První setkání?

32 1 3
                                    

Dneska je pátek a koukla jsem se na můj kanál.
Mám tam 50 odběratelů! Wooooow!

Jsem moc ráda,  že mě odebírá už 50 lidí!

No ale vrátíme se zpět k Sebastiánovi a Leonovi.
Dneska máme s Lucy čas, tak mě napadlo se s něma znova sejít.
Je půl dvanácté, tak si dám něco dobrého k obědu a pak zkusím zavolat Lucy a napsat Sebastiánovi.
Udělala jsem si palačinky se šlehačkou a posypala jí lesním ovocem.
Mmmmmm...  to byla dobrota! ^^
Lucy mi do telefonu řekla, že dneska bude moct a Sebastian mi napsal, že může taky, a že vezme i Leona.
Souhlasila jsem.

Ve 3h odpoledne zazvonil zvonek. Byla to Lucy.
Řekla mi, že ve 4h máme sraz se Sebastiánem a Leonem v cukrárně, takže máme ještě hodinku času, takže jsme se šli trošku upravit.
Udělala jsem si jen lehký makeup - trošku pudru, korektor na kruhy a řasenka..Lucy to stejný, jen si navíc udělala linky s kočičím ocáskem.
Ve třičtvrtě na čtyři jsme se rozhodli vyrazit, protože cukrárnu máme kousek, takže nám přišlo zbytečný tam být moc brzy.
Vyrazili jsme..byl krásný sluneční den. Bylo krásně teplo a obě jsme měli jen šaty a sluneční brýle.
Přišli jsme do cukrárny přesně ve čtyři a hned u prvního stolu jsme viděli kluky, jak na nás čekají.
Zamávali jsme na ně a šli si k nim přisednout.

K- kluci.   H- holky

K- Ahooj
H - Ahojky
K - Jsme rádi, že jste přišli! :)
H - My vás taky rády vidíme!
K- Dáte si něco?
H- Nene, jen čistou vodu.
K- Ok.

Sebo s Leonem šli nám pro vodu a já Lucy tiše pošeptám, jestli jim nechce říct že natáčíme na youtube, třeba by nám pomohli.

Kluci přišli k nám ke stolu a každý měl v ruce skleničku vody pro nás. Heh. .to bylo milé.

"Sebo?" Řekla jsem.
"Ano?" odřekl.
"Chci ti jen říct, že s Lucy natačíme na youtube..sice jsme začátečnice, ale můžeš se klidně kouknout". Řekla jsem.
"Děláš si srandu? My jsme..."

Co řekl Sebastián? To se dozvíte v dalším dílu! :)
Tak ahojky! :D

Já a Youtube?Kde žijí příběhy. Začni objevovat