5 poglavlje

873 53 13
                                    

Na tren je sve postalo crno, nisam znala gde se nalazim, da li spavam, ili da li sam mrtva?  Posle uzasne glavobolje jedva sam otvorila oci. Sve oko mene je bilo belo, jaka sunceva svetlost je dopirala u sobu i trebalo mi je 5 minuta da shvatim da sam u bolnickoj sobi. Nista mi nije bilo jasno sta mi se uopste i desilo?!  Pored mog krevata je bilo dosta cveca, izgleda da sam bila ovde duze nego sto sam mislila. Gledala sam cvece, ali i nisam. Gledala sam kroz njih, jer mi i dalje treba vremena da se osvestim. "Saro! " pogledala sam ka vratima i videla sam Sugu kako je drzao buket cveca. "Omg.. Drago mi je sto si se probudila... " Snazno me je zagrlio i sve vreme mi je govorio kako mu je drago sto sam se probudila. "Sta mi se desilo?"  Pogledah ga i s nadom da cu dobiti zeljeni odgovor ali nazolsot nista od toga.. "To sam hteo i ja tebe da pitam. Kad sam te video lezela si na podu i bila bez svesti. Da li znas koliko smo svi bili zabrinuti zbog tebe?" Spustila sam pogled, jer po sudecu njegovom glasu strasno je ljut i zabrinut. "Imala si unutrasnjo krvarenje mozga. " Zastao je i pomazio me po glavi "Neko, ili nesto te je udarilo u glavu pa si imala unutrasnjo krvarenje... Iskreno nisam se nadao da ces se bas tako brzo probutiti... Proslo je tek 5 dana od tvoje operacije.. " Dotakla sam mu ruku, ali odmah je pomerio, ipak mi mnogo znaci to sto se brinuo za mene i sto me je odveo u bolnicu. Mogla sam da osetim da mi obraze rumene, ali nisam marila toliko za to. "Hvala ti. Hvala ti sto si me odveo u bolnicu.. I sto si... " Nisam stigla da zavrsin recenicu, jer me je prekinuo, i rekao da bi i drugi iz grupe uradili to isto. "Moram da idem sad. Recicu ostalima da si se probudila, i ako ti je dosadno u fioci ti je tvoj telefon, cisto da znas.. " , "Oh.. Zar moras da ides..?" Pitala sam ga. "Moram da radim na svom mikstejpu kao i na pesme za BTS. Vidimo se onda neki drugi dan." Nisam stigla da ga pitam jos nesto, bas brzo je otisao.. Nema veze pitacu ga drugi put. Mogla bih jos malo da odspavam, zelim sto pre da izadjem iz ove sobe..
*
*
*
*
*
*
*
*
Proslo je nekoliko dana i pustili su me da idem kuci. Sve je bilo isto kao i pre, osim to sto je SangRa mnogo zblizila sa Jungkookom, a Helena sa Jinom, ko zna mozda se i smuvaju jednog dana. Suga je sve vreme provodio u njegovoj sobi radeci na svom mikstejpu. Taehyung i Jungkook igraju overwatch i svaki put kad Jungkook pobedi Taehyung kaze "cak i igrica voli Jungkooka". Hobi i ja gledamo drame ,uglavnom samo ja, jer on zaspi odmah na polovini. Posle nekog izvesnog vremena dosla je poruka od Suge skocila sam od soka, okrenula sam se ka Hobiju, on spava ko top.  Zeli da dodjem do njegove sobe da cujem neku pesmu, verovatno zeli da cuje misljenje drugih ljudi. "Koliko ti je trebalo da dodjes do ovdePoslao sam ti poruku pre 30 minuta...Ne bitno. Nego sta mislis o ovome" pustio je pesmu pod nazivom August D i moram priznati da je odlicna. " I?  Sta mislis? " , "s t r a v a " osmehnuo se na to, cek sta omg Min Yoongi se to upravo osmehnuo posle duzeg perioda. "Ti si prva koja je cula moju pesmu za mikstejp. I ako te neko pita ne znas nista o ovome. Okay? " klimnula sam glavom ali pesma je toliko zarazna kako cu uspeti da cutim sve ovo vreme?  "Kad ces je objaviti? '' Moram da znam, jer ovo sto mi je pustio je samo demo, a vec je zavrsio tu pesmu. " U avgustu, moram jos neke pesme da zavrsim tako da ce sve biti gotovo do avgusta i naravno spot cu objaviti bez ikakve najave, jer zasto da ne? " Nisam ga nikada videla sa se toliko smeje u jednom danu, izgleda da je vrlo ponosan na svoj mikstejp. "Mislim da cu crci do avgusta.. Trebami cela verzija agust d-ija ;;" Samo se smejao na to i pomazio me po kosi. Pogledi su nam se sreli, gleda on mene i ja njega. "Nemoj nikada se farbas u drugu boju..mint ti odlicno stoji..." , "To sve zavisi od bighita.. Ako jednog dana ocelavim to krivi njih." Smejali smo se na to, zelela sam da ostane ovako jos nekoliko minuta, jer posle toliko vremena konacno pricam s njim. Srce me sve brze i brze kuca kad mi on nesto prica. Legao je na svoj krevet i mene je povuko za njim, zagrlio me je oko struka i brzo je zaspao. Nisam znala sta da radim,lice mi je verovatno crveno kao paradajz... Sve vreme sam gledala kako spava, izgleda kao beba koju treba zastiti.. Stavila sam ruku na njegov obraz i ubrzo sam i ja zaspala pored njega...

-----------------------------------------------------------

Hellou~ znam da je ovaj deo lame al jbg xd pokusavam da nadjem dovoljno vremena za ovaj ff al mi i ne ide bas ;; i zahvalna sam vam sto ste strpljivi da procitate jos jedan chapter za ovaj moj jadni ff :') potrudicu se da skoro svakog meseca objavim po jedan chapter ^^

Godinu dana sa BTS-omWhere stories live. Discover now