* Z pohľadu Justina *
Vyšiel som z Nattalynej izby a prešiel som do tej mojej. Otvoril som dvere a silno som nimi tresol. Vyzul som sa a prešiel som do izby. A hádajte čo ! Seleny nikde. Potreboval som sa osprchovať a tak som si povedal, že jej potom zavolám. Vošiel som teda do kúpeľne a vyzliekol som si špinavé veci a hodil som ich do koša s prádlom. Vošiel som do sprchy a pustil som si teplú vodu. Bol to taký dobrý pocit uvolnenia, ked po vás stekajú kvapky horúcej vody. Zobral som si šampón a začal som si ho masírovať do vlasov. Potom som zobral sprchový gel a umyl som si s ním moje vypracované telo. :) Opláchol som si telo vodou a zastavil ju. Zobral som si uterák a poutieral som sa. Vyšiel som z kúpeľne a išiel som si zobrať čisté veci s kufra. Selena ešte stále nebola v izbe. Obliekol som sa a zavolal som jej.
,, Kurva Sel kde do riti TRČÍŠ ?! Veď si preč už od včera večera, tak by si už láskavo mohla prísť nemyslíš ?" vyprskol som na ňu nahnevane.
,, Ahoj Justin, kľud hneď som na hotely. "
,,No tak to by som ti radil, keď chceš ochránit toho chuja pred ďalšou päsťou do oka.
A vysvetli mi, že kde si bola ? Hhh ? Do riti Selena okamžite sa dotrep do hotela!!! " zvreskol som a zložil.
Bože až s ním včera niečo mala.... oooooooch joj musí mi to vysvetlit ale aj tak jej neuverím.
V poslednom čase to medzi nami už nieje take ružové. Odkedy Selena začala natáčať Spring Breakers je nejaká divná. Stále je preč a nieje so mnou a aj keď ju potrebujem a stále je len s tými svojimi kamarátkami s ktorými natáča. A dosť veľa sa hádame a Sel sa chce rozísť ( už zase ). Veľa krát sa tak pohádame, že si dáme pauzu ale Selene to vôbec nevadí.
Už ma asi tak neľúbi, alebo má niekoho iného, alebo.......zrazu sa dvere otvorili a dnu vošla Selena.
,,Ahoj" pozdravila sa a bojazlivo sa usmiala, no mne do smiechu veru nebolo.
,,Mohla by si mi láskavo vysvetliť, kde si bola a čo si robila celú noc ? A prečo si sem do hotela prišla až teraz he?? " rozzúril som sa.
,,Ja......Justin.....nooo....vlastne...hmm." koktala. ,,No vykokci sa už ! " stále som zvyšoval hlas.
,,Nechcem ti klamať a preto ti poviem pravdu.....". ,,No tak to by som bol veľmi rád !" skočil som jej do reči.
,,Nechaj ma dohovoriť prosím...veľmi ma to mrzí Justin ja ťa ľúbim, ale nie tak ako predtým a ja som bola v klube a došiel ku mne jeden chalan a tancovali sme spolu , potom mi nalial alkohol a išli sme preč a potom ........" dopovedala a ja som okamžite zaťal ruky v päste. ,,Prepáč " šeptla a rozplakala sa. Vedel som to! Po tom, ako mi ten Jake, či ako sa to volá pošuškal do ucha, že sa so Sel vyspal a že je výborná v posteli, som to tušil a neustále mi to behalo po mysli. Mal by som byť teraz hnusný a vynadať jej ale ja som ju objal a utišoval. ,,Mrzí ma to Sel ale už k sebe necítime to, čo pred tým a myslím, že by sme mali už náš vzťah ukončiť " povedal som potichu a hladkal som ju po chrbte. Toľko čo sme spolu prežili sa len tak jedným slovom skončí. Ale bude to lepšie, pretože už teraz budeme slobodný a budeme možno šťastnejší. Poslednou dobou sme boli spolu skôr pre paparazzov ako z lásky. A teraz sme sa obijímali a vychutnávali sme si posledný krát prítomnosť toho druhého.
,,Mrzí ma to Justin, ale bude to tak lepšie, aj keď sme toho veľa spolu prežili bude mi to všetko chýbať a budeš mi chýbať hlavne ty."
,,Aj ty mne." posledný krát som ju pobozkal, vstal som s postele a odišiel som z izby.
* Z pohľadu Natally *
Keď Justin odišiel zostala som stáť v izbe a pozerala som sa na Jakea.
,,Kde si bol Jake ?" spýtala som sa opatrne, pretože nechcem aby po mne zase kričal.
,, To je jedno" odpovedal mi.
,, Jedno ?! Komu je to jedno ? ha ? "
už som sa neovládla.
,,Mne aj tebe " vyprskol.
,,No mne to jedno teda nieje." stále som na neho tlačila a on sa neovládol a hnusne vyprskol.
,,Bol som v klube a spal som so Selenou." povedal.
,,So Selenou Gomez ?" spýtala som sa s roztraseným hlasom.
,,Hej." odpovedal ticho. ,, Prepáč Nat .....ja .." nestihol dopovedať, ja som k nemu prišla bližšie a ked sa už pozviechal zo zeme, tak som mu strelila facku, ale nie obyčajnú, ja som mu strelila takú silnú, že sa otočil okolo svojej osi a spadol na zem ( už zase).
,,Tak toto si posral Jake, skončili sme." skríkla som a zabuchla som dvere. Na chodbe som sa rozplakala a videla som ako Justin vychádza z izby a vydela som, že aj on plakal. Keď ma uvidel, tak sa ma spýtal: ,,Čo sa ti stalo Nat?" spýtal sa starostlivo.
,,Rozišla som sa s Jakeom lebo....."
,,Ja viem prečo, aj ja so Sel." povedal smutne. Prišiel ku mne bližšie a vtisol ma do objatia. Cítila som sa tak v bezpečí a príjemne a prestala som plakať. Justin je taký milý človek, on je proste dokonalosť sama o sebe. Objímali sme sa tam asi tak 5 minút a ja som nechcela, aby sa tento moment skončil, no Justin sa odtiahol, utrel si slzu a usmial sa na mňa. Ja som mu úsmev opätovala.
,,Mohli by sme sa ísť na chvíľu prejsť a lepšie sa spoznať " navrhol.
,,Hej to mohli, ale bude tam strašne veľa fanušíčiek a paparazzov ...nie ?"
,,To nevadí, veď pôjdeme zadným vchodom ...... tak ideš ?"
,,Hej jasné" prikývla som, usmiala sa a mohlo sa ísť.
* Tak konečne ďalšia časť, ale vôbec som nemala čas pridávať . Sľubujem, že už budem pridávať častejšie ale niečo za niečo hahahah, takže komenty a vote a bude ďalšia :)
*Sofi
ČTEŠ
Forever Belieber :*
FanfictionKto by povedal, že sa obyčajný výlet a koncert skončí takto? Kto by povedal, že práve oni sú spriaznené duše a kto by povedal, že práve im sa to stane?