Artık 22 yaşındayım. Tam bir psikopat.. Hayatıma birçok kız girdi. Hepsini kullandım zevk için.
Sevdiğim şeyler vardı hayatta. Kavga, dövüş, kızlar gibi. Ama en sevdiğim birşey vardı ki. Kan. Neden bilmiyorum ama çok seviyordum. Birçok insana işkence yapıyordum. Onlardan akan o sıcak kan beni deli ediyordu. Tabikide ben vampir felan değilim. Dediğim gibi nedenini bende bilmiyorum. Herneyse..
Artık büyüdük ve kardeşim Ece ile ayrı bir eve taşındık. Ona hem abi, hem baba hemde anne olmaya çalışıyordum. O benim gibi değildi. Yaptıklarımdan haberi yoktu. Her ne kadar ona anne,baba olmaya çalışsamda özlem çekiyordu. Sonuçta o bir kız ve çocukluğunu doğru düzgün yaşayamamıştı. Her ne kadar yaşayamasada onu elimden geldince mutlu etmeye çalışıyordum. O da bunu yapmama elinden geldince yardım etmeye, mutlu olmaya çalışıyordu.
" Ece ben çıkıyorum. Sende okuluna geç kalma. Akşama doğru geri dönerim."
" Nereye gidiyorsun abi? Bugün tatil şirkete gitmene gerek yok. Bu akşam beraber bişiler yaparız zannediyordum."
" Bu akşam olmaz işlerim var. Ama söz telafi edicem. Görüşürüz."
Bu sözlerimden sonra gözlerini devirdi ve iç çekti. Bu saçma hareketleri neden yapıyor anlamıyorum. Herneyse.
Babam öldükten sonra şirkete amcam baktı ben 20 yaşıma gelince bana devretti. Bu işi sevmiyorum ama mecburum.
Ha babamı ve annemi öldüren adamı unutmuş değilim. Kardeş gibi olduğum arkaşlarım bunun için bana yardım ediyorlar.
O adamı bulduğumda onu kendi ellerimle yavaş yavaş öldüreceğim..Telefonumu çıkardım ve en yakın arkadasım olan Cenk'i aradım.
" Alo Cenk. Saat 3 te dediğim yerde ol kafa dağıtırız."
" Tamam birkaç kişi daha aliyimmi yanımıza?"
" Siktir et. Biz bize yeteriz."
Cenk küçüklüğümden beri arkadaşım. Bir olay olsa beraber girisiriz hep. Babasının büyük bir fabrikası var. Yani durumları bizim gibi iyi.
Saat 3 te buluşup bazı işlerimizi hallettikten sonra bar a gitmeye karar verdik. Ortam güzeldi güzel kızlar, müzik, içkiler, sigara..
Bayağı oturup içtikten sonra hava karardı. Eve dönmeye karar verdik. Bardan çıktık hava kararmıştı. Tam arabaya binerken çığlıklar duymaya başladık. Bir kızdı sesi gidip geliyordu biri ağzını kapatıyordu belli. Çığlıkların geldiği yöne doğru gittik. Bir adam kıza tecavüz ediyordu. Kız ne kadar çabalasada gücü yetmiyordu. İçimden " Bu nasıl vicdan? Zorla kızı elde etmek,onun kanına girmek.!"
Sinirle adama doğru yürüdüm onu ensesinden tuttuğum gibi yere fırlattım. Ardınden tekmeler vurup ayağa kaldırdım yüzüne yumruk atmaya basladım bu sırada Cenk kızı sakinleştirmeye çalışıyordu.Adama vurdukça kan çıkıyordu. Ve bu hoşuma gidiyordu hele de hak ettiyse. Vurdukça vurasım geliyordu. Yüzüme kan sıçrıyordu. Adam ayakta duramıyordu artık. Cenk beni ayırmaya, sakinleştirmeye çalışıyordu. Nafile.
Sonunda bayılacak gibi oldu adam. Yere düştü son bir kez tekme atıp yüzüne tükürdüm. Ve arkamı döndüm.Cenk ve kız arabadaydı kız bayağı kormuştu, yüzü bembeyazdı. Biraz sakinleştikten sonra:
" Ne kadar teşekkür etsem az. Eğer siz olmasaydınız bana neler yapacaktı kim bilir. Teşekkürler."
Ardından Cenki evine bıraktım. Kız hala yanımdaydı ona sordum.
" Evin nerede?"
" Köprünün ordaki otelde kalıyorum."
"Tek basına mı?"
" Evet. Gidecek bi yerim yok. Annem beni evden kovdu. Baska çarem yok."
" Neden?"
Fakat cevaplamadı soruyu. Gözleri doldu belli ki birseyler olmuştu. Ona tekrar baktım. Saçları kumraldı dalgalı ve beline kadardı gözleri okyanus gibi maviydi. Ben birçok kızla oldum ama zevk için bu zamana kadar kimseden etkilenmemiştim. Fakat bu kız?
Ona baktıkça kalbim hızla atıyordu. Sanırım etkilenmiştim.Onu köprünün ordaki otele bıraktım. Tekrar teşekkür etti ve gitti. Hayatımda ilk defa kalbim bu kadar hızlı atmıştı. Onun adını bile bilmiyordum. Ama galiba öğrenmek için tekrar gelicektim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Teen FictionGecenin karanlığı.Etrafta kimse yok Sadece ben ve yanan ışıklar..