Ahh

44 2 2
                                    

Aman diyorum arada bir "Amaan ne gerek var" diyorum sonra bir sigara daha yakıyorum sanki yenidenmiş gibi herşey yalanmis gibi.

Iyi çekiyoruz be çok güzel çekiyoruz acımızı. Sevenlerin ah ları, sevmeyenlerin günahları, ölenlerin ruhları, yasayanların istekleri gibi iyi çekiyoruz acıyı. Güzel çekiyoruz

Ne istemiştin benden? Ne istiyordun ne isteyecektin? Hangi şarkıda bırakırdık biz huzuru hangi nakarata sığınır hangi şiirin hangi dizesinde bulusurduk yeniden seninle? Ne zamana kadardı sevmelerimiz ne zaman bitecekti nefretimiz kinimiz?
Değecek miydi şair olduğuma tüm bu geçen zamanlar

Hangi Volkan Konak şarkısının hangi nakaratında hatırlayacaksin beni? Kime diyeceksin ulan sevdiğim diye? Kimi sevecek kimi öpeceksin kime canım can içim diyeceksin.
Hangi şarkıda hatırlatacaksin kendini bana hangi hayallerden uyanacagim ulan seni beklerken.
Kaçıncı ruyama gireceksin? Kaç kez hayallerimi yıkıp gideceksin? Sorularıma cevap verecekmisin? Biliyor musun, siktir et.

~
Aman diyim aşık olmayın, uyuşturucu kullanmayın, sigarayı bırakmayın, dedikodu yapmayın. Bunları yapmadığınız takdirde insan derim ben size. "Herşeyi anladım da sigara ne" diyeceksiniz şimdi . Sigara şu dünyada bir insan için yanacak tutusacak tek şey. Ne aileniz ne dostunuz ne de aşkınız yanar sizin için durmadan ,dumanında hayallerinizi taşımaz hiçbiri. Ama sigara yanıyor sizin için. Sizin için yüklüyor tüm anlamları dumanına.
İste bu yüzden sigara öldürmez insanlar öldürür. Sigara zararsız arkadaşlar sigara narkoz etkisi aynı acı gibi. Rahat olun benle herşeyi paylasın vurun patlatın gitsin tüm sevmediğiniz suratlar .



~~~~
Anlattıklarımdan etkilenecekseniz pek okumayın derim çünkü kafayı tırlatabilirsiniz, ben tırlattım. Her geçen gün birazdaha deliriyorum

Bakın şimdi hepimiz hem var hemde yokuz burada. Boşuna yaşamak değil ama dolu da değil hayatlarımız. Şahsen ben domates olarak doğmak isterdim. Parlak kırmızı ve yuvarlak. Daha güzel birşey düşünemiyorum . sizde düşünün ve kendinize bir şey seçin. Ne olmak isterdiniz?

~
Birgün biri bana dedi ki, "erken uyuyanlar mutludur" diyemedim kaçmak için uyuyorum diye. Diyemedim acılarım anca yarı ölüm halinde diniyor diye. Sonuc olarak kaldı öyle mutluymusum gibi. Ama bende isterdim mutluluk ile uyumayı tabi.
Canımı sıkan çok sey var evet, hoş bir hayatım var gibi gözükse de içeriden bok çukuru gibi evet, anca bazı şarkıların nakaratları dindiriyor beni ona da evet. Peki ya sonra? Sonra ne oluyor yahut ne olacak sonra? Geçecek mi hersey yoksa çürüyecek miyim yavaştan.
Bilmiyorum. Ama bildiğim birşey varsa sevgi karşılıksız güzel ve acı bir şey. Bildiğim bir diğer şey ise sizi sizden cok seven bir insan bulursanız onu kırmayın. Ah'lar insanları yaşarken öldürür. Ah almamak icin gerekirse uzak durun insanlardan ama yine de almayın ışte. Ben cok aldım zamanında şimdi halim ortada
"Ne bu be hep acı hep acı" da demeyin şimdi, çok eğlenceli anılar yaşamak isteyen biriyim.
Mesela bungee jumping yapmak hayalim, paraşütle atladım. Piyano çalıyordum tenis oynuyorum şarkı söylüyor ve deneme, hikaye ,söz yazıyorum. Aktivitelerim mevcut ölüm hayalim motorla ucurumdan denize düşmek ama en sevdiğim motorla . Son zamanlarımı mutlu olduğum bir yerde bir zamanda geçirmiş olmam gerek çünkü.
Sol kolumda yanık izi var kocaman vr ben yaptım. Geçen yıl sigarayı oraya bastım ama bu basmak değil yuva yapmak olmuş . Doğrusu salak gibi onu orada unutmuşum ve kolum iyilesmedi orasi hissetmiyor, o bölge.
Aynı kolumun üzerinde faca izleri vardır 3 4 tane. Gecenein 4unde salonda yapmıştım geçmişte onu da unutmam.
Sigara ise 6. Sınıfı bitirdiğim yaz sabah 5 sularinda balkonda annemin sigarasından corladiklarim ile başladım. Pişman değilim.

Yaşamayı sevdiğim kadar nefret de ediyorum. Garip ama gerçek ve ikiside gerekecek.
Fikirlerime gelecek olursak Siyasete düşkünlüğüm çok haksızlığa gelemem, cok iyi yalan atarım ama yalan atılmasından nefret ederim. Kendimle çok celisirim. Kendime itiraf edemediğim bir pişmanlığım var. Evet sadece 1 tane var ama o bana yetiyor. Hastalıklı bi beyine sahibim uyumam yazarım ağlarım yazarım gülerim yazarım durumum bu sürekli yazarım.
Bu arada eğlendirmek isterdim sizi ancak sorunlu biri bunu pek beceremiyormus. Ben anca acıyı, çelişkiyi yazarım, anlatırım sayfalar dolusu size.





*
Sizi seven her insana sarılın. Ölüm o kadar yakınki. Suan da azrail yanı başınızda olabilir, son nefesimiz ağzımızdan çıkmış kalbimiz son kez atmış olabilir. Tüm acılar bize elvada diyebilir her an ve tüm mutluluklar da Öyle. Ölüm yanı başımızda. Ayrılık burada. Kötü olan herşey burada ve saf olan.
Bu yüzden sizi sevenlere sarılın, sevdiklerinize sarılın. Günün birinde ya siz onları ya onlar sizi bırakıp gidecek bu dünyada. Toprak kokacak artık o kokan kollarınız. Ve özleyemeyeceksin bile bir ölüyü..
Bu yüzden sırf bu yüzden sarılın. Sarılmak masum , sarılmak kucaklamak dünyayı.
Ve birşey soyliyeyim mi? Ben en büyük yarama hiç sarılamadim..
Ahh...

RastgeleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin