4 Poglavlje

929 51 6
                                    

Celo proslu noc nisam mogla da zaspim, sve vreme sam mislila o tom poljubcu. Pogledala sam u sat i 7 sati je. Ustala sam i odradila sve jutranje potrebe i sisla do kuhinje i videla Jin-a kako sprema dorucak. Zar nije malo rano za to?! Progutala sam knedlu u grlu ''Hey...''- Javila sam se i on se okrenuo prema meni. ''Oh, Saro otkud ti da si budna u ovo doba? Obicno spavas..''-, '' Da... Nego mogu li da razg...''- Nisam uspela da zavrsim recenicu, jer me je prekinuo. ''Svidjas mi se.''- Gledao me je direktno u oci kad je to izgovorio. '' I to si mogla da pretpostavis kad sam te juce poljubio...''- prekinula sam taj pogled ocima pogledavsi u parket.''Ja te volim kao druga... Ne zelim da izgubim ovo nase prijateljstvo....''- pogledala sam ga i bio je slomnjen '' Uredu je... ''- priblizio se i uhvatio me za bradu i posle mi sapnuo na uvo ''Na kraju ces se zaljubiti u mene videces...''- pomerio se od mene i namignuo, a ja sam se zakopala u mestu i progutala veliku knedlu.''Yo...''- odmah sam prepoznala taj glas... To je bio Yoongi-ev glas. ''Dobro jutro.''- rekla sam mu ali me je on ignorisao. Da li me je on to upravo ignorisao?!'' Jutro, hyung...''- upravo se javio Jinu i pogledao ga, a mene samo ignorisao!? Nikad nije bio ovakav... Ne znam nekako me je povredilo to...? '' Sta je ovo!? Obicno ste vi koji poslednji ustaju..''- Rekao je Jin pomalo sokirano.''Vi..?''- Gledao ga je Yoongi sa wtf facom kad se okrenuo oko sebe video me je posle je odmah pogledao u stranu... Zasto me izbegava?! Sta sam mu sad uradila!? ''Odoh na svez vazduh'' rekla sam sebi u bradu i napustila kuhinju.

*Yoongi's Pow*

Celu noc nisam mogao oka da sklopim.. Prvo taj poljubac, a drugo pesme koje moram da zavrsim za novi album. Otisao sam do kuhinje i video Jina.' 'Yo..'' promumlao sam, koliko mi se spavalo da nisam ni video ko je jos tu. ''Dobro jutro'' neko je rekao verovatno Jin. 'Jutro hyung''.. '' Sta je ovo!? Obicno ste vi koji poslednji ustaju..'' Rekao je Jin. Pogledao sam ga sa wtf facom ''Vi? '' Oh da tu je jos neko okrenuo sam se i video sam Saru okrenuo sam pogled. Bili su sami u kuhinji verovatno su se ljubili do sada... Sara je nesto rekla ali nisam je slusao previse sam opterecen svojim problemima... Procice ovo vrlo brzo ipak znam je samo tri dana ne moguce je da se zaljubis tako brzo.. ''Dorucak ce biti brzo gotov.. Oces kafu?'' Pogledao sam ga i klimnuo glavom prijala bi jedna kafa..

*Sara's POW*

Tri dana sam vec ovde, a nigde nisam otisla. Poslala sam Taehyungu poruku da idem da obidjem grad malo i da cu kasno doci kuci. Nisam imala pojma da je Seoul tako prelep.. Sve je tako cisto. ''Mama.. '' Okrenula sam se i videla sam kako neka deca maltretiraju malu devojcicu ''Samo zoves mamu i sestru steta sto nikada nemaju vremena za tebe'' Smejali su se toj devojcici. Cak su poceli da joj cupaju kosu. ''Sta to radite mojoj mladjoj sestri? '' Odlucila sam da se umesam nemogu da gledam to. ''Ti si njena sestra?! Uopste ne licite ona je mala rugoba dok si ti prava lepotica'' E sada su ga preterali.. '' Ona je ista ja kad sam bila mala, a vi klinci da joj se izvinite ako ne zelite da se druzite sa njom odlazite. '' Izvinili su joj se i posle su samo otisli nekako ljutito. ''Ali ti nisi moja sestra.. '' Nasmejala sam se i pomazila kosu '' To je bio jedini nacin da ih oteram..'' Zahvalila mi se i dalje plakajuci. Posle nekog vremena kad se smirila ispratila sam je do kuce, saznala sam dosta o njoj i nekako mi je zao... Njena mama stalno radi kao i sestra i uvek je teraju da uce da bi jednog dana mogla raditi u najvecoj kompaniji. Kad smo stigli kod nje ona me je zagrlila i zahvalila jos jednom i odmah usla unutra. Vratila sam se ponovo na sam centar grada, posetila sam neke prodavnice i kupila neke male pokloncice za sve. (A. N. Saznacete u sledecem dely sta tacno :3)

Posle dugog pesacenja konacno sam bila blizu kuci. Jedva cekam da legnem, noge su me ubijale... Cula sam neko sustanje okrenula sam se i na tren je sve postalo crno.

-----------------------------------------------------------

KONACNO NOVI DEO POSLE DUZEG VREMENA SAM SE VRATILA MUAHAHAHA IZVINJAVAM SE SVIMA KOJI SU PREDUGO CEKALI NASTAVAK OD SAD OBJAVLJUJEM REDOVNIJE BICA SVASTA NESTO ~~ NEGO STA MISLITE STA SE DESILO SARI? :3
P. S. Izvinjavam se ako ima negde gramatickis gresaka ipak za svaki slucaj :')

Godinu dana sa BTS-omWhere stories live. Discover now