2.Část

651 35 6
                                    

Když jsem přišla domů slyšela jsem nějaké zvuky které vycházely z obývaku.Sezula jsem si boty,pověsila si bundu na věšák a šla se kouknout do obyváku co se tam děje.Samozdřejmě jako vždy tam kluci hráli Fifu na x-boxu.Každý den to vždycky hráli jenom u nás nikde jinde já už si na to zvykla ale ten kravál každý den jak nadávají když prohrajou a nebo jak se vzteká Louis když prohraje tak hazí věcmi po baráku a to je potom divadlo.To nechtějte zažít já to prožívám každý den.

"Zase na x-boxu?" zeptala jsem se kluků se smíchem.

"Na čem jiném" zasmál se Niall a dál se s klukama věnoval hře.Já jsem jenom protočila oči a zasmála se.

"Hej Bee?" slyšela jsem Louise jak na mě volá z obyváku což já jsem byla v kuchyni.

"Co?"

"Jdeš snáma v pátek na tu párty co pořádají Colbyho kámoši?"

"Víš že nejsem člověk který chodí na párty takže ehm...ne"

"Ale noták pro jednou udělej Colbymu radost víš jak se těšil že tam příjdeš".Nemohla jsem přece Colbyho sklamat je to pro mě jak můj druhý brácha.Chvíly jsem nad tím uvažovala.Ale věděla jsem že tam bude Styles a ta jeho parta.Na jednu stranu jsem tam chtěla jít kvůli Colbyho a na druhé straně jsem nechtěla jít kvůli Stylesovi.Vůbec jsem se nemohla rozhodnout.Nějakou dobu mi to trvalo ale rozhodla jsem se že půjdu ale jen nachvíly.

"Louisi?"

"Hm?"

"Jdu ale jen nachvíly"

"Konečně" zasmál se.

"Ale du tam jen kvůli vám a Colbyho" když jsem to dořekla šla jsem do pokoje si udělat úkol do algebry.Když jsem přišla do pokoje hned jsem se do toho "úkolu" pustila.Přemýšlela jsem nad tím že dneska je čtvrtek a zítra pátek.Což následuje ta přiblblá párty.

"Bee?" ozval se Niall v mém pokoji.

"Hm?"

"Jdeš si snáma zahrát fifu nebo tu budeš se párat nad algebrou" zasmál se a já taky.

"Algebra" zasmála jsem se a Niall odešel.Ne že bych sněma nechtěla hrát ale s Algebry se blížil test  a nemůžu dostat špatnou známku už tak dost jsem zní propadala.Uvažovala jsem nad tím že bych se nechala od někoho doučovat ale kdo to uměl jako jediný byla Jane.A ona byla tak trochu šáhnuta takže bych radši propadla než abych sní byla v jedné místnosti SAMA.

Večer jsem poprvé vyšla z pokoje a šla jsem se navečeřet.V kuchyni nebyl nikdo kluci už asi odešli dom a Louis.Ten mi je teď jedno když jsem se ocitla v kuchyni hlad mě přešel ale přišla na mě únava ani se nedivím když bylo půl jedenácte.Pomalu jsem se zpátky odebrala do pokoje a přímo do postele.Ani ne do 10 minut jsem usla.

Ták a tady je 2.část řekla jsem že bude dneska:D a další bude možná dneska večer nebo zítra odpoledne :D 5+Vote a dám další.

Takže Komentář&Vote mě potěší :3

-Míša

Sometimes [Fan Fiction] CZECH STORY!.Kde žijí příběhy. Začni objevovat