A2 (Anlatım)

741 85 4
                                    



'' A-alo? ''

'' Suga! Ya sen beni çıldırtmak mı istiyorsun! '' 

'' J-jin? ''

'' Her nerdeysen orada kal geliyorum! '' 


      Telefonun bir süre kapanma sesini dinledim. Hiç bir şey çağrıştırmayan bu ses şimdi bana garip bir duygu vermişti. Adımlarım bir zombininkinden farksızdı. Gücümün gittikçe düştüğünü hissediyordum. Ellerim titremeye başlamıştı. Göz kapaklarımı açık tutmaya çalışıyordum. Bir yandan karnımın verdiği acı beni daha çok yoruyordu. Yürümeye çalıştıkça kanlar etrafa saçılıyordu. Daha fazla ileri gidemeyeceğimi fark etmiştim. 


      Rüzgar yavaş yavaş şiddetlenirken ağlamaya benzeyen bir uğultu her yeri sarmıştı. Yapraklar sanki yas tutuyormuş gibiydi. Üşüyordum. Ama hareket edemiyordum. Kendimi zorlayarak bir duvara yaslandım. Dakikalar geçtikçe direncim azalıyordu.Belki de şuan sınıra gelmiştim. '' Bunu kimin yaptığını bulduğumda elimden kurtulamayacak! '' Kafamı çeviremiyordum ama bu ses Jin'den başka kimseye ait olamazdı. Ses biraz daha yaklaştığında artık Jin olduğundan emindim. Yarı açık gözlerimle olanları izlemeye çalışıyordum. Yerden biraz yükseldiğimi hissettiğimde beni sırtına aldığını anlamıştım. '' Seni koruyacağım Suga '' Gözlerim kapanırken son duyduğum şey bu olmuştu.


      Aradan kaç saat geçti bilmiyordum. Şuan nerede olduğumu da bilmiyorum. Karnımda ki acıyı da hissetmiyordum. Sadece burnuma taze bir şeyin kokusu geliyor. Aslında bu oldukça tanıdık bir koku. Gözlerimi açtığımda bu kokunun en sevdiğim minik çöreklerden geldiğini anlamıştım. Yanı başımda ki masada duran çörekler leziz görüntüsüyle resmen 'Beni ye' diyordu. Kafamı çevirerek nerede yattığıma baktığımda burasının bir hastane odası olduğunu fark etmem uzun sürmemişti. Çöreklerin yakınında duran bir not gözüme iliştiğinde uzanarak notu aldım. Notta 'Uyanınca güzelce ye meleğim' yazıyordu. Bunu yazan Jin'den başkası olamazdı. Her zaman ki gibi yazısı karmançormandı. Ama yüzümde ki gülümsemeye engel olamamıştım. 


      O sırada gelen bir bildirim sesiyle yanımda ki telefonumu aldım. 


MarioJinnie'den 1 mesaj


Uyandığında senin için yaptığım çörekleri yemeyi unutma. Ve sana bunu yapanların cezasını çoktan verdim merak etme :) Doktor karnında ki kesiğin biraz derin olduğunu söyledi ama şuan acil bir durum yokmuş. Bir daha beni endişelendirme tamam mı? Seni seviyorum ^3^ 

































Super Mario | YoonJin - Suga & JinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin