7 Poglavlje

771 42 6
                                    

Prošlo je nekoliko dana otkad je Suga počeo da radi sa Suran. Njega skoro više ni ne viđam toliko kao pre. Namjoon, J-hope i Suga pisu nove pesme za njihov specijalni album koji treba da ga objave prvog maja. Nekako se osećam mnogo usamljeno nego pre, verovatno sto sam navikla da svi budu ovde i da prave haos. 

Kako vidim u kakao talku Suga stalno objavljuje neke slike sa Suran. Baš čudno kad ga ja jednom pozovem da se vidimo on nema vremana, ali za nju ima baš stalno. Pokušavam da ne budem ljubomorna, ali mi prosto ne ide... Ovih par dana sam provela da učim da sviram klavir što mi donekle dobro ide za početnika. Još kao mala sam volela zvuk klavira i muziku, ali me roditelji nikada nisu upisali u muzičku školu uvek su bili kao ''Saćemo, strpi se malo'' i nikad me nisu ni upisali. 

Obožavam zvuk klavira tako je umirujuć i ponekad zaboravim sve svoje probleme koje imam. Pošto u svojoj sobi nemam klavir, onda provodim vreme učeći u Suginoj sobi, jer on nikad nije tu. Napolju je tako tmurno i kišovito vreme da mi se nigde ni izlazi. Odlučila sam da napravim pauzu od sviranja i da pogledam šta ima novo na društvenim mrežama. Čim kad sam otvorila fejs videla sam da je allkpop izbacio novosti kako se Suga i Suran zabavljaju. 

Tišina je vladala oko mene i samo su mi suze išle. Nisam mogla da verujem da će mi to uraditi čak ima slika kako se drže za ruke priljubeni jedni u druge. Tišinu je razbio otvaranje vrata od sobe i nisam imala snage da se okrenem da vidim ko je. 

'' Šta ćes ti ovde?''   nisam mu ništa odgovarala. Znala sam da je to bio Suga i mogu da osecam zenski parfem ovde i dalje nisam htela da se okrenem. 

''Pitao sam te šta ćes ti ovde? Zašto mi ulaziš u sobu bez dozvole?''  to je bilo to nisam više mogla da podnesem. Okrenula sam se prema njemu i mogla sam da vidim njegovu ljutitu facu i Suran iza njega. '' Oh, izvini što sam te prekinula u trenutku kad si hteo da vodiš ljubav sa njom. Samo mi nije jasno jedna stvar što si išta počeo samnom ako si hteo da budeš sa njom?'' 

'' Šta ti lupaš? kakvo vođenje ljubavi ti spominješ?!'' 

'' Pa vas dvoje se zabavljate.'' pokazala sam mu članak on je samo ćutao ništa ne govori. Bilo mi je dovoljno njegovo ćutanje da stvarno utvrdim da su zajedno. Samo sam prošla pored njih obukla kaput i izašla napolje. Kiša je jako padala, ali nije mi bilo briga što ću biti sva mokra. Mrzela sam ovaj osećaj naivnosti i verovanja u druge ljude. Ali koliko god se potrudila da ne budem naivna i da budem bezobrazna ne ide mi. 

Posle dužeg pešačenja došla sam do nekog parka i sela na klupu. Smrzavala sam se, napolju je stvarno bilo ledeno.  Uhvatila me je strasna vrtoglavica i samo mi je odjednom sve postalo crno. 

Sugina tačka gledišta 

I dalje sam ćutao na ono što mi je Sara pokazala, nisam znao da je toliko bila povređena pre i ovo je baš uništilo. ''AUCH YAAAH Zašto si me udarila po glavi?!'' okrenuo sam se ka Suran 

'' Bolje ti bilo da odeš do nje i da joj objasnis da je sve pogrešno razumela. Ili cu te ja ovde ubiti.'' Zbog toga me je udarila? pfft ja bih otisao po nju i da mi nije to rekla. Nešto mi je još pričala, ali je nisam slušao već odmah izleteo iz kuće da je nađem. Kiša je baš mnogo pljuštala. Samo da pronađem Saru i da joj sve objasnim.... Ah za sve sam ja kriv nisam tako trebao drsko da joj se javim..... Trebao sam da je zovem, ali nisam znao kako... Plašio sam se sve vreme ne znajući kako da joj se obratim, da znam jadno je. 

Ušao sam u neki park nadajući se da je možda tamo i jeste! Sedela je na klupi. ''SAR...'' Jedan čovek u crnom je pokusao da je odvede negde "SAMO JE PIPNI I OSTACES BEZ OBE SAKE!! " Porodrao sam se na tog lika i brzo je otrcao. Tch kukavica jedna.  Prisao sam Sari i pomazio je rukom po obrazu. Vrela je... Za sve ovo sam ja kriv. Voleo bih da se vratim u proslost i da se prema njoj ponasam mnogo bolje nego sto sam bio...

Doktor je brzo dosao i pregledao Saru sva sreca nista nije ozbiljno i da ce sve biti uredu.  Njene ruke su i dalje hladne i zbog svega ovoga je moja krivica... 

*SARA'S POV*

Tesko otvaram oci i jedva da ista vidim. Kad mi se vid malo povratio videla sam da je Suga pored mene i jako me grli.  "Zao mi je zbog svega Saro... " pogledao me je direktno u oci. Njegove oci su bile prepuna suza. "Stvarno mi je zao.... Ja nisam znao kako da ti se javim, plasio sam se da pokazem svoja prava osecanja i zbog toga sam te povredio jos vise..." Poljubila sam ga. Toliko sam ceznula za njegovim poljupcima i neznoscu. Uzvatio je poljubac i grlili smo se.  "SAROOOOOO DA LI SI DOBRO SJLSDNSL" Taehyung je samo uleteo u sobu.  "Hyung. Imas 3 sekunde da se maknes sa njenog kreveta ili ces imati posla samnom. " Tae je bas imao mracan izraz lica kad je video mene i Sugu zagrljene. Suga je tako lenjo ustajao sa kreveta i zalio se kako ga sve boli na sto je Tae pomislio na nesto vrlo debilno o necemu sto ne zelim da pricam.... 

Proslo je nekoliko meseci od toga BTS sad imaju turneju i mnogo mi svi nedostajaju.... Tako smornih dana slusajuci muziku slucajno naletim na neke rookies KNK svi su jebeno visoki, prexot, a vokali p r e s a v r s e n i. Oduvek sam volela grupe koje imaju mocne vokale i balade, ono volim hiphop ali su balade moj zivot.  Iskreno kad su otisli na turneju mnogo mi je dosadno... Zvali su me da idem sa njima ali ipak nisam...  Moje sviranje klavira se mnogo poboljsalo plus pisem i pesme... Tako da sad bas pisem pesmu posvecenoj Sugici, jer ipak njegova proslost i patnja nesto sto nikad nisam dozivela i ne znam kako je sve to, ali zato znam da pisem fantasticne balade i volela bih da cuje nesto od mojih pesama.

***************************************
Pogodite ko se vratio u zivot xd
Izvinjavam se za dugo cekanje ali tbh mrzelo me je da pisem i kao evo vam nesto xd sry za gramaticke greske mrzime da ih trazim i ispravljam znm ja sam vrlo lenjo dete XDDDDE

Godinu dana sa BTS-omWhere stories live. Discover now