1.9 (FİNAL)

798 61 4
                                    


Bir kaç ay sonra


MarioJinnie :   Yaah! Sugannie , çok geç kalmadın mı sence de?   Yoksa yine beni ekiyor musun? ㅠㅡㅠ

YoonCream : Cidden ne sabırsız insansın be! -,-

MarioJinnie : Aigoo kızınca ki halini bile özlemişim :3 

YoonCream : Jin... 

MarioJinnie : Oh yoksa utandın mı? Utanınca daha da şirin oluyorsun~

YoonCream : Araba...

MarioJinnie : Araba mı sürmek istiyorsun? Ama ehliyetin yok bu yüzden ben sana öğretirim ♥.♥ 

YoonCream : Bir arabanın kapımın önünde ne işi var! 

MarioJinnie : Ah o sadece çerezlik diyelim.

YoonCream : Çerezlik mi! Jin o kadar para sende ne gezer!

MarioJinnie : Sır~ 

YoonCream : Sen cidden fazla oluyorsun ama!

MarioJinnie : Fazla olan ben miyim? Ama ilk randevusuna tam 2 saat geç kalan ben değilim değil mi? :3 Yoksa benim için süsleniyor musun? ㅋㅋ Aslında kız olarak doğsan da bir fark olmazmış ㅋㅋ

YoonCream : Ben mi senin için süslenecek mişim? Erkeğim ben erkek! 

MarioJinnie : Bir erkeğin bu kadar güzel olması normal değil~

MarioJinnie : Eğer 10 dakika daha geç kalırsan bizzat evine uğrayıp seni kucağımda taşıyarak arabaya bindiririm ona göre :) 

YoonCream : Randevu mu yoksa kıyamet mi belli değil... Tamam geliyorum~ 

MarioJinnie : Seni seviyorum~ 



Şuan gerçekten acayip heyecanlı hissediyorum :3 Sonunda kitabı bitirmeyi başardım , ama bunu kesinlikle siz değerli okuyucularım sayesinde yapabildim. Tamamen bitirmeden önce eski ve yeni okuyucularıma bir kaç şey söylemek istiyorum. 


Kitabı ilk yazmaya başladığım zaman hiç bir okurum yoktu. Ben buna rağmen her gün yeni bir bölüm yayınlıyordum , elbette ki kitabımın okunmasını ve beğenilmesini istiyordum ama asıl amacım yazdığım konuları sizlere aktarmak ve bu yazdıklarım hakkında ki insanların görüşlerini almaktı. 

Öyle iyi bir yazar değilim , ama ben bu kitaba gerçekten emek verdim. Bölümler kısa gelmiş olabilir bazılarınıza , ama emin olun o bir cümle bile yazılmak için çok aşamadan geçiyor. Eminim ki hepiniz nasıl hissettiğimi biliyorsunuzdur. 

Ben burada kitabımın ilk okuyucusu olan @xiuxiu_yeollie 'ye çokça teşekkür etmek istiyorum. Kitabım okunmadığı için gerçekten üzülmüştüm ama onun sayesinde kendime olan güvenimi , ve yazma isteğimi tekrardan kazandım. Çokça teşekkür ederim , kitabımı desteklediğin ve yazmamı geliştirmeme yardımcı olduğun için~ 

Ayrıca benim için hepiniz çok değerli oldunuz. Bilmiyorum , büyük ihtimalle hepinizden yaşça küçüğüm fakat bana yani bu küçük kardeşinize destek olduğunuz için gerçekten teşekkür ederim. Kitabım sizin sayenizde buralara geldi , sizin sayenizde yazma merakım arttı. İyi ki varsınız <3 

Son sözlerimi söylemek gerekirse , bu kitabı yazmaya başladığımda YoonJin kitabı yok denecek kadar azdı. Biliyorsunuz öyle çok tanınan ve shiplenen bir couple değil kendisi. Ama benim BTS'de en sevdiğim ikililerdendir. Bazıları kızmış olabilir , ama ben Suga ve Jin'in arkadaşlığını gerçekten çok seviyorum. Belki evlenecek ya da sevgili olacak kadar yakın değiller ama onlar çok iyi arkadaşlar. Bu yüzden bende onların arkadaşlığına olan hayranlığımı yansıtmak için bu kitabı yazma kararı aldım. 

Okuyucularım arasında Yoonjin shiplemeyenler de vardı. Buna rağmen beni desteklediler ve kitabımı büyütmemde yardımcı oldular. Size de ayrı teşekkür ediyorum , gerçekten minnettarım~ 

Ek olarak bir kaç bölüm daha yazmayı düşünüyorum. Smut istenmişti , dozunu kaçırmadan sade ama güzel bir şekilde yazmaya çalışacağım~ 

Kitabımı desteklediğiniz için teşekkür ederim. Lütfen kitabın bütünüyle ilgili düşündüklerinizi bu bölümün altına yorum olarak bırakın. Sizlerin görüşlerini okumak benim için daha faydalı ve yararlı olacaktır. Böylece yazmamı daha da geliştirir ve sizlere daha güzel içerikler sunabilirim. 

Çok konuştum değil mi? ㅋㅋ Öyleyse gidiyorumm~ 

 

HOŞÇAKALIN >//<

 







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Super Mario | YoonJin - Suga & JinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin