A1 (Anlatım)

960 83 2
                                    



      5 yaşından beri Jin'in tek uğraşı sadece Mario oynamaktı. Neden Mario'yu bu kadar çok sevdiğini kendisi de bilmiyordu ama emin olduğu tek şey kesinlikle bu oyunu bırakamayacağıydı. 

          Önceden yeterince vakti olduğu için sürekli Mario oynar ve sadece hayatını cips yemekle geçirirdi. Önceden diyorum çünkü şimdi oyun oynamaktan başka severek yaptığı bir iş daha vardı. Suga'yla yazışmak...

         Her şey  tesadüfen Jin'in Suga'yı tanımasıyla oluşmuştu. O günden beridir Jin ona karşı garip duygular besliyordu. 

      Bu duyguların tamamen onu ele geçirmesine izin vermişti. Buna karşın yapabileceği bir şey yoktu ve zaten kalbi çoktan onu sevmeye başlamıştı. Artık Jin bunu engelleyemezdi. 

      Bu duygular başlayınca Jin , uzun süre Suga'yı takip etmeye başlamıştı. Suga'nın bundan haberi yoktu. Hatta Jin'in varlığını bile sezmemişti. 

       Jin, artık bunun dayanılmaz olduğunu düşünüp Suga'ya mesaj atmaya karar vermiş , ve ona hissettiklerini iletmeye gayret etmişti ve hala da ediyordu. 

        Jin'in, nasıl Suga'dan hoşlandığına gelirsek onlar sadece tesadüfen karşı karşıya gelmişlerdi. Jin, onu ilk gördüğünde ki hislerinin kabardığını hissetmiş ve sevgisini böyle devam ettirmişti. Hani derler ya , ilk görüşte aşk belki de tam bu olayı anlatabilirdi. 

      Suga ise , ilk başta Jin'le pek konuşmak istemiyordu. Sonuçta tanımadığı biri ona mesaj atıp kendisini sevdiğini söylüyordu. Sonuçta kötü bir insan olup olmadığını bilmiyordu ve belki de bu yüzden konuşmamakta ısrarlıydı. Ama sonradan düşüncelerinin değiştiğini fark etmiş , aslında Jin'in herkesten daha farklı olduğunu anlamıştı.Bir aralar onu sadece peşinde koşturan biri olarak tanımlasa da şimdi Jin için daha güzel düşünceler besliyordu. Jin , Suga'yı seviyordu ve Suga'da bunu biliyordu. Fakat tamamen tanımadığı birinin duygularına karşılık veremezdi. 

      Jin'le konuşmak eğlenceliydi. Önceden Suga, pek konuşmayı sevmezdi. Canı sıkıldığında ise yapacak bir şey bulamazdı.Garip ama Jin sayesinde artık canı sıkılmıyordu. Hiç bir zaman yazıştığı birini seveceğini düşünmemişti ama dediğim gibi Jin herkesten daha farklıydı. Üstelik Suga'nın hiçbir arkadaşı her sabah ona çörek göndermemişti. Fakat Jin gerçekten Suga'yı önemsiyordu. Ve Suga'nın da kendisini sevmesi için elinden geleni yapıyordu. 

      

      







Super Mario | YoonJin - Suga & JinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin