Forever Belieber :* 2 - A ide sa !

225 12 0
                                    

Keď som vošla do kuchyne, uvidela som rodičov raňajkovať. ,,Dobré ránko a dobrú chuť " pozdravila som sa. ,,Ahoj Natally " odzdravili ma rodičia. ,,Takže Nat budeš nám každý deň volať a budeš si dávať na seba veľký pozor, jasné ?" ,,Áno mami budem a budem a už nie som malá, nemusíš sa o mňa toľko báť." ,,Áno ja viem, ale pre mňa budeš vždy moja malá Nat " povedala mama. ,,Ááách mami a čo máme vlastne dnes na raňajky ?" odbočila som od témy.  

,,Toasty" povedala mama. ,,Mňam" povedala som a pustila som sa do toho.

Rýchlo som do seba šupla raňajky, keď niekto zaklopal na dvere. ,,Idem!" zakričala som. Prišla son na chodbu a otvorila dvere. Bola v nich Viki a tak som ju objala. ,,Tak čau, tešíš sa ?"  

,,No jasné, že sa vôbec pýtaš " povedala som. ,,Poď " povedala Viki a ťahala ma za ruku. ,,Počkaj" zakričala som a zobrala si do jednej ruky kufor a do druhej kabelku, rozlúčila som sa s rodičmi a nasadla do auta.

,,Ahojte" pozdravila som sa. ,,Ahoj zlatko, tešíš sa?" ,,Omg, to sa ma bude pýtať každý?" Veď kto by sa netešil, keď ide na koncert Justina Biebera a potom zároveň aj na dovolenku. ,,No hej " povedal Jake a pobozkal ma. ,, Vy hrdličky už sa od seba odlepte a pripútajte sa !"  

dopovedal Will a my sme tak urobili a mohli sme vyraziť.

Po asi tak hodine cesty sme prišli pred hotel. ,,Už sme tu povedal Jake, ktorý práve zaparkoval. Vystúpili sme s auta, vybrali sme si kufre a išli sme na recepciu.  

Tam sme si zobrali kľúče od izby a nastúpili sme do výťahu. Prišli sme na 5. poschodie a vošli do izby.  

,,Wow, to je nádhera." jasala som. 

,,A ten výhľad, to je krásna izba. Z nej ma tak ľahko nedostaneš." ,,Aha, takže budem musieť ísť sám do baru ?" ,,Mhm" zamrmlala som. ,,Tak čau pusa, večer sa vrátim a zatiaľ si to tu uži s Viki." ,,Ok, tak už choď čau." Odišiel a zabuchol dvere. Rozhliadala som sa po izbe a už som chcela ísť zavolať Viki, keď v tom sa ozval strašný vreskot a piskot dievčat. Prišla som k balkónu a uvidela som kopu dievčat a čierne auto z ktorého vystupoval......

Forever Belieber :*Kde žijí příběhy. Začni objevovat