1.Část

960 37 12
                                    

"Dávej pozor Danielsová" slyšela jsem ten jeho slizkéj hlas.Styles.Jak já ho nesnášela a nesnáším je to ten největší kretén na škole co m.že být.A ta jeho parta panebože.Tu jeho partu tvořil Jamie Oliven,Liam Payne,Zayn Malik,ty největší štětky co jsou na škole a to mluvím o Kate Samuelsové a Laně Brownové a samozdřejmě tam patří ještě ON.Nesnášela jsem všechny.Už od prváku mě nemají rádí a já zase je od té doby co zjístily že nejsem ten člověk co chodí na párty,popijí,hulí a mají každý večer někoho ským si užijou.Prostě mě od té doby jenom šikanují ale jenom psychicky a někdy mi udělají velkej trapas před celou školou.Jediné kamarády co mám je Niall,Louis a Colby.Kluci taky nezapadly do party od Stylese a dopadly jak já ale ne že by je šikanoval to né ale nejsou populární.

"Kurva Danielsová slyšíš?" z mého přemýšlení mě vyrušila Lana která se motala kolem Stylese.

"Radši ohluchnu než aby musela poslouchat tvůj písklavý hnusný hlas" odvrkla jsem si a ohla se pro učebnice které ležely na zemi když jsem srazila Stylese.

"ccc" bože zase to její ccc koho to zajíma bože můj nejradši bych ji vyžízla jazyk.Styles než odešel se svou partou mi kopl do učebnic takže se rozhodily daleko od de mě.Styles a ta jeho parta se zasmála a šla dál.Cítila jsem jak se mi lesknou oči už jsem ho měla plné zuby chtěla jsem brečet a jednou jsem přemýšlela i o výměnu školy.Slzy jsem potlačila a zbírala si knížky.

"To ti udělal zase on?" ten hlas jsem poznala byl to Louis.Louis byl můj nevlastní brácha a jediný komu se vždy můžu vybrečet na rameni a když říkam vždycky tak vždycky.Jenom jsem přikývla a dala si knížky na hromadu.

"Bee já muvážně rozbiju tu jeho vymaštěnou hubu" zanadával Louis a pomohl mi se postavit.Bee mi vždycky říkal jenom Louis a kluci je to moje taková přezdívka.

"Louisi ani to nepomůže on nepřestane" Louis mě šel do provodit ke třídě chemie.Kde byl Styles,Louis se vždycky o mě bál ať mi tam nic neuděla protože seděl s Jamiem těsně zamnou a já seděla jako vždy sama.Když jsme došli ke třídě Louis mě pevně objal a pak zmizel v davu děcek.Když jsem vešla do třídy tak akorát zvonilo.Šla jsem na své místo u okna.O nedlouho přišel Styles s Olivenem.Koukly se na mě a zasmály se.Protočila jsem oči a čekala až do třídy přišel učitel Harley.

"Hej Danielsová" slyšela jsem jak mě volá Styles.Nic jsem nedělala nechcu se sním bavit a snažit se ho ignorovat.

"Hej Danielsová co tak u mě dneska v osm užijem si co ty na to?" zasmál se ale já jsem to neudržela a vyjela jsem na něho.

"S tebou nikdy dej pokoj si jen skurvenej kretén" zařvala jsem na něho přes celou třídu až na to že každý na mě koukal.

"Slečno Danielsová kroťte se tady nejste venku ale ve škole." upozornil mě učitel když vešel do třídy.

"Pardon" sedla jsem si zpět na židly a už jsem chtěla ať skončí hodina.

"Jo tady nejsi venku ale ve škole" Styles aby se pobavil musel to zopakovat měla jsem takovou chuť mu dát facku nesnášela jsem ho a budu to opakovat vždycky.Hodina ubíhala dost pomalu ale jako vždy vždycky musel Styles s Olivenem otravovat a hízet mi papírky do vlasů smáli se jako gva kreténi.Když zazvonilo rychle jsem vypadla ze třídy přímo na holčičí záchody.Otevřela jsem dveře a šla jsem do kabinky se samozdřejmě vybrečet.Zavřela jsem dveře a začli se mi slzyt oči.

"Bože ta matika mě jednou zabije"  ten hlas bych poznala i kilometry daleko.Byla to Lana.

"Kate koukni se jestli tu někdo není" když jsem to slyšela dala jsem si rychle nohy na prkno a modlila jsem se ať na mě nepřijdou.

"Nikdo tu není" řekla po nějaké době a trvalo jí to dost dlouho než se ohne a koukne se dolů.Bože.

"Co si chtěla Lano?"

"Ty slyšela si to prej hokejový tým pořádá v sobotu párty"

"Jo slyšela je o tom celá škola ty tam jdeš?"

"Jo a Harry taky no my všichni tam jdem doufám že jdeš taky?"

"Lano co si o mě myslíš? Jasně že tam příjdu bude sranda,alkohol a tráva a hezcí kluci" zsmála se Kate.

"No tak jdem" řekla Lana a já jenom slyšela jak ozvěny podpatků směřují ke dveřím.Když jsem slyšela že odešli vyšla jsem z kabinky a následně i ze záchodu.Ten jejich rozhovor mě nějak nepřevapil hokejový tým to vždy pořádal a samozdřejmě že Colby tam nemohl chybět v tom týmu.Vždycky jsme ho šli s klukama na zápas ho podpořit.Pomalu jsem mířila do učebny matiky kde nás čekal test.Ach bože a já se neučila.

Škola uběhla dost pomalu.Když zazvonilo na poslední hodinu tak jsem to namířila k východu ze školy a rovnou domů.

Tak a tady je první díl doufám že si to někdo přečte.Budu vděčná za Komentář&Vote :3 Další dám zítra :3

-Míša

Sometimes [Fan Fiction] CZECH STORY!.Kde žijí příběhy. Začni objevovat