3 Poglavlje

1.3K 61 10
                                    


TikTok,TikTok,TikTok Otkucaji sata slusam vec duze vreme, a da zasapim nemogu. i dalje razmisljajuci o tom pismu...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pismo je bilo savijeno i stajao je na mom jastuku. Uzela sam ga i pocela da ga citam.

'' Zdravo,

 samo zelim da kazem da mi zao za moje ponasanje od malo pre... Da, ovo uopste ne lici na mene da se izvinjavam nekome... nije toliko SWAG ali ipak morao sam. Nemoj da si rekla nekome za ovo pismo, jer ce maknae line poceti da govori kako sam ''smeksao''..... Toliko od mene. 

Yoongi.'' 

Jel me to oci varaju? Min Yoongi mi je upravo napisao pismo da mi se izvini?! oke... cudno....

*Yoongi's pov*

''Sta to radis?'' Pogledao sam je cudnim izrazom lica ali ona je odmah stavila ruku preko usta i rekla ''Shh, ocu da ih uplasim gledaju horror film!'', ''Oh, uredu srecno stim.'' Reko sam joj i otisao u svoju sobu. Aishhh Yoongi sta nije uredu sa tobom.... Moram da joj se izvinim zbog mog ponosanja... Nisam trebao da kazem da idem da spavam kad je dosla... STA? CAK I MIN YOONGI MOZE DA SE IZVINI NEKOME... Napisacu joj pismo da mi je zao.

'' Zdravo,

samo zelim da kazem da mi zao za moje ponasanje od malo pre... Da, ovo uopste ne lici na mene da se izvinjavam nekome... nije toliko SWAG ali ipak morao sam. Nemoj da si rekla nekome za ovo pismo, jer ce maknae line poceti da govori kako sam ''smeksao''..... Toliko od mene.

Yoongi.''  

Nadam se da je dobro, iako nije bas me briga nisam ja bas taj tip koj se cesto izvinjiva....Uzeo sam pismo i izasao sam iz sobe. Cuo sam kako je Hoseok poceo da se dere, izgleda da je uradila odlican posao. Brzo sam usao u njenu sobu i stavio pismo na jastuk i izasao. Cuo sam neke korake koji se priblizavaju brzo sam usao u svoju sobu i legao na krevet. Pomislio sam sta ako ne prihvati izvinjenje?Sta ako...Ne, Ne Yoongi tebi nije uopste stalo sta drugi misle samo ti imaj SWAG i sve ce biti uredu. Uzdahnuo sam i posle sam zaspao.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Sara's Pov*

Posle duzeg vremena konacno sam zaspala.

Polako sam otvorila oci i videla da je sunce vec visoko na nebu. Pogleda sam sat i videla da je 12:30 pm. Ostala sam zamrzunta na mestu. Posle nekoliko minuta konacno sam resila da se pomerim i otisla pravo u WC i uradila sve jutranje potrebe, sto je u ovom slucaju bilo popodnevne.... Obukla sam neku zutu majcu i farmerke i krenula prema dnevnoj sobi, ocekujuci dranje od mame  grupe.... 

Progutala sam knedlu u grlu i usla u dnevno sobu i svi su me pogledali. ''Saro...'' rekao je Taehyung.... ''PRAVIMO TI RODJENDANSKU ZURKU!!!!'' ''STA?!?!?!?!'' JEL TO ON REKAO 'RODJEDANSKU ZURKU'? ''Yep, dobro si cula Saro posto si nas gost, a uskoro ti je rodjendan i zelimo da ti priredimo rodjednasku zurku! Takodje mozes da pozoves svoje drugarice da dodju!'' Reako je Jin sa previse uzbudjenim glasom...''Ali ja ne zelim....'' ''Ne prihvatamo ''ne'' kao odgovor vec smo se dogovorili kako cemo.'' udahnula sam. ''Aishh... Dobro.. radite sta hocete...'' Odgovorila sam. '' Pozovi drugarice sta cekas?!'' reako je Taehyung. ''Umm... Moje drugarice ne znaju da si mi rodjak, a one su na neki nacin A.R.M.Y hehehe...'' ''Nema veze, samo ih ti pozovi.'' rekao je Tae. ''Dobro, ali prvo da doruckujem...''

Godinu dana sa BTS-omWhere stories live. Discover now