Dneska jsem šla ven se svojí nejlepší kamarádkou. Jmenuje se Lucy a známe se už od narození.
Vždycky mě pomůže a pochopí.
Rozhodla jsem se jí říct o tom že chci být Youtuberka, protože vím, že ona by to nikomu neřekla a navíc mě zajímá její názor.
Šli jsme spolu do cukrárny na nějaký dobrý zákusek, dala jsem si čokoládový dortík a Lucy si dala nějaký punčový zákusek..pff nesnáším punč!
Ale když někomu chutná, tak ať chutná.
Ale teď se vrátíme zpátky k tomu, co jsem jí vlastně chtěla říct.
Řekla jsem jí to, myslela jsem, že mi řekne že je to hloupost, ale řekla mi že by to taky moc ráda zkusila! Woow. .Tak to jsem vůbec nečekala. Je to prostě moje nejlepší kamarádka! Aspoň na to nebudu sama!
Hned jak jsme dojedli rozhodli jsme, že budeme vymýšlet vše, co budeme potřebovat a co budeme vlastně natáčet. Furt jsem hrozně ráda, že jde do toho Lucy se mnou! Mám ji moc ráda!
Hned jak jsme přišli ke mě domů jsme si vyfotili každá selfie aby jsme měli nějakou hezkou profilovku. O úvodku se zatím starat nebudu..
Řekla jsem si že budu točit zábavná videa, abych lidi nějakým způsobem pobavila.
Ale Lucy se zajímá o kosmetiku a módu, takže si myslím, že bude nějakou Beauty youtuberkou.
Ale teď je tu hlavní problém při vytváření našich kanálů...Jak se budeme jmenovat?
Řekla jsem si, že tam budu mít něco originálního a Lucy zase chce něco o tom líčení.
Jmenuji se Vanessa, takže tam dám Vaness a nevím jak dál.. No asi tam dám nějakou předložku a pak časem třeba něco vymyslím.
Takže můj kanál se bude jmenovat "The Vaness".
A co tvůj Lucy?
Lucy mi říkala že se bude jmenovat "Beauty byLucy".
Tak jsme kanály založili, dali tam naše profilovky a řekli jsme si, že zítra se sejdeme a každá natočíme na svůj kanál první video.
ČTEŠ
Já a Youtube?
FanfictionMoje kamarádka Lucy a já natáčíme na youtube, chceme to dotáhnout daleko a stát se více známími youtuberkami. Podaří se nám to nebo ne?