Здравейте! Моето име е Изадора,на 13 години съм. Имам сестра близначка на име Елеонора(същата като мен само,че без очилата). Родителите ни ни изоставиха когато бяхме на 3 години. В училище всички ме тормозят и ми се подиграват. А сестра ми не я закачат. Горе на снимката съм аз. Добре стига толкова за мен ето и историята ми.
Гледна точка Изадора:
Понеделник. Най-омразния ден. Аз и сестра ми трябваше да ставаме за училище. Аз си сложих черен потник с бял надпис "Black Angel"(все пак е месец Юни),Седем осми клин,кецове и кожено яке. Сестра ми си облече бяла блуза с роза върху нея,дънки, маратонки и една горница. Взехме си по една ябълка и тръгнахме. Училището беше на една пресечка от нас.
Първи час имахме математика при класната. Когато влязохме в стаята всички ни гледаха. Седнах си на мястото(първи чин),а сестра ми на втория зад мен. Малко след почването на часа дойдоха два нови ученика. Близнаци. Имаше само две свободни места. Едното до мен,а другото до едно от НДПтата ми Ивона. Единия избра при мен,а другия при нея.
В голямото междучасие седнах сама. Но дойдоха Виолета, Елеонора,Стефани,Елинор, Дилън и Дерек(новите).
След часовете отидохме в библиотеката. Като търсех една книга,друга ми падна върху главата. Докоснах я тя се отвори сама. Пишеше:"Тази книга е прокълната. Който я отвори очите му стават сини при страх,гняв,тъга и болка!"
Аз се изплаших. Затворих я и приятелите ми дойдоха при мен.
Елеонора:
-Изи!!! Добре ли си?-тя ме пита.-Мисля че да.-отвърнах аз
Стефани:
-Слава на бога! Притеснихме се за теб.Елинор:
-Изи, очите ти. Сини са.-Какво!?!?!? К-как!- попитах с учудване.
Бях много изплашена. Ето снимка какви ми станаха очите:
Успокоих се и те се върнаха към нормалния си цвят(кафяв).
Взех книгата и започнах да чета. Пишеше:"Избраните ще се появят.
Света ще променят.
Едната е по-могъща от другата. Тя носи гарванови криле и в нея ще се влюбят вампир и върколак. Един от тях ще умре. Другата носи криле на бял гълъб."Като прочетох това се изплаших,очите ми станаха сини и го показах на сестра си. Тя също реагира като мен.
YOU ARE READING
Сапфирено момиче
RandomТова е историята на две момичета. Те попадат в свят пълен с опасностти. Дали техните приятели ще им помогнат? Разберете!