4.Část

775 62 7
                                    

Na párty jsme přijeli kolem půl desáte.Když jsem se koukala z okýnka bylo tu vážně dost lidí.Ani nevím jak mě překecali abych šla já jsem párty vůbec neměla ráda já je nesnášela a to věděl každej.Když Louis zaparkoval a vypl motor.Mohli jsme všichni vystoupit.Odepola si pás a otevřela si dveře protože ani jeden z těch šašků mi je prostě otevřit nemohl,zabývali se něčím lepším než jsem já,Přivítali se s Colbym.Když jsem vystoupila z auta a zavřela dveře.Louis na dálkové ovládání zamknul auto a naznačil mi ať jdu za něma.Nohy mě něposlechli aby zůstali stát na místě ale místo toho se dali do pochodu.Jak obvyklé já něco řeknu a nikdo mě nevníma a to ani moje vlastní tělo a mysl.

"Bee ani nevěřím že si tady" zasmál se Colby a pěvně mě obejmul.

"Jo to já taky ne" zasmála se též a obejmutí mu opětovala.

"No nic parto takže v obyváku se tančí,kuchyň místo pití a nahoře jsou pokoje na.." ani jsem nechtěla na co a radši jsem přerušila Colbyho aby to ani nedořekl.

"Jo my víme na co".Ale Louis jak naschvál musel protestovat."Ale já to nevím" zamračil se a já ho jenom praštila do ramene."Nech toho dobře víš" dořekla jsem to a šla za klukama kteří mě vedli dovňitř.

Když jsem tak tam stála ve dveřích chtělo se řvát ani nevím proč ale nemám ráda moc lídí v jednom domě jako by to byla nějaka fóbie nebo já nevím.Že by strach z uzavřených pokojí nebo hodně lídí?Ale tokový strach jsem ještě neslyšela no v hlavě jsem to dneska neměla v pořádku všechno bylo vzhůru nohama ako vždy.

Ani jsem si neuvědomila a u dveřích jsem stála jenom já kluci se vypařily a já nemám páru ani kde jsou a nebo ským jsou.Nejsem jejich matka a proto se do toho srát nebudu.KOnečně jsem se hnula od dveřích a šla přímo do kuchyně si nalít něco k pítí.V kuchyni byl samý alkohol a žádna minerálka.Když jsem tam tak 10 minut stála a přemýšlela co si vyberu,vzala jsem si pivo doufám že jedno mě nezabije.Ještě nikdy jsem nepila alkohol a ani nekoušila byla jsem takový svatoušek jak říká Louis a Niall.

"Ale ale koho to tady máme" zas ten hlas.Ten jeho hnusný slizký hlas.Hned jsem věděla že to je Styles.Kdo by jiný,nikdo jiný se o mě tak nezajímal..

"Dej pokoj" chtěla jsem odejít ale on mě pevně chytl za ruku,Největší chuť mu jí přelomit a nebo dokonce i uříznout a pak ho vykastrovat.Nikdy jsem nebyla milá a zvlášt na něho.

"Ale noták kočičko dej mi šanci" otočil si mě k sobě a když jsem se otočila naše tváře byly odděleny asi 5 cm.Cítila jsem jeho horký dech na mé tváři a jeho kolinskou.

"Tobě? Ne kdybych někomu měla dát šanci ty bys to určitě nebyl" zasmála jsem se a vytrhla sez jeho sevření a šla pryč z kuchyně.Dát mu šanci? Dělá si prdel nebo co? Dneska je asi Apríl každý si se mě jenom dělá srandu.Tu šanci bych mu nedala to bych dala tu šanci Colbymu nebo Niallovi ale Stylesovi? Ne díky sním nechcu mít nic společného.Aspoň tak jsem si to přála.

Párty byla dost nudná a už jsem jenom čekala před autem opřená na kluky kdy se ukažou.Dvě hodiny ráno a oni nikde.Vypila jsem jenom jedno to pivo takže budu mít tu čest asi zase řídit.Když jsem konečně uviděla Louise a Colbyho tahat Nialla tak jsem se zasmála na plné pecky.Neudržela jsem to v sobě.

"Co se směješ? Pod nám radši pomoct ho dát do auta." zasmála jsem se a otevřela jim dveře od auta na zadní sedala.Louis ho položil nebo spíš dal aby seděl.

"No myslela jsem si že to budeš právě ty a ne Niall" zasmála jsem se.Louis ne asi mu to nepřišlo vtipné ale mě jo.Colby si přisedl do předu a já šla dozadu za Niallem.Dávat na něho bacha jak se říka.Louis nastoupil a hned nastartoval auto.

Domů jsme pčijeli kolem půl čtvré ráno.Hodina strávená tím že půl hodiny s Niallem do auta a zas půl hodiny pryč z auta.Colby spal na gauči.Louis ve svém pokojí,já ve svém pokoji a Niall? Ten spal v pokoji pro hosty.Já jsem Louisovi říkala že se bude hodit ale on né že prý ne a teď to vidíte kdo měl asi tak pravdu? Hm já správně zase já.Vždy mám pravdu a budu mít.Nad tím jsem se zasmála ale hned zase na to usla.

Tak po 3 nebo 4 dnech dávam další.Holky promiňtě ale nestíhám vůbec.Když teďka v Pondělí budě škola a teď jak scháním obaly a různé věci do školy jsem málo na pc a proto taky teďka poslední 2 týdny možná budu přidávat málo kdy příběhy možná tak 1 nebo 2 za týden nevím vážně netuším.Ale teď je tady 4.díl tak prosím.Budu ráda za každý Komentář&Vote které potěší :) Další dám když tu bude 5+Vote :))

-Míša

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 30, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sometimes [Fan Fiction] CZECH STORY!.Kde žijí příběhy. Začni objevovat