Reakce na první video

58 1 0
                                    

Dnes je to přesně 3 dny kdy jsem vydala první video - 10 faktů o mě.
Šla jsem se kouknout až teď kolik lidí to vidělo, protože předešlé dva dny jsem neměla tolik času.
Otevřela jsem v prohlížeči Youtube..najela jsem na svoje video.
Uviděla jsem, že má 75 shlédnutí a mám 10 odběratelů...Wooooow!
Byl to krásný pocit mít prvních deset odběratelů, myslím si, že na to, když mám na Youtube jen jedno video je to pro mě veliký úspěch.
Projela jsem si i komentáře a byli tam tři. Všechny tři komentáře byli pozitivní a byli typu "Super video".. To mě fakt potěšilo!
Odepsala jsem že děkuju a měla jsem z prvního videa celkem radost.
Dneska bylo krásně a svítilo slunce.
Řekla jsem si, že bych mohla dneska něco natočit, dokonce jsem na natáčení měla i náladu.
Rozhodla jsem se natočit něco s Lucy aby byla sranda.
Zavolala jsem Lucy jestli by se nemohla ve 3 stavit.
Řekla že dnes mi mohla, tak jsem si uklidila v pokoji, naobědvala se, utřela nádobí a čekala na Lucy.
Crrrrrr... zazvonil zvonek.
Šla jsem otevřít a pozvat Lucy k nám.
Šla jsem Lucy obsloužit našema nejoblíbenějšíma čokoládovýma sušenkama a colou.
Sedli jsme si do pokoje a já si udělala zase stativ z knížek.
Dala jsem na to kameru a přemýšleli jsme co natočíme.
Napadla mě nějaká Challenge .. Šla jsem se podívat do šuplíku a našla jsem maršmelouny.
Řekli jsme si, že natočíme Chubby bunny challenge.
To je video, kde si musíte do pusy narvat co nejvíc maršmelounů aniž byste je spolkli a kdo jich tam dal nejvíc...je vítěz! :D
Vysvětlila jsem to a šli jsme si cpát do pusy maršmelouny..
Já jich tam dala 8 a Lucy 7 vyhrála jsem!!
Už jsem si stáhla do notebooku nějaký program na stříhání a celkem jsem se s ním naučila.
Hned jak jsme video natočili tak jsme si šli pustit ještě film a pak Lucy musela domů.
Až Lucy odešla, šla jsem video upravit.
Sestříhala jsem nepovedený scénky a dala je nakonec jako "Nepovedené záběry".
Napsala jsem tam čísla kolik každá máme maršmelounů v puse a šla video uložit.
Hned jak se video uložilo do počítače jsem šla video nahrávat na Youtube.
Nazvala jsem ho "Lucy VS Vanes - Chubby bunny".
A dala publikovat.
Hned jak se video zveřejnilo jsem se šla navečeřet, pak jsem si udělala popcorn a pustila si nějaký film, který dávali v televizi.
Pak jsem šla spát.

Tak tady je další díl! :)
Doufám, že vás příběh zatím baví!
Omlouvám se, že jsem delší dobu nenapsala další díl, ale bylo hodně školy, však znáte to :D
Užívejte víkendu! :)

Já a Youtube?Kde žijí příběhy. Začni objevovat