Dnes jsem v noci nemohla vůbec spát, furt jsem přemýšlela nad tím, jaký video natočím jako první. Ale musím říct, že dobrá zpráva je, že jsem se včera večer zeptala rodičů jestli nemají nějakou kameru..řekli mi, že ano a zeptali se mě na co ji potřebu ji. Chvilku jsem zmlkla a pak jsem jim radši řekla, že potřebuju natočit jeden pokus do Chemie. Sice ta kamera nebyla úplně nekvalitnější, ale myslím si že pro začátek mi bude bohatě stačit.
Dneska po obědě k nám přišla Lucy, měla jsem štěstí, že rodiče jeli zrovna nakupovat a jsem jedináček, takže sourozence nemám.
Sedli jsme si do mého pokoje. Já jsem přinesla pomerančový džus a pár čokoládových sušenek.
Domluvili jsme se na tom, že jako první video řekněme každá 10 faktů o sobě.
Uklidila jsem si pár věci abych měla hezké pozadí. Vzala jsem si pět tlustých encyklopedií a naskádala je na sebe. Měl z toho vzniknout můj stativ na kameru..doufám že ji nerozbiju.
Poprosila jsem Lucy, aby šla do vedlejšího pokoje třeba na počítač, protože se stydím před někým natáčet.
Vzala jsem si blog a tužku a sepsala jsem si o sobě nějaký fakty, aby o mě lidi na začátek něco věděli.
Netrvalo dlouho a deset faktů o mě bylo na světě!
Natočila jsem video a snažila jsem se mluvit plynule a bez nějakých nepovedených záběrů, jelikož neumím ještě ani stříhat, takže to tam dám nesestříhaný.
10 faktů jsem v pořádku stihla na tu kameru nějak říct, hned jak jsem se rozloučila přišla Lucy a ptala se mě jestli to už mám.
Řekla jsem, že jo a že teď může točit ona.
Pomohla jsem jí kameru zapnout a odešla do vedlejšího pokoje.
Lucy si už fakty napsala jak čekala na mě, než to natočím, takže to jenom přečetla.
Netrvalo dlouho a Lucy i já jsme měli 10 faktů o nás hotové.
Pustila jsem notebook a napsala si do prohlížeče YOUTUBE.
Přihlásila jsem se na svůj kanál a dala video nahrávat.
O 30min později bylo video nahráno, tak jsem o jednoduše nazvala 10 faktů o mě a dala ho publikovat.
Odhlásila jsem se a šla se přihlásit Lucy, udělala to stejné co já.
Máme každá na youtube první video. Máme z toho skvělí pocit.
Doufám, že nám přibudou nějací odběratelé a že si toho videa někdo všimne.
ČTEŠ
Já a Youtube?
FanfictionMoje kamarádka Lucy a já natáčíme na youtube, chceme to dotáhnout daleko a stát se více známími youtuberkami. Podaří se nám to nebo ne?