Forever Belieber :* 4 - Okej ostaň si tu keď chceš !

186 12 2
                                    

* Z pohľadu Justina *

,,Ahoj láska" povedal som. ,,Ahoj Justin." ,,Poď sem" povedal som jej a potľapkal miesto vedľa mňa na posteli. Prišla ku mne a ľahla si vedľa mňa. Chytil som ju, pritiahol k sebe a pobozkal ju.

,,Aká bola cesta?" spýtal som sa Sel.

,,Celkom v pohode a ty ?"

,,No celkom fajn."

,,Justin, idem do sprchy a potom by sme si mohli niekde vyraziť." navrhla Sel.

,,Jasné, čo tak do klubu ?"

,,No jasné." povedala Sel a utekala do sprchy. Ja som si zatiaľ ľahol a zaspal som.

,,Justin, zlatko vstávaj !" povedala Sel a pobozkala ma.

,,Jasné, prepáč."

,,To nič, len sa obleč a ideme."

,,Ok." povedal som a vstal som z postele. Obliekol som sa a išiel do kúpeľky. Tam som si nagéloval vlasy a umyl zuby. Keď som bol hotový, tak som vyšiel a išli sme.  

Zamkol som dvere a chytil Sel za ruku. Išli sme smerom ku výťahu a zavolali si ho. Prišiel, my sme nastúpili a zišli až na recepciu, kde sme odovzdali kľúče a vyšli von zadným vchodom. Riaditeľ hotela mi požičal auto, tak sme mali čím ísť. Odomkol som ho a Selene som otvoril dvere. Sadla si a ja som obišiel auto a sadol si na miesto šoféra. ,,Kam teda ideme ?" spýtala sa Sel.

,,Do najlepšieho klubu vo Viedni." povedal som.

,,Aha okej." odpovedala Sel.

,,Pripútaj sa a ideme." žmurkol som na ňu.

,,Jasné, rozkaz." zasmiala sa.

Úsmev som jej opätoval, naštartoval som auto a vyrazil som na cestu.

Keď sme prišli pred klub, Sel vystúpila a ja tiež. Všade bolo už počuť hlasnú hudbu. Vošli sme dnu a išli si sadnúť k baru. ,,Čo si dáte ?" spýtal sa barman. ,,Dva krát whiskey s ľadom prosím." odpovedal som.  

,,Hneď to bude." povedal barman a začal nám nalievať. Potom nám to priniesol a my sme začali piť. Keď sme dopili, Sel vstala a ťahala ma za ruku na parket. Tiež som vstal a išiel za ňou. Začali sme tancovať a ona sa začala vrtieť do rytmu. Tancovali sme asi tak pol hodinu a ja som už začal byť z toho unavený a hlavne zo mňa už začal vyprchať všetok alkohol, tak som Sel povedal, že idem k baru. Ona len prikývla a ďalej tancovala. Sadol som si do baru a vypítal si nejaký drink a vodku. Takto som pil asi hodinu a potom som si vypítal účet. Keď som ho uvidel, tak sa mi oči vyvalili. 350€?! No čo už. Zapľatil som a išieľ hľadať Selenu, no márne. Riadne ma to nastalo, že kdee do títo je a tak som jej zavolal.

,,Čáu Sel, kde si ?!" spýtal som sa zúrivo.

,,Na wecku." odpovedala.

,,Aha, tak poď, ideme už do hotela."

,,Nie Justin, mne sa ešte nechce, ja chcem ešte tancovať." kňučala.

,,Ale ja už idem." povedal som.

,,Dobre, tak ja prídem potom za tebou a zavolám si taxík."

,,Dobre tak čau."

,,Čau." a zložila.

Zamkol som si iPhone a strčil hp do vačku. Vyšiel som von a sadol si do auta. Viem, že to nieje dobrý nápad šoférovať, keď som na mólo ožratý, ale kebyže to auto neprinesiem späť ku hotelu, tak by ma riaditeľ zabil a viac by som si toto auto už požičať nemohol. Tak môžem sa len modliť, aby som nenabúral. Naštartoval som a vyrazil.

Prišiel som pred hotel a auto bolo celé, nenabúrané a bez jediného škrabanca. Wow si dobrý Bieber. 

Prišiel som na recepciu a vypítal som si kľúče. Recepčná mi ich podala a ja som išiel ku výťahu. Privoľaľ som si ho a potom do neho nastúpil. Dvere sa zatvorili a ja som stlačil gombík 5. poschodie. Dvere sa otvorili a ja som sa vytrepal z výťahu. Dotackal som sa k dverám a snažil som sa odomknúť, no nešlo to, tak som len stlačil kľučku a dvere sa otvorili. Zdalo sa mi to divné, veď som zamikal ale vykašľal som sa na to a vošiel dnu. Vyzul som si svoje čierne supry, ľahol si do postele a následne som zaspal.

Ráno

* Z pohľadu Natally *

Ráno som sa zobudila a ponaťahovala som sa. Otočila som sa, že idem dať Jakeovi pusu, no hneď som sa zastavila, keď som zistila že vedľa mňa neleží Jake,  

ale .............

* Tak tu máte ďaľšiu. Dúfam, že sa páčila :) *

* Sofi

Forever Belieber :*Kde žijí příběhy. Začni objevovat