Bölüm -4

59 8 0
                                    

" Mira? İyi misin? Anlatmak zorunda değilsin."

Mira dolan gözlerini sildi burnunu çekti ve devam etti.

" Uvey kardesimdi. Aramızda kan bağı olmasada kardeştik. Fakat bana aşıktı."

Bunu duyunca şaşkınlıkla Miraya baktım. O devam ediyordu.

" Başlarda aldırış etmedim. Fakat giderek saçmalıyordu. 19 yaşında başladı fakat fazla aldırış etmedim daha sonra yaşı ilerledikçe yaptıkları da ilerliyordu. Odada yalnızken dibime kadar giriyordu. Onu itiyordum ama vazgeçmiyordu. Ve birgün.."

Mira'nın yanaklarından iki damla yaş süzüldü.

" Annem ve babam yemeğe çıkmışlardı. Ben ne kadar ısrar etsemde ben ve Berk evde kaldık. Annem ve babama bisey soyleyemiyordum beni sürekli tehdit ediyordu. Korkuyordum..
O gün yalnızdık ben oturup TV izliyordum Berk odasından aşağı yanıma geldi. Korkmaya başlamıştım. Oturuyordum. Sonra birden beni dudağımdan öptü. Neye uğradığıma şaşırp bağırdım ona " Ne yapmaya çalışıyorsun Berk yeter artık!!" Fakat Berk sırıtıyordu. Bir yandan ağlayıp bir yandan bağırıyordum. Tam kalkacekken ellerimden tutup tekrar oturttu ve tekrar öpmeye başladı. Tiksinç di . Ondan hic bu kadar nefret etmemistim. Kacmaya çalıştıkça daha da sinirleniyordu daha sert öpüyordu. Ona gücüm yetmedi. Bağırmaya basladım fakat onun umrunda bile değildi. Bir elimi bırakıp elini tişörtümün içinde gezdirmeye basladı. Bir anda tekme attım. O neye uğradığına şaşırırken kaçıp kitledim kendimi. Kapıma gelip
" Sakın kimseye birsey soylemeye kalkma. Yoksa seni rezil ederim anladınmı?!"

Ben ağlıyordum. Birkac saat sonra annem ve babam geldi. Artık dayanamayıp olayı uvey anneme anlattım. Fakat bitirmeden bana tokat atmasıyla yere yapışmam bir oldu. Normal olarak inanmadı bana. Öz oğlu varken neden inansın ki uvey kızına?
Öfkeden gözü döndü. Tam o sırada babam geldi sesleri duyup. Fakat uvey annem sanki ben Berk'e aşıkmışım gibi iftiralar attı. Bir tokatta babamdan yedim. Çok utanmıştım. Annem apar topar beni dışarı attı. Babama baktım ağlayarak. Bana inanmasını bekledim. Ben onun öz kızıydım ya ÖZ!! Fakat babam yüzüme tükürdü..

Hıçkıra hıçkıra ağlarken bi otele vardım. Orda kaldım o gece ve tabi diğer günler. Tek basımayım artık..

Mira bunları anlatırken tüylerim diken dikendi. Sinirlenip tek kaşımı kaldırıp Mira ya baktım.

" Şu uvey kardeşin Berk. nerde bulabilirim onu?"

Mira şaşkın şaşkın bana baktı.

" Teşekkürler Rüzgar fakat karışmasan iyi olur basına bela almanı istemem."

" Senden izin almadım? Evinizi göster bana onu bulup kardesini taciz etmek neymis göstericem."

-MıRa-
Rüzgar sinirlenmisti her halinden belliydi. İlk defa biri beni bu denli koruyordu. Tenim sıcaktı, kalbimse hızlı. Sanki aşık oluyordum ona. Hayır hayır olmamalıydım çünkü o beni sevmiyordu ki. Bi yardımla aşık denilmezdi dimi?

Onunla tanışmamız kısa olsa da sanki yıllardır tanışıyor gibiydik. Ona dikkatlice bakmamıştım hiç. Uzun boyluydu kasları giydiği tişörtten belli oluyordu. Saçları siyah-kahve arasıydı yukarı doğru kaldırmıştı. Aşık olmamak elde degıldi.

RÜZGAR
" Yarın seni almaya gelicem bana evini göstericeksin onunla konusacağım tamam mı?"

Mira kafasını olumluca salladı fakat korkuyordu.

" Merak etme seni rezil etmesine izin vermiyeceğim. Sen bunu hak etmiyorsun. Bunu hak eden o sen değil."

Uzunca bir sohbetten sonra Mira yı kaldığı yere bırakıp bende eve döndüm. Ece geldiğimi anlayıp kapıyı açtı içerisi güzel yemek kokuyordu.

" Hoş geldin abii!!"

Bana öyle sarıldı ki nefes alamadım bir an

" Mira dur lan nefes alamıyorum. Bir de kız olucan. Ne biçim kızsın sen" diyerek dalga geçermiş gibi güldum.

İçeri girip yemek yedik. Bir yandanda sohbet ediyorduk.

" Okul nasıl gidiyor?"

" Eh işte"

" Nasıl eh işte ? Gelirim ha o okula asılcaksın derslerine yoksa biliyosun beni."

" Off abi ya tamam çalışıyorum zaten aklın kalmasın senin."

Yemek bittikten sonra Mira odasına geçti. Bende duş alıp pijama türü biseyler giyip kendimi yatağa attım. Aklımda Mira vardı.
Kardesi Berk'in yaptıklarını aklım bir türlü almıyordu. "Ne biçim bi çocuk bide abilik yapıcak" diye geçirdim.
Uykum gelmisti. Tam yatacakken telefonuma mesaj geldi. Mesajı okumamla gözlerim fal taşı gibi açıldı. Mesaj Keremdendi arkadaşım.

" Rüzgar baban ve annenin katilini bulduk. Yarın ilk işin bizim şirkete uğra anlatacagım."

Sonunda beklediğim haber gelmişti. Artık onu nasıl öldüreceğim ile ilgili planlarımı yalabilirdim..

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin