Volám sa Natally Coral a mám 17 rokov. Žijem v New Yorku už od narodenia a mám tu super život. Mám tiež mladšiu 13 ročnú sestru Emmu a najlepšiu kamarátku Viki s ktorou sa poznáme už od škôlky, je pre mňa ako druhá sestra. A ešte môj frajer Jake, milujem ho, je pre mňa všetko, no niekedy sme sa z Jakeom veľmi hádali za samé blbosti, a nie raz sme sa rozišli, no a ja som mávala s toho veľké depresie a vtedy mi pomohli Justinove pesničky a preto som aj jeho veľká belieberka a Justina milujem.
,,Crrrrrrrrrr crrrrrrr crrrrrrr " zobudila som sa na zvuk budíka. Otvorila som pomaly oči, zaklapla som budík a vstala som s postele celá šťastná a bežala som do kúpeľne. Vliezla som do sprchy a nechala som na seba padať kvapôčky vody a pomaly som sa uvoľnila a umyla. Následne som vypla vodu a vyliezla z vane, obmotala som si okolo seba uterák, umyla som si zuby a namaľovala som sa. Keď som vyšla z kúpeľne, zazvonil mi mobil. Prišla som k posteli a hodila som sa na ňu. Zobrala som si do ruky mobil a pozrela sa kto volá. Bola to Viki a tak som jej zdvihla. ,,Ahoj Viki" pozdravila som sa jej. ,,Ahoj Nat, počuj prišiel ku mne Will aj s Jakeom a my už sme pripravený, tak môžme po teba už prísť ?" ,,Hej hej dajte mi ešte 20 minút, už sa len oblečiem a zbalená som, takže už len posledné úpravy, rozlúčim sa s rodičmi a idem ok ?" ,,Ok, tak o 20 minút tam sme zlato dobre ?" ,,Jasné, tak čau Viki."
,,Čau Nat a nezabudni lístky !" ,,Jasné čau." Takto som ukončila hovor a zamkla si svoj iPhone. Postavila som sa z postele a išla som do šatníka nájsť si niečo na seba. Hľadala som asi 5 minút a potom som zahliadla ružovofialové minišaty a k tomu bledoružové balerínky. ,,To je ono!" zvýskla som od radosti. Obliekla som si to a do ruky som si zobrala ešte kabelku a dala si do nej mobil, klúče, malovátka, peniaze a lístky. Keď som bola hotová, posledný krát som sa pozrela do zrkadla a skoro sa mi zastavil dych. Bolo to krásne, veľmi sa to k sebe hodilo. Prehodila som si moje dlhé blonďavé vlasy na bok, zobrala si do jednej ruky kufor a do druhej kabelku a vyšla som z mojej izby. Kráčala som dole po schodoch a počula som ako sa moji rodičia rozprávajú pri raňajkách o mne. ,,Naozaj sa o ňu bojím, veď ide sama." Povedala moja mama. ,,Neboj sa Emily veď s ňou ide aj Viki, Jake a Will." Obraňoval ma otec.,,Áno Christopher, ale čo ak sa jej niečo stane ?" strachovala sa zase mama.
,,Neboj sa bude nám každý deň volať dobre ?" ,,Dobre." povedala mama. Zatiaľ som si zložila pri dverách kufor a išla som smerom do kuchyne.
* Tak, dúfam že sa páčila. Prosím komenty a vote a bude ďaľšia . ;)
* Sofi
ČTEŠ
Forever Belieber :*
FanfictionKto by povedal, že sa obyčajný výlet a koncert skončí takto? Kto by povedal, že práve oni sú spriaznené duše a kto by povedal, že práve im sa to stane?