladné, ale někdy i rychlé. Chlapec si nevšiml přicházejícího maknaeho a věnoval se dál své činnosti. Po pár minutách si sedl na lavičku a napil se studené tekutiny z plastové lahve.
"To bylo krásný." řekl trochu tišeji JungKook a přišel ke staršímu.
"Opravdu si to myslíš?" zeptal se ho růžovlásek nejistě.
"Ne, já to vím. Tvé pohyby byly...tak ladné...bylo to dokonalé." usmál se na něj maknae.
"Děkuji, že si to myslíš." pousmál se na něj starší z chlapců.
"Nauč mě to taky. Prosím." nasadil JungKook co nejroztomilejší pohled.
"Opravdu chceš, abych tě to naučil?" zeptal se překvapeně růžovlásek.
"Ano." kývl rozhodnutě mladší.
"Tak dobře." pousmál se růžovlásek a postavil se na nohy.
"Stoupni si sem." ukázal starší na místo před sebou.
JungKook poslušně docupital na místo, kde měl stát a Rap Monster šel trošku dál od něj. Začal ho učit první kroky. JungKook se učil velice rychle. Nebylo tu nic, co by mu dělalo problém. Byl to velice nadaný chlapec. I když on si to o sobě vůbec nemyslel, Rap Monster ano.
"Výborně. Učíš se opravdu rychle." usmál se spokojeně starší chlapec.
"Snažím se." tváře mladšího lehce zrudly.
"Nebuď tak skromný." zasmál se Mon a pohladil mladšího po tváři.
Ale to ovšem chlapci netušili, že za dveřmi stojí Jimin a dívá se na ně skrz škvírku.
"Jsi opravdu zajímavý člověk." přistoupí k němu růžovlásek.
"Jak zajímavý?" zeptal se zvědavě hnědovlásek.
"Nevím..." špitl starší a dal mu dlouhý polibek na tvář.
Jimin by mohl přísahat, že po Monovi za chvíli skočí a vlastníma rukama ho uškrtí.
"Děje se tu něco co bych měl vědět?" vešel do místnosti rudovlásek.
"Ale vůbec ne lásko." usmál se na něj hnědovlásek a políbil ho na tvář.
"Tak fajn." řekl ne moc důvěřivě.
"Zlato...nech toho." pošeptal mu mladší do ucha a šel se převléct.
"Mone...proč se na JungKooka tak díváš a dotýkáš se ho?" zeptal se rudovlásek, když zůstali se starším chlapcem sami.
"Řeknu ti to takhle Jimine....je zajímavý. Ne, že bych ho nabaloval, na to mám Jina, ale...řekl bych, že by to mohl dotáhnout opravdu daleko...narozdíl od jiných jako třeba Tae." řekl mu růžovlásek a odešel.
Jiminovi to pořád vrtalo v hlavě.
'Narozdíl od jiných....TaeHyung....' pořád si tu větu přehrával v hlavě.
'Co tím Rap Monster sakra myslel? No to je jedno...' pomyslel si a šel na zahradu, kde už kluci jedli poslední kus pizzy.
"Jimine...co se děje?" zeptal se ho Hoseok a omotal mu ruku kolem krku.
"Ale nic. To bude v pohodě." řekl rudovlásek a falešně se usmál, aby si jeho kamarád nedělal zbytečné obavy.
"Jimine, já nejsem blbej. Nechceš jít a ke mě a tam to probrat?" zeptal se ho hnědovlasý chlapec.
"Asi ano..." kývl rudovlásek a se starším chlapcem šli do pokoje.
"Tak...povídej." posadil mladšího po na svou postel a hnědovlásek si sedl vedle něj.
"Víš...jde o Rap Mona...pořád se na JungKooka tak...divně kouká. Ne nenávistně, ale...má v očích takové jiskry...a pořád se ho dotýká. Dnes ho políbil na tvář a..."
"Máš strach, že by Kook začal mít rád Moniho, viď?" zeptal se ho Hoseok.
Rudovlásek jen smutně kývl hlavou.
"Pojď sem..." špitl soucitně starší a objal mladšího.
"Co se stane pak, až se má teorie potvrdí?" vzlykl Jimin.
"Nic se nestane....protože to tak ani nebude." řekl s jistotou starší.
"Ale..co když ano?" zeptal se mladší s obavami."Jiminy...Kook je tu kvůli tobě. Záleží mu na tobě a pochybuji, že by miloval Mona, tak jako tebe. Stačí se na něj podívat...má takové jiskřičky, když se na tebe podívá, že by je nepřehlédl ani slepý." zasmál se hnědovlásek.
"Snad máš pravdu." pousmál se rudovlásek.
Annyeong ARMYs! :)
Tak...zde máte po dloooouhé době další díl. Omlouvám se, že to tak trvalo, ale...dneska mám opravdu hodně dobrý den a tak jsem si řekla, že i něco vydám, takže máte štěstí ;)
Doufám, že se vám to líbí. Zajímaly by mě vaše názory na to, jak se to bude dál vyvíjet mezi Hoseokem a Jiminem a mezi Kookem Monim.
Votujte a komentujte, gomawo ;)
Saranghae :*
YOU ARE READING
Facebook Love /JiKook CZ FF/ ✔
Fanfiction19- ti letý chlapec Park JiMin pošle 18-ti letému Jeon JungKookovi žádost o přátelství. Co se stane, když ji JungKook potvrdí? To se dozvíte v téhle povídce :)