0.7

905 97 24
                                    



YoonCream : Harbiden malsın hyung! Sana basketbol öğrenmene gerek yok demiştim.

MarioJinnie : Yaah sussana bi!! Beni sevmen için  öğreneceğim!! 

YoonCream : Git başka yerde öğren o zaman! Neden benim olduğum takıma adını yazdırdın!

MarioJinnie : Hem boskotbol maçını kazanmana hemde beni sevmene yardımcı olmak için ;) 

YoonCream : 1 hafta sonra maçımız var ve sen... Sen daha basketbol kelimesini bile düzgün yazamıyorsun!!!

MarioJinnie : Boskotbolu mu düzgün yazamıyorum? Yoo hiçte bile. Bak çok güzel yazdım.

YoonCream : Aish! Senin yüzünden bu maçı kaybedemem anlıyor musun? 

MarioJinnie : Niye? Karşı takımda ki çocuk gıcık olduğu için mi?

YoonCream : Hayret bu sefer kafanı çalıştırmaya başladın! 

MarioJinnie : O zaman onu yenmene yardım edeceğim :)

YoonCream : Seni ve basketbolu düşünemiyorum...

MarioJinnie : Pek bilmediğime bakma. Boyum uzundur ;) 

YoonCream : Bana kısa mı demeye çalışıyorsun? Senin ben... 

MarioJinnie : Hayır demek istediğim şu. Boyum herkesten daha uzun olduğu için benden korkarlar. Sencede güzel bir fikir değil mi? ^^ 

YoonCream : Herneyse... Böyle şeylerle uğraşacağına gidip çalışkan ellerinle çörek yap.

MarioJinnie : Elimin hamarat olduğunu kabul ediyorsun yani :) 

YoonCream : Bir iltifat ettik hemen içine et zaten. 

MarioJinnie : Başka şeylerde de hamarat olabilir :) 

YoonCream : Sanırım fırında kalbimi unuttum. Bir saniye gidip bakacağım.

MarioJinnie : Oh kendine dikkat et! 

YoonCream : Sende dikkat et. Gözetlicem derken pencereden aşağı düşersin. Ay biliv ay ken fılay yapmayı mı düşünüyorsun? 

MarioJinnie : Karşı apartmanda oturduğumu nerden öğrendin ya!

YoonCream : Pencereden ilk defa insan görmüş biri gibi bana baktığın için fark etmem uzun sürmedi.










Super Mario | YoonJin - Suga & JinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin