2 Poglavlje

1.3K 63 7
                                    

"Uredu..."- rekli su Jimin i Jungkook. "Dodji da ti pokazem tvoju sobu~"- reko je Taehyung. Uzela sam svoj prtljag i pocela sam da ga pratim. Posle nekog vremena stigli smo. "Evo nas~"- otvorio je vrata sobe i ostala bez reci... previse ROZE boje... Soba je bila velika, pored prozora je stajao radni sto. Bio je bele boje ukrasen rozim cvetovima. Krevet se nalazio odmah sa desne strane prozora i imao je dosta rozih jastuka. u sredini sobe nalazilo se mali stolcic i na njemu se nalazila cinija sa vocem. Sa desne i leve strane vrata bili su veliki ormari za moje cudo oni su bilo potpuno beli bez ijednog ukrasa, sto mi se svidjalo.Takodje su bila jos neka vrata pored ormara bas se pitam sta se tu nalazi.."Da li je nekim slucajem Jin pripremao sobu?"-pitala sam ga. " Da, kako si znala? (⊙o⊙)"- "Pretpostavila sam, jer ima dosta roze boje, a svi znamo da je Jinu omiljena boja roza..."- izdahnula sam. " Ne svidja ti se?"- " Aniyo, Aniyo, svidja mi se"- Rekla sam mu. Ne volim bas toliko rozu boju, ali izdrzacu nekako..." Dobro onda, Ohh da imas i svoje kupatilo tu imas sve sto ti je potrebno~."- " Oki"- odgovorila sam mu. Znaci to su vrata od kupatila. "Ostavicu te da se otpakujes vidimo se kasnije na veceri ~ (≡^∇^≡)"- Reko je i otisao iz sobe. 

Legla sam na krevet i bio je bas udoban. "Omo tako je udoban cak su i jastuci meki."- lezala sam tako nekih sat vremena dok nije usao Taehyung u sobu. "Vecera je gotova ~~ omo ti se jos nisi raspokovala? Sta si radila sve ovo vreme?"- " Umm... Lezala?" Osmehnula sam mu se. Ustala sam sa kreveta i krenula sa njim do trpezarije. "Evo ih! Sad mozemo da jedemo"- reko je Hoseok. kad sam pogledala sto bilo je dosta hrane, kao da jedu njih dvadeset, a ne osam... 

*time skip*

Posle vecere svi smo seli u dnevnu sobu. ''Sada pitanjaa~~''- reko je Jimin uzbudjeno. ''Mi te pitamo ti samo odgovaras uredu?'' - ''oke.''- ''Koja ti je omiljena boja?'' - ''Bela i mint.''- odgovorila sam. ''Sta si u horoskopu''- pitao me je Jungkook. ''Devica''- cim kad sam odgovorila Jungkook i Rap Monster su se radovoli dok su svi ostali rekli '' Jos jedna devica ovde...''- svi osim Yoongia koji je bio nekako u svom svetu i nekako je izgledao slatko i njegova prelepa mint (zelena) kosa... Cek, cek, Saro sta ti je, ne ne ne nisi zaljubljena u njega nope, nope.... ''Ko najbolje peva u BTS-u? Jungkook ili ja?''- Pitao me je Jimin. ''Ummm... Jin.... ''- ovo je stvarno bilo tesko pitanje oba dvojca su odlicni pevaci i ne zelim da povredim nekog od njih.... ''Pitanje je bilo..'' - ''Znam koje je pitanje bilo i rekla sam da je Jin THE END!''- ''Okay...'' oh da moram nesto da pitam Jina i Rap Mona za neku uslugu... huehuehue ''Umm Jin, Rap Mon moguli nesto da vas zamolim?...'' - ''Da?''- ''Moze li jedan freestyle? '' - ''NO,NO''- rekli su u isto vreme. ''Molim vas''- Uradila sam i aegyo, koj koristim samo u uvim situacijama. ''Okay...''- yaassss omo jedva cekam da vidim njihovo igranje uzivo lol xD  

