Ben Rüzgar. 22 yaşındayım
Dışarıdan hoş ve çekici gözüküyorum fakat içimde bir psikopat var.Hayatım çok güzeldi. Babamın bir şirketi vardı yani durumumuz iyiydi. Ailem ile güzel bir evde yaşıyorduk. Çok mutluyduk. Evet "duk." Taki 13 yaşıma gelene kadar.
- 13 Yaşında -
Herzamanki gibi güzel bir gündü. Ben okuldan gelmiş kız kardeşimle uğraşıyordum, hiçbirşey yoktu.
Ta ki babam eve gelene kadar. Eve geldi, çok telaşlıydı hemen anneme çocukları burdan götür dedi. Neler olduğunu anlamıyordum. Annem anlamıştı galiba hemen amcamı aradı ve bizi almasını istedi. Fakat bunun için çok geçti galiba. Birisi kapıyı kırarcasına vuruyordu. Annem kız kardeşim ve beni alıp odaya koştu gözlerimin içine bakarak "Ne olursa olsun odadan çıkmayın!" dedi. Hala anlamamıştım. Kız kardeşim Ece çok korkmuştu ağlamaya başladı. Ben ondan 3 yaş büyüktüm ve bir yandan onu sakinleştirmeye bir yandanda neler olup bittiğini analamaya çalışıyordum. İçeriden bağırma sesleri geliyordu. İçimden "kim bunlar ne istiyorlar babam ve annemden?" diye sorup duruyordum. Daha fazla dayanamadım kardeşime orda kalmasını söyleyip gizli ve parmak uçlarımla annemlerin kavga ettiği odaya doğru yürüdüm.İşte tam o anda. Onları gördüm annem ve babamı yere oturtmuş bir adam, ellerini kafalarının üzerine koydurmuş elindede bir silah vardı. Şaşkındım annem beni gördü ve bana bağırdı.
" Rüzgar! Hemen odaya dön, hemen !!" dedi. Fakat çok geçti. Adam elindeki silahla önce babamı sonrada annemi kafasından vurdu. Ve gitti..Büyük bir şokla yerde kanlar içinde yatan annem ve babama bakıyordum. Hala şoktaydım. Birden bağırıp ağlamaya başladım.
Adam annemi ve babamı gözümün önünde öldürmüştü. Tam o sırada amcam geldi. Gördüğü manzaranın önünde şok yaşıyordu. Beni hemen ordan çıkardı. O da ağlıyordu. Hiçbirşey anlamamıştım.. Olaydan birkaç gün sonra amcam bizi yanına aldı ve baska yere taşındık.
Fakat aklımda hala sorular vardı. Kim, neden yapmıştı bunu?..O günden sonra psikolojik sorunlar yaşadım. Okulu bıraktım kardeşim Ece hala devam ediyordu. Hayatımız karmakarışık olmuştu. Eskisi gibi sevimli, kibar bir çocuk değildim artık. Mantıklı düşünemiyordum. Büyüdükçe daha da çok psikopatlaşmaya, kavga etmeye başlıyordum. Günler ilerledikçe dövüş eğitimleri aldım. Bu eğitim yıllar sürdü. Bildiğiniz serseriydim anlaşılan. Başım beladan kalkmıyordu. Amcam her ne kadar bunu durdurmaya çalışsada umursamıyordum. Ve kendime bi söz verdim.
Annemi ve babamı öldüren o kişiyi bulup onların İntikamını ben alacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Teen FictionGecenin karanlığı.Etrafta kimse yok Sadece ben ve yanan ışıklar..