Forever Belieber :* 3 - Omg! Justin Bieber je pred hotelom!

185 13 4
                                    

Prišla som k balkónu a uvidela som kopu dievčat a čierne auto z ktorého vystupoval Justin Bieber. ,,Omg ! Justin Bieber je pred hotelom !!!" vrieskala som ako zmyslov zbavená. 

Asi som moc hlasno pišťala, pretože Justin sa na mňa pozrel a mne sa zastavil dych a srdce mi vynechalo jeden úder. Justin na mňa žmurkol a odišiel do hotela. Ja som tam len ostala stáť ako socha a potom vošla späť do izby.

* Z pohľadu Justina *

,,Dobre Sel, tak vidíme sa." a zložil som. Pozrel som sa cez okno a bola tam kopa beliebers. ,,A sme tu " povedal šofér, ja som otvoril dvere a vystúpil. Ako som otváral dvere spustil sa strašný vreskot a ja som vyšiel z auta. ,,Justin Bieber" ozvalo sa niekde z hora. Pozrel som sa tam a uvidel som nádhernú babu, ako kričí moje meno. Som tak rád, že je v tomto hoteli. Žmurkol som na ňu a išiel dnu. Prišiel so na recepciu, vypýtal si kľúče od izby a nastúpil som do výťahu. Keď som prišiel na 5. poschodie ( inak všimol som si, že á baba je tiež tu na 5. poschodí, na opačnej strane ako ja, ale nevedel som, že v ktorej izbe a je tu dosť dlhá chodba takže by som ju aj tak nenašiel. Ale Bieber nefantazíruj !) 

Išiel som dlhou chodbou, až som zastavil pred izbou 247. Otvoril som dvere a vošiel dnu. ,,Pekná izba" povedal som si sám pre seba a sadol som si na posteľ. S chodby sa ozvalo: ,,To je neuveriteľné, ty si Selena Gomez a ešte som videla aj Justina Biebera." Keď tú vetu dopovedala, zbystril som sluch. Ďalej sa tam o niečom rozprávali a potom sa otvorili dvere a prišla Selena.

* Z pohľadu Natally *

Vrátila som sa do izby, sadla si na posteľ a rozmýšľala. Potom som vstala a išla zavolať Viki, no v tom som zbadala na chobbe Selenu Gomez. ,, To je neuveriťeľné, ty si Selena Gomez a ešte som videla aj Justina Biebera. ,,Ahoj" odzdravila sa mi. ,,Ahoj, hmm prepáč, ja som nechcela tak vrieskať."

,,To je v pohode, toto bolo ešte slabé.". 

,,Hh." zasmiala som sa.

Potom sme sa ešte chvíľu rozprávali, a stali sa z nás celkom fajn kamošky, no potom Sel už musela ísť a tak odišla do izby. (Tá izba bola hneď oproti tej našej. ) Potom som aj ja odišla a išla som zavolať Viki. Rozprávalu sme sa v izbe a ja som jej povedala to o Justinovi a Selene. Bola veľmi prekvapená, no potom už bolo neskoro a Viki odišla spať do svojej izby. Ja som sa išla osprchovať a potom som si zapla telku. Išla nejaká hovadina, tak som to vypla a zaspala som.....

* Ahojte tak dúfam, že sa páčila. Aspoň tri komenti a bude ďaľšia *

* Sofi

Forever Belieber :*Kde žijí příběhy. Začni objevovat