(Na obrázku Erik)
Lil:
Co si o sobě myslí? Že mu hned vlezu do postele a pak mě odhodí? Jestli si to myslel tak je pěkně blbej. Myslela jsem si že je jiný ale on je typický děvkař.Jakmile jsem opustila tělocvičnu tak jsem se odebrala do parku.
Cvičila jsem a cvičila do doby kdy se za mnou něčo šustlo. Něvěděla jsem co to je a tak jsem se chystala odejít když mi v tom cestu zaterasil Christian a okolo jeho povedení kamarádíčci. ,,Ale, ale kampak si myslíš že jdeš? " zeptal se mě Chris. ,,Že by jsem šla domů ty idiote? " vyprskla jsem na něho.
Jen se usmál a kývl na ostatní. Udělali kolem mě kroužek abych nemohla utéct. Snad si nemysleli že se zrovna jich bojím? To bych se víc bála hada než jich.
Já jsem jen pozvedla jedno obočí a překřížila jsem si ruce na prsou a zasyčela ,,Co si myslíš že děláš?"
Christian:
Je tak nádherná když se zlobí a jak používá ten tón jejího hlasu. Je tak sexy.,,Jen chci zkusit jestli si vůči mě odolná, nebo to jen hraješ jako ostatní? " jen jsem se pousmál a začal k ní přistupovat. Ona začala couvat dozadu, kývl jsem na Sama aby ji chytil.
Jak hezké když se začala vztekat a nadávat. Chytil jsem ji za pas a přitáhl si jí k sobě. Pomalu jsem se začal přibližovat k jejímu obličeji, už jsme se dotýkali nosy ale v tom mě kopla do rozkoku a já se válel na zemi.
Nahnula se ke mě a vrazila mi další facku, odfrkla si a kluci ji pustili aby mohla odejít.
Ostatní se začaly smát jako kdybych byl debil (asi jsem na ni neměl jít tak rychle ale je pozdě). Za tohle mi pěkně zaplatíš ty mrcho!
Lil:
To snad není možný. Koukala jsem se na hodiny a helemese je půl pátý, nejvyšší čas se vrátit domů. Jen jsem si povzdychla a šla domů i když jsem mohla jít na autobus ale co aspoň se projdu.Když jsem došla domů tak rodiče byli jako vždycky ještě v práci. Zapadla jsem do mého pokoje a pustila písničky na plný pecky.
Začala jsem tancovat po celém pokoji
(já vím jsem divná). Rozhodla jsem se že zavolám Jess abych jí všechno řekla.Vyprávěla jsem ale v tom mi do řeči skočila Jess.
Jess:
Skočila jsem Lil do věty protože jsem to nemohla vydržet.,,Takže počkej, tebe chtěl políbit Christian ale ty si ho kopla do ptáka a ještě mu dala mu facku? " Ptám se zmatěně.
,,Jo, ale může si za to sám. Nemá se chovat jako debil s úchylem dohromady" odpovídá Lil a pochechtává se.
,,No ty kráso, myslela jsem si, že ho balíš a ejhle ty mu nakopeš zadek a to dokonce dvakrát" říkám uchváceně, ale pořád tě nechápu ale to já nikdy nechápala.
,,No, já musím jít přijeli rodiče tak Ahoj a zítra ve škole" loučí se semnou Lil.
,, Jo, jasně. Zítra ahoj" odpovídám mile a zavěsím.
Děkuju za každý vote i komentář.
Co si myslíte, jak to bude pokračovat?
Armany
ČTEŠ
Je libo parkour? (Upravuje se)
RomanceJess: Skočila jsem Lil do věty protože jsem to nemohla vydržet. ,,Takže počkej, tebe chtěl políbit Christian ale ty si ho kopla do ptáka a ještě mu dala mu facku? " Ptám se zmatěně. ,,Jo, ale může si za to sám. Nemá se chovat jako debil s úchylem...