Sen o lásce

7 1 0
                                    


Byla jednou jedna dívka.

Zvláštní to dívka, silná a slabá zároveň.

Chtěla milovat, ale neměla koho.

Chtěla lásku, ale bála se jí.

Schovávala se v černé.

Schovávala se před lidmi, ale i sama před sebou.

Deno denně chodila mezi lidmi, usmívala se a bojovala o své sny. Mladá dívka, která více než v realitě žila ve své fantazii. Chtěla jít dál, ať se děje cokoliv. Byla mladá, ale už za sebou měla nějaké ty nepříjemné zkušenosti. Hromadu proplakaných nocí a mnoho zkušeností do života. Ale to tak občas bívá. Ovšem ničilo ji to. Trhalo ji to srdce na kousky a ona měla chuť ukončit svůj život, ale dokázala překonat ty roky mučení. Samoty a bolesti. Pravda je taková, že vzpomínky jí zůstali navždy a stejně tak jí zůstali pocity, které ji po nocích navštěvují.

Někteří jí říkají, že je hodný a silný člověk. Ona v to chtěla věřit, ale bála se, že není dost dobrá. Že není dost chytrá. Není dost krásná. Dost pracovitá a hodná. Bála se, že nikdy nebude nikdo, pro koho by byla perfektní. Každý si totiž vždy něco našel. Ničilo ji to, i když se usmívala. Ale měla strach a chtěla brečet. Ale nedokázala to. Chtěla, aby si lidé mysleli, že je silná. Kdo ví, nejspíš i je, ale i silní lidé můžou spadnout na kolena. Ona ale už spadla mockrát, tolik lidí jí ublížilo a i lidí, od kterých by to nikdy nečekala. Nechtěla si znovu prožít tu bolest.

Tato dívka se zamilovala. Zamilovala se, opravdu zamilovala. Nebylo to jen takové to zakoukání, okouzlení, kdy vás ten člověk zajímá. Doopravdy cítila bušit své srdce a věděla, že se zamilovala. Usmála se a on se usmál na ni. Pozorovala ho, ale v hlouby duše se už připravila na to, že ona ho nezajímá. Pravda ale byla jiná. On ji také sledoval. Sledoval ji a přemýšlel nad ní, zajímala ho a přitahovala ho. A tak se stalo to, čeho se bála. Oslovil ji a ona v něm našla ještě větší zalíbení.

Rozuměli si. A ona se mu začala otevírat. Milovala ho, ale bála se. Bála se lásky a tak se opět uzavřela a stranila se mu. Dělala mu překážky. On to ale nevzdal. Nevzdal to a bojoval o ni. Neviděl její tělo, ale viděl její duši. Rozuměl jí a byl ochotný ji vyslechnout. Za to mu nabídla věrnost a oporu, kdykoliv to bude potřebovat, porozumění.

A tak si naše dívka našla lásku. Lásku, která ji změnila. Poprvé si dovolila milovat a nebát se zničení a bolesti. Poznala lásku. Nebyla sama. Byla šťastná.

Mé vnitřní JáKde žijí příběhy. Začni objevovat