Keď som zistila, že pri mne neleží Jake ale Justin ?! Justin Bieber ?!
Ostala som sedieť na posteli a čumela som na neho s otvoreními ústami. Po asi 10 minutách sa prebral a otočil sa na mňa. Hneď som zavrela ústa a opýtal som sa : ,,Čo.. čo... čo ...čo tu robíš ?" ,, Ja ...ja neviem." odpovedal mi. ,,Áaau moja hlava." zastonal. ,,Počkaj dám ti tabletku." povedala som, postavila som sa z postele a išla som do kúpeľne pre tabletku, keď som zistila, že mám na sebe len spodné prádlo.
Justin ma celú skenoval očami a hrýzol si do pery. Keď som prišla do kúpeľne, prezliekla som sa, umyla som si zuby a zobrala jednu tabletku.
Keď som prišla do izby tak Justin bol len v boxerkách. Aww, bol tak sexy, dokonca viac ako na fotkách. Prišla som k nemu a podala som mu tabletku l. ,,Ďakujem " povedal a usmial sa na mňa. ,,Neni zač " povedala som a moje líca začali naberať červenú farbu. ,,A ako si sa vlastne dostal do tejto izby ?" spýtala som sa Justina. ,,No ja....ehm... bol som opitý a asi som si zmýlil izbu. A koľkátku máš vlastne ty izbu ?" opýtal sa ma. ,,257, prečo ?" ,,Takže ja mám izbu oproti, tak preto som si to poplietol, sorry " povedal a nahodil psie oči. ,,Jasné, to je v pohode, nevadí. Je to skôr super aspoň sme sa stretli." povedala som. ,,A ako sa vlastne voláš ?" ,,Natally" odpovedala som. ,,To je krásne meno" ,,Ďakujem" povedala som a zase som sa začervenala. Justin si to všimol a zasmial sa.
Ale potom ma niečo napadlo. Kde je Jake?! behalo mi to po mysli. ,,Deje sa niečo?" spýtal sa Justin s neistotou v hlase.
Bože, bol taký úžastný chcelo sa mi vrieskať, pišťať a skákať od radosti, že som ho stretla a ešte že pri mne dokonca aj spal, ale nechcela som vyzerať ako pojašená krava, tak som to v sebe dusila. Ale stále som rozmýšľala kde je Jake. Justin si všimol, že nad niečím premýšľam a zase sa pýtal, že čo sa deje. ,, Naozaj nič len....." ,, Len čo?" ,,Ale nič." ,,Natally povedz mi to, prosím." povedal a ja som nemala inú šancu, len mu to povedať.
,,No vieš môj priateľ išiel večer do klubu a zatiaľ sa nevrátil, no a sľúbil mi, že sa vráti večer a ja mám taký divný pocit." ,,To ma mrzí, inak aj ja som bol včera v klube aj so Selenou a tiež neviem, že či sa vrátila lebo tam ostala sama, keďže nechcela ísť so mno domov." A vtedy mi niečo napadlo : Jake bol vždy presní opak mňa a priam nenáviled Justina a zase zbožňoval Selenu ( nieže by som ju ja nemala rada.) a hovoril, že keby ju stretol, tak by s ňou hneď išiel do postele. A do riti, dúfam, že sa mýlim ach jaj. ,,A prečo si vlastne vo Viedni?" vyrušil ma Justin z premýšľania. ,, No ja som prišla na tvoj koncert je o tri dni a potom tu zostanem ešte na dovolenku." odpovedala som mu a Justin sa usmial od ucha k uchu. Pri jeho úsmevne som sa roztápala.
,,Ehm......takže ty si Belieberka ?"
opýtal sa ma a pritom sa škeril.
,,Hej...... a veľká."
,,To je super" odpovedal ,,a tešíš sa na koncert?"
,, No jasné, že sa pýtaš, a ako veľmi."
,, A bude...... " Justin nestihol dopovedať a rozleteli sa dvere.
Stál v nich zaskočený Jake. ,, No Nat, ty sa nezdáš, ty ideš na jeho koncert a ešte pred tým ťa s ním nájdem v izbe a on je polonahý. Vydím, že som ti ani nechýbal" ,, Ako môžeš niečo také povedať a kde si bol?!" ,,Bol som v klube." ,,Do rána?" Aj Justin bol v klube ale predsa nie až do rána. ,, Do toho ťa nič!" skrýkol na mňa. ,,Ale ja si myslím, že áno keď som tvoja priateľka." začala som po ňom kričať ako zmyslov zbavená. ,, Čo užil si si to s nejakou štetkou.?!" ,, Len takou obyčajnou by som ju nenazval" hovoril a boli vydieť, že ešte je ožratý.
,,Ty sviňiar." zakričala som a dala mu facku. ,, Ale no táááák, robil som si s teba len piču." ,, No ja si nemyslím."
,, Nat ja som sa s nikým nevyspal a môžeš mi už konečne vysvetliť čo tu robí Bieber ?!" ,, Len sa nieče prišiel spýtať " zaklamala som. ,,Hmm...a len v boxerkách....divné." Justin sa hneď začal obliekať.
,,No a keď si už oblečený tak môžeš vypadnúť z tejto izby..nie ?"
Keď to dopovedal, tak Justin sa postavil a odchádzal z izby, no Jake mu niečo pošuškal a Justin sa nasral a jebol mu do tváre. Jake sa otočil okolo svojej vlastnej osi a spadol na zem. Ja som tam ostala len tak stáť a pozerala som sa na Justina nechápavím pohľadom. Justin do neho ešte kopol a opľul ho a strašne mu začal nadávať. ,, Toto ti ešte vrátim ty chuj" zakričal na jeho Justin, zdvihol sa a išiel do izby. Ostala som tam stáť ako oťapená a vôbec ničomu som nechápala.
* Tak ďaľšia časť na svete . Prepáčte, že tak dlho nebola časť , lebo som nemala čas, keď sa začala škola a na mobile písať, to dá zabrať . Tak dúfam že sa časť páčila. A myslíte, že čo povedal Jake Justinovi ? Nechajte sa prekvapiť a píšte komenty. I love you.
* Sofi
ČTEŠ
Forever Belieber :*
FanfictionKto by povedal, že sa obyčajný výlet a koncert skončí takto? Kto by povedal, že práve oni sú spriaznené duše a kto by povedal, že práve im sa to stane?