Jin je poceo da igra njegov uobicajan freestyle sa rukama i nogama, dok je Rap Monster valjao na podu. ''Umm.. Namjoon sta to radis?''- pitala sam ga. ''Ne znam ni ja vise...''- Svi smo poceli da se smejemo njihovom 'plesu', cak se i Yoongi smejao za moje cudo xD ''Odoh ja da spavam, laku noc~''- Rekla sam im. ''Idem ja da zavrsim pesmu.''- Reko je Yoongi napustajuci dnevnu sobu. ''Mi cemo ostati ovde da gledamo neki film~''- Reko je Jimin. ''Ocete da gledate neki horror film?''- Predlozio je Jungkook uzbudjeno. ''NE, O-ovaj sta kazete za neku komediju hehehe....''- Reko je Hoseok pomalo uplaseno. Jadnicak sigurno mrzi strasne stvari lol. ''Ja sam za horror.''- Reko je Jimin. ''Isto''- Rekli su Taehyung, Jin i Namjoon u isto vreme. 

Otisla sam u svoju sobu, presvukla se, oprala zube i legla u krevet. Koliko god sam se trudila da zaspim nisam mogla... Setila sam se da oni dole gledaju horror film mozda cu ih malo uplasiti~ Nasla sam neki beli carsav i makaze i napravila da lici na haljinu, rascupala sam moju kosu i stavila dosta bele senke na licu. Uzela sam kecap i isflekala carsav da lici na krv i akcija moze da pocne~

Izasla sam iz svoje sobe i pazila sam da me niko ne cuje ''Sta to radis?''- pogledala sam pozadi i to je bio Yoongi brzo sam zatvorila usta rukom i rekla''Shh ocu da ih uplasim gledaju horror film!''- ''Oh uredu srecno stim.'' reko je i posle je usao u svoju sobu. Nase sobe su bile jedne do druge... Spustala sam se polako niz stepenice i polako virila u dnevnu sobu. Jos gledaju horror film savrseno~ Bila je neka strasna scena i Hoseok je poceo da vrsti i grlio je jastuk vrlo snazno svi ostali su se malo uplasili i krenula sam u akciju~''BUUUU''- ''AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA''- svi su vrisnuli Hoseok je poceo toliko jako da vrstao da je zamalo poceo da place.''BEZI ODAVDE''-Hoseok me je gadjao sa jastukom koji sam uhvatila. ''Oi, oi, to sam samo ja, Sara.''- ''TI STVARNO OCES DA UMREM OMG MY HEARTU...''- pocela sam da se smejem na njegovu reakciju cak su i Jungkook, Jin i Rap Mon smejali dok su se Jimin i Taehyung ukocili u mestu. ''Zar nisi rekla da ides da spavas?'' upita me Jungkook. ''Umm nisam mogla da zaspim... hehehe...''- ''Pa si odlucila da nas uplasis?''- Reko je Hoseok sa malo ljutitom glasom. ''Sorry...''- ''Dobro si nas uplasila... Jel to kecap?''- Upita Jin. ''Da... to sam jedino nasla u mojoj sobi sto lici na krv...''- ''Zasto imas kecap u svojoj sobi?''- Upita me Rap Mon. ''Umm... emm.. Nikad ne znas kad ti moze zatrebati kecap!''- odgovorila sam mu.. ''Cudnija si od Jina...''- Reko je Jimin. ''Hey niko nije cudniji od Jina!''- ''Hey! To je tacno...'' reko je Jin. ''Kasno je, bolje je da idemo da spavamo laku noc~''- Reko je Taehyung. 

Usla sam u sobu i videla sam neki papir na mom krevetu i kad sam videla od koga je ostala sam bez teksta.....


***

Heyyoo guysss sta mislite o ovom novom delu? I sta mislite od koga je pismo? napistite u komentarima sta mislite :3 I Hvala vam sto citate ovo moje sranje ^^

Godinu dana sa BTS-omWhere stories live. Discover now