Ráno jsem se probudila na hnusný zvuk budíku.Napřáhla jsem ruku po budíku abych ho mohla vypnout.Pomalu jsem se protáhla,potřela si oči a vstala z postele.Šla jsem do koupelny provést ranní hygienu když jsem to nestihla včera.Osprchovala jsem se,umyla zuby,učesala a namalovala tohle jsem dělala každý den.Což mě úpřimě nebavilo.Vyšla jsem z koupelny a šla pomalu k šatníku a přemýšlela jsem co si na sebe vezmu.Nakonec jsem si vzala na sebe černé úzké kalhoty,bíle tričko a tmavě modré sako.Šla jsem si pro učebnice na dnešek a zbalila si je do tašky s mobilem a klíčemi od bytu.Když jsem všechno měla nachystané šla jsem dolů se nasnídat.Když jsem vešla do kuchyně Louis už byl u stolu a jedl cereálie s mlíkem jak obvykle.Moje snídaně vypadala takhle.Čístý bíly jogurt.Nic extra ale já se toho najím.
"Lousi dneska jdu pešky trvá ti to dost dlouho než dojíst pitomou misku cereálii." Louis kývl a zasmál se celou pusou a to se začal dusit a byl červený jako rajče."Louis v poho" zeptala jsem ze smíchem.Louis kývl že ano a já se šla obout do modrývh vansek a vydala se pěšky do té zatracené školy.Otevřela jsem dveře ale zase rychle je zabouchla.Ocitla jsem se před polo prázdnou ulicí.Vyšla jsem radši pravou nohou a šla pomalu do školy.Do školy to trvá pěšky asi půl hodinu ale já měla dost času když bylo sedm a škola začínala v osm.Jak jsem šla pěšky tak jsem se rozhlídla co tu kolem domů máme ani nevím že tu máme cukrárnu a rychle občertsvení určitě ani Niall o tom nevěděl.Když jsem šla dost pomalou chůzi zastavilo u mě nějaké černé auto dost velké auto.Nevšímala si toho a šla jsem dál ale to auto jelo stejnou rychlostí jak jsem šla já jako by mě pornásledovalo.Dostala jsem strach co když mě někdo unese.Nebo něco podobnýho.Najednou se okýnko otevřelo a čí hlava tam nebyla? Zase on STYLES.
"Ale kočičko nechceš svést?"
"Ne díky dojdu tam sama"
"Ale noták"
"S tebou? Ne díky ani kdyby si byl poslední kluk na světě kterému vletu do auta"
"A co do postele:?" Bože jak já na něho nemám nervy.Neodpověděla jsem mu a šla jsem dál.Chvíly zamnou nic nejelo ale zase se objevilo jeho auto.
"Nerozmyslela sis to?"
"Odpal"
"Jak chceš ale nestěžuj si že tě bolí nožky" zasmál se,stáhl okýnko a jel pryč.Konečně mě bylo úplně jedno jestli by mě boleli nohy ale mu bych do auta vážně nevlezla.Asi po patnácti minutách jsem už konečně viděla budovy školy.Koukla jsem se do mobilu kolik bylo hodin.Bylo za deset minut osm to mi ale vážně dost dlouho trvalo.Když jsem vešla do školy a šla ke své skřínce jsem potkala Stylese.Panebože ten jeho hnusný a slizký úsměv co na něm ty holky viděly.Přišla jsem ke své skřínce a dala si z tašky do ní učebnice,jenom jsem si vzala sebou vzala si je do ruky a zavřela jsem křínku.Málem jsem dostala infartk o skřínku vedle byl opřený Styles.
"Seš kretén málem jsem dostala infarkt" vykřikla jsem na něho.Srdce mi bylo o sto šest.
"Promiň krásko" řekl a dal mi pramen z očí za ucho.Dala jsem mu ruku pryč.
"Nešahej na mě" rychle jsem odešla do třídy.
PO ŠKOLE:
Škola? Byla nudná jako vždy a nechyběly ani přiblblé poznámky Stylese jako vždy to byla ta a samá věta která zněla takhle:"Hej kotě dneska u mě v osm hm? Užijem si" a nechybělo to ani s tím jeho slizkým úsměvem.Hned jsem ale myšlenky nasměřovala někde jinde.Samozdřejmě že už jsem byla doma a ve vlastním pokoji když kluci hráli dole hry na x-boxu.Přemýšlela jsem nad tím že dneska je ta párty na kterou mám jít ale nemám co na sebe.Bylo kolem šestý a na párty jsme měli byt kolem osmý takže jsem měla dvě hoďky se hodit do kupy nejdřv směr koupelna.Zase učesala jsem se,namalovala a umyla si zuby.Vlasy jsem si vyfénovala a učesala,Oblekla jsem si spodní prádlo a šla se zavrtat do šatníku vyhledat nějaké dost sexy šaty jak říkal Louis.On vždycky chce abych vypadala nejlíp což já zase ne ale co neudělám pro brášku.Vybrala jsem si béžové šaty,bíle lodičky a k tomu černou kabelku.
"Bee pojď už" slyšela jsem jak už po mě řval Louis.Pomalu jsem otevřela dveře z pokoje a šla pomalu po schodech kluci jak mě uviděli tak na mě civěly jak kdyby viděly ducha.Když jsem přišla dolů Niall hned pustil."No né sekne ti to".."Díky" zasmála jsem se a zárověn začervenala.Louis si odkašlal a naznačil ať už jdeme.Všichni jsme se odebrali do auta.Když jsme tam všichni byly tak jsme mohli vyjet.
Tu je 3.část po dlouhé době sorry holky ale neměla jsem čas zítra vám dám další přísahám:D Komentář&Vote potěší :3 5+Vote a dám další :))
-Míša