(Na obrázku je Sam)
Jess:
Dnes nebyla ve škole. Nevím co se stalo. Vždy když nešla do školy tak se mi ozvala ale teď prostě nic! Jen ji Chris hledal.Ben:
Moje malá sestřička je úžasná, miluju jí (jako sourozence samozřejmě). Vše mi v LA ukázala. Všechno mi snad řekla i když myslím že mi nevěří na 100%. Taky mě zná sotva 5 hodin tak co bych chtěl.Moje sestra je úžasný člověk. Navenek je to pohodová holka ale uvnitř je to milovnice aut a parkouru.
Taky jsem se dozvěděl že má řidičák na motorku i když žádnou nemá ale ona ještě neví že ji dostane ode mne a já dostanu auto od rodičů.
Lil:
Řekla jsem mu skoro všechno o sobě i dokonce že jsem milovník aut a rychlích jízd. Taky zbožňuju pouliční závody i když v LA je to ojedinělé.Také bude chodit do práce. Bude tátova práva ruka v praci a třeba později firmu převezme.
Taky mi řekl něco o sobě jako například že taky miluje auta a že je rád spravuje.
Taky mi všechno vysvětlil jakto že jsem ho potkala skoro po 18 letech a proč žil u adoptované rodiny.
I když jsem říkala že ho jako bratra brát nebudu tak ho beru jako víc. Beru ho jako staršího bráchu který mi se vším pomůže a odevšeho ochrání.
Je to můj jako "nejlepší" kamarád kterému můžu říct cokoliv a vím že mi se vším pomůže.Od doby co Ben přijel tak se rodiče chovají jinak. Zajímají se o mě i o Bena.
Kvůli tomu že se dneska stalo to co se stalo tak jsem nemusela do školy. Rodiče nám řekli že pojedeme všichni na dovolenou jako správná rodina.
Letíme k moři do Španělska které je v Evropě. Evropa je nádherná.Už se nemůžu dočkat že budeme správná rodina tak jak má být.
Chris:
Dnes Lili nebyla ve škole. Ptal jsem se i Jessiky jestli neví kde je ale odpověděla mi že neví.Chtěl jsem se jí omluvit za to jak jsem se zachoval v tom parku, taky za to že jsem ji chtěl políbit bez jejího souhlasu.
Byli tu jen její rodiče kteří vypadali jako kdyby byli ti nejšťastnější lidé na světě.
Slyšel jsem jak se baví s ředitelkou
,,Ach ano, může letět s vámi do Španělska ale pak se bude muset doučit vše co zameškala." Odpověděla ředitelka.Tak tady něco nehraje ale nechám to zatím být.
Erik:
Christian dneska celý den hledal Lili. Dokonce se ptal i Jessiky ale ta také nevěděla kde je. Nakonec jsme mu řekli s klukama že to nemá cenu a že se někdy objeví. Nelíbilo se mu že se jí omluví někdy jindy, ale nakonec toho hledání nechal.
Jess:
Zajímalo by mě proč Lil nepřišla do školy nebo proč mi to neřekla. Až ji potkám tak ji zadusím nebo ji uškrtím.Jsem to ale nejlepší kamarádka na světě. Mě by chtěla každá holka za svou nej kámošku. (Ne nikdo by mě nechtěl, krutá pravda).
Zajímalo by mě co se stalo protože by mi jinak řekla že nepůjde do školy. Tohle nikdy dřív neudělala tak se o ni bojím.
Jen aby ji neunesli mafiáni protože je jinak v prdeli. Nikdo by ji nenašel a navíc policie neřeší mafii což je problém protože jsou podplaceni.
Lil:
Jakmile nám rodiče řekli že letíme do Španělska tak jsem začala okamžitě balit a Ben také. Těším se že víc poznám svého bratříčka a také se chci dozvědět celou pravdu a né jenom nějaké časti mezi pravdou a lží.Tak myslíte že se Lili dozví celou pravdu a nebo ji budou lhát?
Armany
ČTEŠ
Je libo parkour? (Upravuje se)
Roman d'amourJess: Skočila jsem Lil do věty protože jsem to nemohla vydržet. ,,Takže počkej, tebe chtěl políbit Christian ale ty si ho kopla do ptáka a ještě mu dala mu facku? " Ptám se zmatěně. ,,Jo, ale může si za to sám. Nemá se chovat jako debil s úchylem...