Video a rande?

57 2 2
                                    

Dnes u nás teda byla Lucy a natočili jsme další video a dali na youtube.
Bylo to video Joga Challenge..neboli video kde napodobujeme cviky z jógy.
Dala si ho na kanál Lucy.
Hned po točení jsme se rozhodli jít ven. Šli jsme do nejbližší cukrárny si dát zmrzlinu.
Já si dala jahodovou a Lucy čokoládovou.
Naproti seděli dva kluci.
Jeden byl bloďák s modrýma očima a druhý pravý opak, hnědé vlasy a hnědé oči.
S Lucy se nám hrozně líbili.
Chtěli jsme jít za něma, ale styděli jsme se. Pak jsme si řekli, že přece jen je nemusíme už nikdy vidět, tak jsme se odhodlali a šli je pozdravit.
Vypadalo to, že vypadají přátelsky a že jsou moc milý.
Řekli, ať si k nim přisedneme, protože seděli u prázdného stolu, jen oni dva.
Seznamili jsme se a objednali jsme si každý koktejl.
Povídali jsme si, ale pak kluci museli jít. Pošeptala jsem Lucy, jestli jim neřekneme o našich youtube kanálech, ale Lucy nesouhlasila.
Tak jsme si od nich ještě vzali facebook, aby jsme na ně měli nějaký kontakt.
Šli jsme domů a řekli jsme si, že ti kluci byli fakt hezcí a že byli moc milý.
Lucy pak šla domů a já jsem prvně šla na Lucy kanál a video mělo 10 shlédnutí, což si myslím že je pro nás super!
Pak jsem se hned přihlásila na Facebook a našla si kluky, ten co se líbil mě se jmenoval Sebastian a Lucy se líbil Leon.
Našla jsem Sebastiána na Fb..
CHAT:
Já: Ahoj :)
S: Ahooj :*
Já: Dneska to s tebou bylo v cukrárně fakt super! :)
S: Tak to jsem rád! S tebou taky :)
Já: A jsi fakt hrozně milej!:)
S: Děkuju, ty taky, chtěl bych mít takovou osobu jako jsi ty! :*

Začervenala jsem se a přemýšlela, jak to asi tak mohl myslet..

Já: Fakt? :O Tak to mě moc potešilo!
S: Neděkuj :* musíme se zase někdy domluvit!
Já: Určitě ! :) budu se těšit!
S: Já víc :* tak dobrou noc
Já: Dobrooou :*

Šla jsem si lehnout a říkala jsem si, jestli i Lucy napsala Leonovi.
Ležela jsem a koukala do stropu a přemýšlela nad Sebastiánem.
Ještě nikdy jsem nad někým tak nepremyslela, jak nad ním.
Zhasla jsem a šla spát.

Tak, tady je zase pokračování! :D Rozhodla jsem se tento příběh psát i o jejich životě, protože jen k youtube, mi přijde, že není tak zábavný :)
Ale nebojte, o youtube budu psát i dál ! :)

Já a Youtube?Kde žijí příběhy. Začni objevovat